Kun oma mies pitää rumana
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Yksi rumilus täälläkin kirjoitti:
Vanha keskustelu mutta vastaanpa silti. Täällä yksi miehensä mielestä ruma, alussa kehui ummet lammet, vähitellen totuus paljastui. Rumahan minä olenkin, seksiin en kelpaa ja on ihan näyttänyt kohdat jotka on minussa vikana. Nämä kohdat ovat miehen mukaan niin häiritseviä ettei niitä ilmeisesti pysty katsomaan.
Tiedän etten ole alasti kaunotar ja nämä seikat liittyvät nimenomaan vartalooni. Onhan tämä syönyt naiseuden, en enää ymmärrä miksi miehet kaupassa katsovat pidempään jne. Kaipa he katselevat miten epänormaalille näytän. Mies ei kuulemma ole näillä sanoilla halunnut satuttaa on vaan jotenkin lipsauttanut kun olen kysellyt mikä on vikana kun seksi ei kiinnosta jne.
Olen täällä lueskellut muidenkin naisten kokemuksia aiheesta. Kyllä on mies yksinäinen jos täytyy ihan sellainenkin nainen valita jota ei edes kykene katsomaan ilman että tulee huono olo. En tiedä pitäisikö häntä sääliä. Onneksi on nyt entinen.
Saman suuntainen kokemus minullakin. Tapailin miestä, joka antoi aluksi ymmärtää, että olen hänen mielestään ihana ja kaunis ym, mutta jossain kohtaa muuttuikin ääni kellossa ja minusta alkoi paljastua kaikenlaisia häiritseviä ulkonäkövikoja. Ihmettyttää vaan, että onhan vaikkapa mun iso liian pää tai lyhyet jalat ollut alusta saakka näkösällä, joten tuntuu vaikealle käsittää, miksi asioista muodostuukin yhtäkkiä ongelma. En vaan pysty ymmärtämään, miksi kukaan alun alkaenkaan ryhtyy seksi- tai mihinkään suhteeseen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Ehkä joku vois vähän avata asiaa?
Youtubessa kanavat Mental Healness, Sam Vaknin ja Narsisti vs Minä kertovat, mistä on kyse.
Tunne-elämähäiriöinen miesjäte purkaa alemmuudentunteensa lähimmäisiinsä solvaamalla.
Älä ala sitä hoitamaan (koska se on mahdotonta) vaan pelasta itsesi. Hanki mies, joka kehuu ja rakastaa. Älä haaskaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!!!
Kuole pois, paska.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että itse tiedät olevasi kaunis.
Pääasia että sinä olet jo lopettanut turhan narsistielämäsi. Marisit kuusi vuotta sitten, olet varmaan maatunut jo.
En pystyisi pysymään suhteessa, jos tietäisin, että toinen pitää rumana :( Kuinka te pystytte.