Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivan häätö, auttakaa!

Vierailija
19.10.2017 |

Onko kukaan täällä häätänyt koko kropan hiivaa? Tarvisin apua!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sokeria, vaaleaa leipää tai teollisia eineksiä. Puolukka- tai karpalomehua (sokeroimatonta), sitruunavettä, hapankaalia, Molkosan-juomaa, Candida forte -kuuri, Gefilus (tms.)-tuotteita, maitohappobakteerikapseleita. Näillä on helpottanut ainakin mulla.

Vierailija
2/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on sokerin syönnin lopettaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene luontaistuotekauppaan ja pyydä neuvoja ja tuotteita. 

Mene ammattilaisen vastaanotolle, jos lompakko kestää. Lue Paula Heinosen ja/tai Kaarlo Jaakkolan kirjoituksia aiheesta.

Pysy erossa vehnästä, sokerista, limsoista, makeutusaineista, säilöntä- ja lisäaineista (einekset, leivät jne.). 

Boulardii estää hiivaa leviämästä ja ota lisäksi hyviä maitohappobakteereja kasvamaan suolistoosi. 

Onko sinulla käsitystä, kuinka paha tilanne on? 

Vierailija
4/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 3vrk ollut tiukalla dietillä, paino pudonnut 2kg ja olo virkeämpi. Olen ottanut Candida fortea 2x2 tbl päivässä. Nyt sitten tietenkin mulle iski kamala ummetus, mikä siihen avuksi?

Ap

Vierailija
5/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen siis juonut vettä runsaasti (2,5l/pv) mutta kuitupitoisesta kasvis-liharuoasta huolimatta maha jämähti, niinkuin mulla hiivan aikana tapana olikin siitä kärsiä... mahassa ikävä tunne :(

ap

Vierailija
6/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pänikkä Biolatten Havitallia. Sillä saat ulosteen tasaisemmaksi, kuidut tuovat kuonaa ulos suolesta ja siinä on hyviä maitohappobakteereja ja mustikkaa suolistosi kannan uudistamiseen. Sain sillä oman vuotavan suoleni kuntoon. 

Hiivan häätöä takana nyt 5 kk.

Vierailija
7/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa koko kropan hiiva? Tietämättömänä kyselen, kun minulla ei koskaan ole ollut alapäässäkään. Olen kyllä aina tykännyt hapantuotteista ja syön esim. probioottipitoisia tuotteita päivittäin.

Vierailija
8/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta pänikkä Biolatten Havitallia. Sillä saat ulosteen tasaisemmaksi, kuidut tuovat kuonaa ulos suolesta ja siinä on hyviä maitohappobakteereja ja mustikkaa suolistosi kannan uudistamiseen. Sain sillä oman vuotavan suoleni kuntoon. 

Hiivan häätöä takana nyt 5 kk.

Mulla on varmaan myös lisävaivana tuo vuotava suoli, olen allergisoitunut vaikka mille viimeaikoina.

Kiitos vinkeistä kaikille, mä talsin luontaistuoteliikkeeseen, siellä osaavat varmaan tarjota mm. tuota havitalia avuksi.

Ap

Vierailija
9/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se hiiva saa suolen vuotamaan, mutta se korjaantui minulla aika nopeasti - noin kuukaudessa. Allergisoitumista ja vitamiinipuutoksia oli täälläkin seurauksena...

Ja ota juuri se Havitall eikä jotain rinnakkaista tuotetta, se voi olla vähän kalliimpi, mutta on ainakin tosi hyvä ja maitohappobakteerit ihmisperäisiä. 

- 5 kk takana

Vierailija
10/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistossa se alkusyy varmaan on, mutta mulla on hiivaongelmia mm. suussa, alapäässä, iholla. Plus kaikki muut järkyt oireet väsymyksestä pää sumussa-oireisiin. Yritä nyt opiskella tällaisessa kunnossa :(

Ap

Vierailija
11/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa koko kropan hiiva? Tietämättömänä kyselen, kun minulla ei koskaan ole ollut alapäässäkään. Olen kyllä aina tykännyt hapantuotteista ja syön esim. probioottipitoisia tuotteita päivittäin.

Candida albicansin liikakasvu / hiivasyndrooma. Suoliston haitallinen hiiva villiintyy ja alkaa aiheuttaa terveysongelmia. Minulla tuo ei koskaan ole aiheuttanut emätinongelmia. Sinulla onneksesi varmaan hyvä tilanne, jos elintavat kunnossa ja suolisto saanut hyviä bakteereja. 

-5 kk

Vierailija
12/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos sulla on e-pillerit, ne pitäisi varmaan heivata. Samoin alkoholi. 

Vierailija
13/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 3vrk ollut tiukalla dietillä, paino pudonnut 2kg ja olo virkeämpi. Olen ottanut Candida fortea 2x2 tbl päivässä. Nyt sitten tietenkin mulle iski kamala ummetus, mikä siihen avuksi?

Ap

"Tiukka dieetti" ei kerro yhtään siitä, mitä suuhusi laitat.

Vierailija
14/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta sivulta löytyy pähkinänkuoriselitys

http://nutrimia.fi/terveystesti/15

Vierailija
15/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotuotteet, viljatuotteet, sokeri pois kokonaan. Ei säilykkeitä eikä tuotteita, jotka ei mulle selkeästi ole sopineet.

Olen syönyt paljon sallittuja kasviksia, salattia, marinoimatonta kanaa, jonka maistan itse perusmausteilla(suola, pippuri, yrtit), munia ja juonut vettä ja vihreää teetä. Rasvat luomuvoita, oliiviöljyä ja mct-öljyä.

Huomasn kropan vetävän välillä ketoosiin vähäisten hiilareiden takia, onkohan se kuinka vahingollista? Olo on silloinkin ollut kyllä ihan hyvä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi