Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton nainen vastailee hetken kysymyksiin

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperhe-elämää vietän siis toisinaan vaikkei omia lapsia vielä olekaan.

Vierailija
2/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä viellä lasta? mitä jos ei onnistukaan? oletko sopeutunut ajatukseen että miehesi lapset olisi ainoita lapsiasi?

Vierailija
4/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäviesi tai sukulaisten lapsia?

Tsemppiä vauvahaaveisiin!!!

Vierailija
5/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain maailman suloisimman pojan (nyt jo 3 v.) 36-vuotiaana joululahjaksi =) ja raskauskin sujui kuin oppikirjoista. Ja tulin raskaaksikin melkein samantien (yhdet kuukautiset ehti tulla), kun alettiin yrittämään.

Vierailija
6/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoisin kovasti, että saisin lapsia, mutta vielä en terveyssyistä ole saanut. Tuleeko sinulle hetkiä, että olet kateellinen " lapsellisille" tai ajattelet, että lapsettomuutesi on epäreilua? Jos tulee, mikä auttaa sinua?

Vierailija
7/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan kun itse en tiennyt miten aliarvostettu asia uni on ennenkuin sain toisen lapsen joka oli koliikki (kolme kuukautta huusi n 12 tuntia vuorokaudessa). Tuosta koliikkiajasta on pari vuotta aikaa mutta tänä päivänä saatan maksaa isojakin summia että saan nukkua yön tai pari yksin.

Vierailija
8/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä myös lapsettomia alle 25-vuotiaita, jotka käyvät hoidoissa :/ ..

ps. Kiitos tsemppauksesta, 10!

Vierailija:

Onhan sulla vielä aikaa...

Itse sain maailman suloisimman pojan (nyt jo 3 v.) 36-vuotiaana joululahjaksi =) ja raskauskin sujui kuin oppikirjoista. Ja tulin raskaaksikin melkein samantien (yhdet kuukautiset ehti tulla), kun alettiin yrittämään.

Vierailija
9/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu epäreilulle, useinkin, että minä, joka olen haaveillut perheestä enemmän kuin moni jo lapsellinen ystäväni, en omia lapsia ole vielä saanut.. Ja nuo kommentit " olet jo liian vanha" ja " mikset ole hankkinut nuorempana" satuttavat todella paljon. Nuo kommentoijat tosin antavat hyvin selkeän kuvan omasta avarakatseisuudettomuudestaan - niistä huomaa etteivät he ole eläneet muuta kuin " oppikirjojen" mukaan sujunutta elämää...

Oletko sinä ajatellut koskaan sijaisvanhemmaksi tai adopitiovanhemmaksi ryhtymistä?

Vierailija:

Minäkin toivoisin kovasti, että saisin lapsia, mutta vielä en terveyssyistä ole saanut. Tuleeko sinulle hetkiä, että olet kateellinen " lapsellisille" tai ajattelet, että lapsettomuutesi on epäreilua? Jos tulee, mikä auttaa sinua?

Vierailija
10/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian lyhyillä yöunilla. Mutta kyllä, arvostan sitä, että saan vielä nukkua rauhassa. Tosin olisin ollut jo pitkään valmis luopumaan siitä etuudesta...

Vierailija:

Osaatteko te lapsettomat arvostaa unta?

Ajattelin vaan kun itse en tiennyt miten aliarvostettu asia uni on ennenkuin sain toisen lapsen joka oli koliikki (kolme kuukautta huusi n 12 tuntia vuorokaudessa). Tuosta koliikkiajasta on pari vuotta aikaa mutta tänä päivänä saatan maksaa isojakin summia että saan nukkua yön tai pari yksin.

Vierailija
11/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei halua lisää lapsia

Vierailija
12/12 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap onko sinulle tullut mieleen että miehelläsi on poikkastu siemenjohtimet