Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko kenestäkään muusta, että vanhempi nainen-nuorempi mies -suhteiden määrä on räjähtänyt käsiin?

Vierailija
18.10.2017 |

Niitä näkee paljon paitsi arkielämässä niin jopa julkkisten keskuudessa. Ainakin itselläni on ollut pitkään se käsitys, että julkkismiehet deittailevat lähinnä reilusti itseään nuorempia naisia. Eikä tässä nyt puhuta mistään parin vuoden ikäerosta vaan jopa monista vuosikymmenistä.

Varmaan näitä on ollut aiemminkin joitain yksittäistapauksia mutta jos mentäisiin katsomaan vaikka 40 vuotta taaksepäin niin mahtoiko olla kuin pari hassua.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorempi mies. En mitenkään erityisesti etsinyt sellaista, tuli vain vastaan. EIköhän näitä suhteita ole enemmän näkyvissä ihan siksi, että nykyisin ei paheksuta.

Asenteet ovat kyllä edelleen naurettavia. 15 vuotta vanhempi mies ei ole mikään nimittelyn syy, toisinpäin sitten nainen on väistämättä puuma tms. :/

Vierailija
22/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 28 vuotiaana miehenä 42v nainen. Paras puoli vanhemmissa naisissa on se että tunnet itse arvostetuksi ja halutuksi. Vanhempi nainen kohtelee miestä todella hyvin verrattuna nuorempaan naiseen ja asia johtuu valitettavasti tasoerosta miehen hyväksi. Asia on vaihtokauppa, haluatko itse ihastella nuorta hyvännäköistä naista vai haluatko tuntea sen että vanhempi nainen ihastelee sinua.

Nuoret naiset ei ehkä ymmärrä että mieskin haluaa sitä että nainen kehuu ja osoittaa haluaan miestä kohtaan. Nuoret naiset on todella välinpitämättömiä, eivät kehu koskaan eivätkä esim sano edes ikävöivänsä sua vaikka sä sanoisit heille että sulle tuli ikävä häntä.

Jos jostain löytäisi hyvin kohtelevan nuoren naisen niin tietenkin ottaisin hänet mieluiten mutta en pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

Just tämä oli se syy, miksi itse haksahdin itseäni vanhempaan mieheen. Omanikäiseni kohtelivat minua tylyn arkisesti ja itsestäänselvyytenä pitäen. Vanhempi mies taas ihailee, haluaa ja arvostaa minua ja se näkyy hänen teoissaan ja kuuluu puheessaan ihan koko ajan.

Eli vähän sama asia kuin se vanha totuus, jonka palstalta joskus luin syyksi siihen, miksi joku on tavallisennäköisen kanssa mieluummin kuin unelmien prinssin/prinsessan kanssa: Mieti, haluatko itse olla se, jonka kanssa Hän on on vain säälistä ja joka tietää sen itsekin, vai se ihana palkinto, jota hän ihailee?

Sulla on harvinaisen realistinen ajatusmaailma naiseksi. Kaikki on lopulta tasoista kiinni.

Halutko pitkän kestävän suhteen ihan ok tyypin kanssa vai haluatko tosi kiinnostavan tyypin jonka kanssa sitten kävelet kuumilla hiilillä kun odottelet sitä milloin hän kyllästyy suhun ja antaa pakit..

Tämä on ollut minun kylmä totuus deittailun suhteen.

Muistitko tuoda tuon asetelman myös naisellesi esille tarpeeksi usein? :D 

Olen vanhemman naisen roolissa erittäin tietoinen tästä asetelmasta, ja sen vuoksi melkein ajoin (nuoremman) miehen luotani. Hän sai olla todella sitkeä, että suostuin suhteeseen. Minä olen aina mielummin sellaisen kanssa, joka oikeasti haluaa minua ja minä häntä, loppui suhde miten vain.

Silloin jos suhteen olemassaolo on tärkeämpää kuin se, että toinen oikeasti haluaa olla yhdessä, tuo ajattelusi on järkevää, ja kyllä sitä tosiaan itsekin mietin. Ja totesin, että en halua palkintomiestä, ihan vain miehen joka haluaa minut, molemminpuolista vetoa.

Mummot ja papatkin rakastuvat, eivätkä vain siksi että toinen on kuuma saalis. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te suhteessa vanhemmat naiset kestätte sen faktan, että mies ei ole läheskään yhtä viehättynyt teistä mitä olisi nuoremman naisen kanssa?

Itse ainakin omassa suhteessa vanhemman naisen kanssa pidin välillä sängyssä silmiä kiinni koska kuvittelin hänen tilalleen esim aikaisemmin päivällä uimahallissa nähdyn nuoren naisen.

Vierailija
24/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nuorempi mies. En mitenkään erityisesti etsinyt sellaista, tuli vain vastaan. EIköhän näitä suhteita ole enemmän näkyvissä ihan siksi, että nykyisin ei paheksuta.

Asenteet ovat kyllä edelleen naurettavia. 15 vuotta vanhempi mies ei ole mikään nimittelyn syy, toisinpäin sitten nainen on väistämättä puuma tms. :/

Ööh, mitä? :D Puuma ei ensinnäkään ole mikään haukkumasana, ja toisekseen, juuri niitä "vanhoja ja limaisia pappojahan" haukutaan. 

Vierailija
25/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te suhteessa vanhemmat naiset kestätte sen faktan, että mies ei ole läheskään yhtä viehättynyt teistä mitä olisi nuoremman naisen kanssa?

Itse ainakin omassa suhteessa vanhemman naisen kanssa pidin välillä sängyssä silmiä kiinni koska kuvittelin hänen tilalleen esim aikaisemmin päivällä uimahallissa nähdyn nuoren naisen.

Ai, mä luulin että juuri se seksi on parasta tuollaisessa suhteessa. Koska mitä yhteistä henkisesti isossa ikäerossa voi olla?

Vierailija
26/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa trollata, Jennica.

Vierailija
27/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 28 vuotiaana miehenä 42v nainen. Paras puoli vanhemmissa naisissa on se että tunnet itse arvostetuksi ja halutuksi. Vanhempi nainen kohtelee miestä todella hyvin verrattuna nuorempaan naiseen ja asia johtuu valitettavasti tasoerosta miehen hyväksi. Asia on vaihtokauppa, haluatko itse ihastella nuorta hyvännäköistä naista vai haluatko tuntea sen että vanhempi nainen ihastelee sinua.

Nuoret naiset ei ehkä ymmärrä että mieskin haluaa sitä että nainen kehuu ja osoittaa haluaan miestä kohtaan. Nuoret naiset on todella välinpitämättömiä, eivät kehu koskaan eivätkä esim sano edes ikävöivänsä sua vaikka sä sanoisit heille että sulle tuli ikävä häntä.

Jos jostain löytäisi hyvin kohtelevan nuoren naisen niin tietenkin ottaisin hänet mieluiten mutta en pidätä hengitystäni sitä odotellessa.

Vaikka tuo on vähän karkeasti ilmaistu, niin varmaan tuossa on jotain perää.

Se, että myös mies haluaisi olla objekti on usein huonosti tunnistettu asia. Jopa silloin kun nainen on kiinnostunut, naisen tapa osoittaa sitä huomiota voi olla sitä, että yrittää kiinnittää huomion itseensä ja omaan viehättävyyteensä, josta mies pääsee osalliseksi.

Toki miehet tekevät omat virheensä, mutta minun on vaikeaa kuvitella tuon perusvirheen esiintyvän juuri ikinä miehillä. Oli valtasuhde mikä tahansa, mies osaa antaa sitä konstailematonta seksuaalista huomiota eri tavoin, vaikka miehen oma itseluottamus olisi surkea. Kun taas naisen itseluottamus on surkea, hän haluaa kyllä kehuja mieheltä, mutta ei välttämättä vihjeistäkään ymmärrä, että myös mies haluaisi, että häneltä esim.pyydettäisiin paljastavia kuvia tms. mikä vetoaisi suoraan raakaan seksuaalisuuteen ilman sivistyneitä kehyksiä.

Vierailija
28/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, samanikäisethän ei ikinä fantasioi muista ja nuorissa ei ole epäviehättäviä yksilöitä... Nyt oli kyllä huonoa trollausta. :D

Vierailija
29/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan vähän liiankin viehättynyt :) Eikä pidä silmiä kiinni. Tosin - itsekin pidän vartalostani, ei ole mitään häpeämistä. Kasvoissa on ilmeryppyjä ja valvoneena ikä näkyy naamasta, mutta muuten olen ihan freesi ja kivannäköinen nainen, jolle olisi monenlaista ottajaa. Nyt vain kävi näin, että rakastuin nuorempaan.

Vierailija
30/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Minulla oli juuri suhde 17 vuotta nuoremman miehen kanssa.

Vierailija
31/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkylissä tämä on yleistä. Lisäksi mummoilla saattaa olla useampikin nuorukainen ringissä.

Vierailija
32/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin se nuoren miehen unelmien nainen. Hyvässä kunnossa tosin. Hänelle oli ongelma, ettei hän yltänyt mielestään minun tasolleni, mikä oli tietysti turhaa epävarmuutta.

Vierailija
33/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä näkee paljon paitsi arkielämässä niin jopa julkkisten keskuudessa. Ainakin itselläni on ollut pitkään se käsitys, että julkkismiehet deittailevat lähinnä reilusti itseään nuorempia naisia. Eikä tässä nyt puhuta mistään parin vuoden ikäerosta vaan jopa monista vuosikymmenistä.

Varmaan näitä on ollut aiemminkin joitain yksittäistapauksia mutta jos mentäisiin katsomaan vaikka 40 vuotta taaksepäin niin mahtoiko olla kuin pari hassua.

Ei. Jutussa on kuitenkin surullinen loppu.

Vierailija
34/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekkin kelpais ihan kymmenenkin vuotta vanhempi.

M30

Mutta miksi? Miksi ennen oli eri tavalla?

rehellisyyteen ja ehkä raittiuteen. Näin ainakin maalla. Vasta 1970- luvulla tämä alkoi murtua pikkuhiljaa, kun nainenkin "sai luvan" olla kiinnostunut miehestä muutenkin kuin perheen elättäjänä ja perheen "päänä". Eikä nainenkaan ole enää vanha piika, jos ei ole alle 30-vuotiaana mennyt naimisiin.

Nkyään voimme olla avoimempia rakkaudessa ja löytää seurustelukumppaneita vapaammin kuin esim. 50-40 vuotta sitten.

Tuosta jäi alku pois:"Aiemmin naisen kuului kiinnittää huomiota miehessä lähinnä..."

Liian nopea copy-paste-kopiointi "päivän horoskooppi ja juoru"-lehdestä?

Vierailija
35/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Jutussa on kuitenkin surullinen loppu.

Kuten Edit Piafilla ja Marja-Liisa Kirvesniemellä.

Vierailija
36/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenteet ovat kyllä edelleen naurettavia. 15 vuotta vanhempi mies ei ole mikään nimittelyn syy, toisinpäin sitten nainen on puuma tms

Esim. rämemajava.

Vierailija
37/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei enää niin moni paheksu sitä. Se ei ole sen kummempaa kuin että mies on vanhempi.

Vierailija
38/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mä luulin että juuri se seksi on parasta tuollaisessa suhteessa. Koska mitä yhteistä henkisesti isossa ikäerossa voi olla?

Naiset kypsyvät nopeammin kuin miehet ollaksen hyviä äitejä lapsilleen.

Vierailija
39/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumasti sanottuna: suomalainen mies on nykyään melko epätoivoinen.

Vierailija
40/43 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään ikäryhmien parhaimmistoa, mua miellyttää yleensä eniten 15-25v vanhemmat miehet.

Jos taas mietitään ns. normaalia miestä, ehkä siitä oman ikäisestä 10v vanhempaan.

Eli oikeasti vanhemmat vetoaa enemmän, usein vaan se "normaali" mies päästää itsensä rupsahtamaan.. Niinkuin varmasti naisetkin, mutta niitä ei niin tule seurattua ns. siinä mielessä

N22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi