Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyllistääkö MeToo-kampanja miehiä liikaa?

Vierailija
19.10.2017 |

Jokainen mies on potentiaalinen ahdistelija?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vain ajankuva ja muoti-ilmiö. Koulukiusaamiskokemukset, ADHD:t ynnä muut avautumiset on jo loppuun kaluttuja. Nyt sitten vuorostaan "kaikki" ovat tulleet seksuaalisesti häirityiksi. Ja tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin. Nyt on muututtu vain niin herkkähipiäisiksi. Jokainen nainen on varmasti teinivuosinaan saanut kuulla tutuilta ja tuntemattomilta kommentteja takapuolensa leviämisestä ja rintojen kasvusta. Eihän se kivalta tuntunut, mutta ei se avautumisen aiheeksi olisi silloin riittänyt. Ja kyllä niitä miehisiä ulokkeitakin ja niiden suuruutta varmasti kommentoitiin. Tästä puhutaan nyt sen aikaa, kunnes keksitään joku uusi aihe.

Yksi entinen kollega vinkui, kun jotkut miespuoliset kollegat laukoivat toisinaan kaksimielisyyksiä. Oli kuulemma seksuaalista häirintää. Sanoin, että minä olen selvinnyt noista heitoista panemalla vielä paremmaksi. Kun nainen paukauttaa oikein rasvaisen jutun, niin siinä hiljenee suurisuisinkin mies! Kokemusta on.

Vierailija
22/25 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin pitäisi hyväksyä se tosiasia, että jokainen mies, jokainen ihminen, on potentiaalinen ahdistelija. Ihan jokainen pystyy tietyissä olosuhteissa mihin tahansa järkyttävään tekoon. Niin kauan kuin pahuus ulkoistetaan ja ajatellaan, että enhän minä, eihän minun lapseni tai kaverini sellaista ikinä tekisi, niin pahoja tekoja on hyvin vaikea ennaltaehkäistä. On hyvin tärkeää tuoda ilmi, että niin vain se ihanan ystävällinen ja kaikkien rakastama tyyppikin voi ahdistella ja pahempaakin.

Höpö höpö. Älä sekoita itseäsi ja muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin pitäisi hyväksyä se tosiasia, että jokainen mies, jokainen ihminen, on potentiaalinen ahdistelija. Ihan jokainen pystyy tietyissä olosuhteissa mihin tahansa järkyttävään tekoon. Niin kauan kuin pahuus ulkoistetaan ja ajatellaan, että enhän minä, eihän minun lapseni tai kaverini sellaista ikinä tekisi, niin pahoja tekoja on hyvin vaikea ennaltaehkäistä. On hyvin tärkeää tuoda ilmi, että niin vain se ihanan ystävällinen ja kaikkien rakastama tyyppikin voi ahdistella ja pahempaakin.

Höpö höpö. Älä sekoita itseäsi ja muita.

Etkö ole lukenut yhtään historiaa? Kansanmurhat ja sodat ovat aina olleet ihan tavallisten ihmisten syytä, luuletko että yksittäiset pahat ihmiset saisivat mitään aikaan? Psykologian puolelta suosittelen tutustumaan Milgramiin ja Zimbardoon, myös Hannah Arendtin Eichmann in Jerusalem lukulistalle.

Vierailija
24/25 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Valkoisella heteromiehellä ei ole oikeutta olemassaoloon” 

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005395907.html

Uhriutuminen! Jeee! Lämmittää mun femakkosydäntäni ihan joka kerta. 😘

Vierailija
25/25 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kampanja on typerä jos se ei ota jossain vaiheessa seuraavaa askelta ja saa naisia tästä edespäin kertomaan ahdistelijoistaan poliisille/vanhemmilleen/pomolleen. Silloin ei opita mitään ja ahdistelu jatkuu seuraavissa sukupolvissa. esim wainstein oli julkinen salaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi