Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko ainoa "vanilja"nainen nykyisin?

Vierailija
18.10.2017 |

Voin suoraan sanoa, etten perusta s&m-seksistä ja vastaavista. Kaikki hiuksista kiskomiset, läimäytykset, suukapulat, piiskaamiset yms. on mulle ehdoton ei. Kuitenkin tuntuu, että viime vuosina tapaamani miehet/ystävien deitit, ovat odottaneet seksin sisältävän jotakin yllämainituista (miehet haluavat olla dominoiva osapuoli). Olenko vain törmännyt pieneen osaan väestöstä vai onko s&m-seksistä tullut "peruskauraa"? Ihan suoraan myönnän olevani "vanilja", jonka mielestä seksiin ei kuulu satuttaminen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärysttävän vähättelevä ja epäonnistunut tuo termi "vanilja". 

Kuka nyt oikeasti jäätelökioskin valtavasta valikoimasta valitsisi mauttoman vaniljan?

Meinaatko, että vanilja on siellä makuvalikoimassa, vaikka sitä ei kukaan koskaan osta?

Vierailija
42/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hauska uskomus, että kumiankka ja tikapuut tekee ihmisistä seksuaalisesti jännittävän, estottoman tai jotenkin taitavan. Nehän ovat rekvisiittaa.

Kaikkein huisein seksuaalinen kokemukseni on ehdottomasti ollut vanilijatytön kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin deittisivustolla ihan mukavan oloiseen mieheen. No pian ilmeni, että hän harrastaa sm-seksiä, hänellä on ihan kunnon ruoskat jne... Toisekseen selvisi, että hän onkin naimisissa ja kahden lapsen isä. Kuulemma avioliitto ei ollut haitannut tätä hänen harrastustaan 12 vuoteen. Vaimolla ei mitään hajua miehensä tekemisistä.

Toinen mies myös naimissa. Olisi halunnut harrastaa kolmen kimppaa transun kanssa. 

Kolmas oli sinkku, mutta hän myös on kiinnostunut dominoivasta seksistä tyyliin sanoo hop ja sitten pitäisi mennä kontalleen lattialle ja hän panee anukseen. 

En tavannut ketään heistä. 

Vierailija
44/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin hoetaan, et kaiken pitäisi olla ok. Muuten olet tylsä etkä lainkaan kokeilunhaluinen. Kaikesta ei tarvitse tykätä, tärkeää on olla rehellinen mistä pitää ja mistä ei.

Ehkä voisit katsella vähän vanhempia miehiä, jos he olisivat perinteisempiä?

Pointti lieneekin siinä että kaikki on ehdotonta Ei:tä ilman sitä kokeilua.. "Yhyy peppuun ottaminen sattuu" vaikka todellisuudessa ei ole koskaan kokeiltu. Ps, kukaan ihminen ei voi sanoa että se pahalta tuntuu.

Vierailija
45/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas on tullut vastaan naisia, jotka nimenomaan haluavat tulla dominoiduksi, mikä on sinällään hiukan sääli, koska itse nautin enemmän sensuellimmasta tyylistä enkä niinkään tukasta repimisistä. Aika harvassa taitavat olla ne naiset, jotka haluavat päättää tahdin sängyssä.

Vierailija
46/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin hoetaan, et kaiken pitäisi olla ok. Muuten olet tylsä etkä lainkaan kokeilunhaluinen. Kaikesta ei tarvitse tykätä, tärkeää on olla rehellinen mistä pitää ja mistä ei.

Ehkä voisit katsella vähän vanhempia miehiä, jos he olisivat perinteisempiä?

Pointti lieneekin siinä että kaikki on ehdotonta Ei:tä ilman sitä kokeilua.. "Yhyy peppuun ottaminen sattuu" vaikka todellisuudessa ei ole koskaan kokeiltu. Ps, kukaan ihminen ei voi sanoa että se pahalta tuntuu.

Et sinä voi tietää onko joku kokeillut. Eikä ole pakko kokeilla jos ei kiinnosta. Enkä sano tätä omasta puolestani.

Vierailija
47/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Olen avoin ja kokeileva seksin suhteen ja nautin monenlaisesta mutta parhainta seksi on silloin kun siihen kuuluu paljon kosketusta, sivelyä ja suudelmia. Sylikkäin olemista, lusikkaan nukahtamista jne. Rakastelua tuntikausia...

Pelkkä pano ei ole koskaan kiinnostanut minua

Vierailija
48/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin deittisivustolla ihan mukavan oloiseen mieheen. No pian ilmeni, että hän harrastaa sm-seksiä, hänellä on ihan kunnon ruoskat jne... Toisekseen selvisi, että hän onkin naimisissa ja kahden lapsen isä. Kuulemma avioliitto ei ollut haitannut tätä hänen harrastustaan 12 vuoteen. Vaimolla ei mitään hajua miehensä tekemisistä.

Toinen mies myös naimissa. Olisi halunnut harrastaa kolmen kimppaa transun kanssa. 

Kolmas oli sinkku, mutta hän myös on kiinnostunut dominoivasta seksistä tyyliin sanoo hop ja sitten pitäisi mennä kontalleen lattialle ja hän panee anukseen. 

En tavannut ketään heistä. 

Toi on ihan normaalia noissa piireissä. Vaimon luvalla mies pitää subia ja naisella voi olla tyttöystävä. Et olisi välttämättä edes ainoa tuon ukkomiehen sivupillu.

Vierailija
49/53 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin Hesarissa oli juttu Tallinnassa järjestetystä parinvaihto tapahtumasta. Kertoo jotain ajasta ja moraalisen rappion syvyydestä. Ei kukaan täysipäinen nainen halua olla vieraiden miesten seksileluna.

Vierailija
50/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siinä mielessä alfa/dominoiva, että tykkään yleensä olla päällä ja vähän tarttua naista käsistä. Satuttaa en koskaan voisi, eikä tyttöystävä hyväksyisi mitään rajua. Toki väillä vaihdetaan toisinpäin ja tyttöni määrä tahdin, mutta yleensä otan tuon vallan itselleni jossain vaiheessa seksiä. Usein hän pyytääkin "tuu päälle" tai jotain vastaavaa. Minusta meillä ollaan aika vaniljaa, mutta kummatkin nautitaan tosi paljon.:) 

Vierailija
51/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taannoin Hesarissa oli juttu Tallinnassa järjestetystä parinvaihto tapahtumasta. Kertoo jotain ajasta ja moraalisen rappion syvyydestä. Ei kukaan täysipäinen nainen halua olla vieraiden miesten seksileluna.

Entä haluaako täysipäinen mies olla vieraiden naisten seksileluna? Tietääkseni noihin tapahtumiin olisi enemmän halukkaita miehiä kuin voidaan ottaa.

Vierailija
52/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tantravanilja joka tykkää roolileikeistä.

Vierailija
53/53 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaniljajäätelö on monen suosikkijäätelö.

Siihen voi verrata myös vaniljaseksiä.

Kukahan valopää on tuon nimikkeen keksinytkään, vähätelläkseen luultavasti, mutta suurin osa ihmisistä pitää kuitenkin siitä ja niin minäkin, siis ei kiitos satuttamiselle, pakottamiselle ja kaikelle joka ällöttää tai aiheuttaa kipua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi