Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua takaapäin

Vierailija
19.10.2017 |

Mikä voi olla syy tähän? Ei olla koskaan kunnolla pantu takaapäin, kaikissa muissa asennoissa kylläkin. Kun yritän laittaa naista kontilleen niin hän kierähtää pois melkein välittömästi. Mikä tähän voi olla syynä? Ja joo tiedän että pitäisi kysyä naiselta itseltään, mutta sekin tuntuu vähän vaikealta jotenkin....Aika tuore suhde on. Onko täällä naisia jotka ei tästä asennosta tykkää? Minkä vuoksi?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki asentoni  on saada juurikin takaapäin. Takuu varma orgasmi nopeasti.

Vierailija
2/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinulla on liian iso. Työnnyt tuossa asenossa liian syvälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on peräpukamia ja ei halua, että näet niitä...

Vierailija
4/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hän pelkää, että haluat panna kakkoseen.

Vierailija
5/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei muusta asennosta pantaiskaan vaimo lemppari asento mut itte tuun jo muutaman työnnön jälkeen, tykkäisin kyllä painaa takaa mut veitikka niin herkillä muissa asennoissa ei ole niin herkillä

Vierailija
6/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin typeryksillä tuntuu olevan semmoinen käsitys että takaapäin voi panna vain perseeseen. jos se pelkää sitä?

Vierailija
7/32 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi se on. Feministi kokee itsensä alistetuksi. Näin eräs feministisänkykumppani valisti minua. Eikä antanut koskaan takaa. Ratsasti kyllä mielellään ja olikin siinä erittäin taitava.

Vierailija
8/32 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaapäin työntäessä ei juuri saa niin syvälle, kuin muissa asennoissa.

Vierailija
9/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ois mulle ehdottomasti inhottavin asento, en oo kokeillu enkä tuu kokeilemaan, pelkkä ajatus inhottaa. Olis niin esinellisetty olo ihan ku ois joku seksinukke. Mä haluan nähdä mun seksikumppanin ja RAKASTELLA, mulle pelkkä seksi ei tuo mitään iloa. 

Vierailija
10/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamat voisi olla, mutta ne nyt olisit varmaan nähnyt muutenkin, esim. jos olet nuollut häntä.

Itsellä sen näköiset pukamat etten voi takaapäin antaa, surettaa todella. Oli ennen lempiasentoni.

Vierailija
11/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupatiijuu

Vierailija
12/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset häpeävät pyllynsilmäänsä.

Vierailija
13/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että stefa vuotaa, ei halua hajuja sinun nenään, eikä halua sinun näkevän ruskeaa noroa valuvan pyllynsilmästä.

Vierailija
14/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpukamat voisi olla, mutta ne nyt olisit varmaan nähnyt muutenkin, esim. jos olet nuollut häntä.

Itsellä sen näköiset pukamat etten voi takaapäin antaa, surettaa todella. Oli ennen lempiasentoni.

Miten jos normaalisti nuolee pillua, voi nähdä pukamat, paitsi jos antaa nuolla takaapäin, silloin antaisi kyllä pannakkin?

Vierailija
15/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nainen sängynreunalle/sohvalle mahalleen, kontit lattialla. Nainen pitää kesyttää miestä tyydyttäville tavoille aivan seurustelun alkuvaiheessa. Myöhemmin se on mahdotonta.

Vierailija
16/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kamalan paksu niin voi olla että ei vaan pysy siinä asennossa, vaan kellahtaa kyljelleen. Tukityynyt auttaa tässä ongelmassa.

Vierailija
17/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ollut tämä ongelma doggyssä ja se, ettei ole tuntunut vaimosta ylipäätään hyvältä pillussa. Ei myöskään ole koskaan saanut riittävästi kiihoitusta orgasmiin asti, joten siksikin käytetty niitä asentoa jotka ovat toimineen ja tuntuneet vaimosta hyvältä. Takaa vasta sitten kun vaimo on jo saanut. 

Vierailija
18/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jos normaalisti nuolee pillua, voi nähdä pukamat, paitsi jos antaa nuolla takaapäin, silloin antaisi kyllä pannakkin?

Ei samaan aikaan kun nuolee, voi nähdä tietenkään. Meinaan sitä, kun avaan haarat ja mies on menossa sinne, hän näkee koko haarovälini siinä vaiheessa. Valitettavasti olen katsonut peilistä itseäni haarat auki ja kyllä se pukama vaan näkyy.

Vierailija
19/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalitapilla voi peittää peräreiän epämuotoisuudet. Harvalla iäkkäämmällä on teinitytön hyvämuotoinen peräaukko

Vierailija
20/32 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se syy ole siinä, että yrität "laittaa naista kontilleen". Toisin sanoen käytät kuin esinettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi