Kun oma mies pitää rumana
Kommentit (46)
Täältä löytyy. Mies otti leuasta kiinni ja ilmoitti: noi pitäisi vaihtaa.
Siis kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Mitä valitat. Mene etsimään mies joka pitää sua jonkin näköisenä.
Älä vähättele. Lue viestini.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut tästä jo aiemmin mutta kerron omista kokemuksista.
Mun mies on kännissä kertonut että minä en ole ”mikään ruusu” eikä aikaan ihastunut mun ulkonäköön. Vartalo on ruma myös. Ihan siis noilla sanoilla ja se satutti tosi paljon. Minua loukkasi myös se että hän seksin aikana nimitti entisen tyttöystävän nimellä. Olin jo heittämässä miehen pois asunnostani ja takaisin tämän vanhan haaskan luo.
Tästä keskusteltiin kun kännihöyryt haihtui ja viikkojen kuluttua mies on pyytänyt anteeksi. Ei kuulemma tarkoittanut sitä ja olen kokonaisuutena hänelle sopiva. Kauniskin jopa.
Mutta taas viikonloppuna mies joi ja taas kutsui minua entisen nimellä. Kauniisti sanoen ketuttaa.
Kurjaa tuollainen. Kovasti sulle tsemppiä. Mun mieheni ei käytä lainkaan alkoholia eikä koskaan ole vertaillut mua exiinsä ja ollaan jo 12v oltu yhdessä mutta kyllä se satuttaa kun aina joskus tajuaa olevansa miehensä mielestä ruma. Ap
Nyt en käsitä miksi sä olet ollut sen kanssa 12 vuotta jos kerran olet ollut tietoinen siitä että hän pitää sua rumana? Oliko tää sellainen "pakko saada joku kun muillakin on", "olen mitättömyys ilman miestä" vai "kunhan vaan ois joku kakslahkeinen ettei tarttis olla yksin"? Silloin tekee hätäpäissään tuollaisia vääriä valintoja ja löytää itsensä vuosien kuluttua ruikuttamasta AV:lla.
Ihminen tekee ite valintansa.Ja vastaa seurauksista.
Ap ei ole tiennyt että mies pitää häntä rumana. En minäkään tiennyt sitä, että minua pidettiin rumana.
-'eri
Tarkennan vielä , että tää henkilö kusetti mut naimisiin asti.
Sitten voikin möläytellä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että pitää rumana? Miksi on kanssasi?
Minä olen sairaalloisen lihava, mutta tiedän että mieheni vielä 20 vuoden jälkeenkin jumaloi minua eikä hänellä ole edes silmiä muille.
Onko silmiä ollenkaan?.
Yksi asia on ainakin varma: koskaan en enää rupea seurustelemaan enkä mene naimisiin.
Vanha keskustelu mutta vastaanpa silti. Täällä yksi miehensä mielestä ruma, alussa kehui ummet lammet, vähitellen totuus paljastui. Rumahan minä olenkin, seksiin en kelpaa ja on ihan näyttänyt kohdat jotka on minussa vikana. Nämä kohdat ovat miehen mukaan niin häiritseviä ettei niitä ilmeisesti pysty katsomaan.
Tiedän etten ole alasti kaunotar ja nämä seikat liittyvät nimenomaan vartalooni. Onhan tämä syönyt naiseuden, en enää ymmärrä miksi miehet kaupassa katsovat pidempään jne. Kaipa he katselevat miten epänormaalille näytän. Mies ei kuulemma ole näillä sanoilla halunnut satuttaa on vaan jotenkin lipsauttanut kun olen kysellyt mikä on vikana kun seksi ei kiinnosta jne.
Olen täällä lueskellut muidenkin naisten kokemuksia aiheesta. Kyllä on mies yksinäinen jos täytyy ihan sellainenkin nainen valita jota ei edes kykene katsomaan ilman että tulee huono olo. En tiedä pitäisikö häntä sääliä. Onneksi on nyt entinen.
Olisi varmaan aika vaihtaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
On se että rumille akoille ei riitä että ovat saanneet miehen itelleen vaan vielä pitäis kauniiks huijata!
Näemmä pitää muistuttaa. Nainen saa halutessaan naispuolisen kämppäkaverin Torista tai Facesta. Kaalimadosta pikkari vibraattoreita. Spermaa suht edullisesti Puolasta ja Bulgariasta. Laitan hintaesimerkin:
Donor IUI - Includes a Choice of donor catalog, thaw treatment Sperm and Insemination
from 383 €
Donor Intrauterine Inseminatsiya- Repeat Next Day
from 128 €
https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/sofia/malinov-clinic
JA Puolasta:
https://www.fertimedica.pl/en/ => 600e/hoitokerta
Täh! Täysin käsittämätöntä.Miksi olet hänen kanssa?
Minun mies joka päivä kehuu kauniiksi, samoin omat poikani jopa, vaikka en ole kysynyt mielipidettä.
Rakkaus saa ihmisen pitämään rakastamaansa ihmistä kauniina ja viehättävänä.
Vieraiden ihmisten mielipiteiden arvo on täysi nolla.
Mieheni ei voi pitää sormiaan erossa minun vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet pariutunut miehen kanssa joka ei pidä sinua viehättävänä? Olet ilmainen taloudenhoitaja?
Olen eri, mutta minua mies sanoi kauniiksi häihin asti. 8 h vihkimisen jälkeen arvosteli ekan kerran ulkonäköä ja vajaan vuoden kuluttua haukkui kunnolla lyttyyn rumaksi. Kun suutuin, sanoi taas kauniiksi. Ei tätä tiennyt etukäteen mistään.
kai olet päässyt tuosta ukosta eroon?
Yksi rumilus täälläkin kirjoitti:
Vanha keskustelu mutta vastaanpa silti. Täällä yksi miehensä mielestä ruma, alussa kehui ummet lammet, vähitellen totuus paljastui. Rumahan minä olenkin, seksiin en kelpaa ja on ihan näyttänyt kohdat jotka on minussa vikana. Nämä kohdat ovat miehen mukaan niin häiritseviä ettei niitä ilmeisesti pysty katsomaan.
Tiedän etten ole alasti kaunotar ja nämä seikat liittyvät nimenomaan vartalooni. Onhan tämä syönyt naiseuden, en enää ymmärrä miksi miehet kaupassa katsovat pidempään jne. Kaipa he katselevat miten epänormaalille näytän. Mies ei kuulemma ole näillä sanoilla halunnut satuttaa on vaan jotenkin lipsauttanut kun olen kysellyt mikä on vikana kun seksi ei kiinnosta jne.
Olen täällä lueskellut muidenkin naisten kokemuksia aiheesta. Kyllä on mies yksinäinen jos täytyy ihan sellainenkin nainen valita jota ei edes kykene katsomaan ilman että tulee huono olo. En tiedä pitäisikö häntä sääliä. Onneksi on nyt entinen.
Saman suuntainen kokemus minullakin. Tapailin miestä, joka antoi aluksi ymmärtää, että olen hänen mielestään ihana ja kaunis ym, mutta jossain kohtaa muuttuikin ääni kellossa ja minusta alkoi paljastua kaikenlaisia häiritseviä ulkonäkövikoja. Ihmettyttää vaan, että onhan vaikkapa mun iso liian pää tai lyhyet jalat ollut alusta saakka näkösällä, joten tuntuu vaikealle käsittää, miksi asioista muodostuukin yhtäkkiä ongelma. En vaan pysty ymmärtämään, miksi kukaan alun alkaenkaan ryhtyy seksi- tai mihinkään suhteeseen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Ehkä joku vois vähän avata asiaa?
Täällä eräs, jota mies motlaa minkä ehtii, mutta tiedätkös mitä. Minä teen samoin, heti kun puhe kääntyy minun olemukseen, annan samalla mitalla takaisin. Arvostelen hänen vehjettään surkeaksi, miehekkyyttään, sanoin hänelle, missä olit kun maailmassa komeutta jaettiin ja käsken yleensä vetää lerpahtaneen esinahan suunsa ja päänsä ympäri. Näihin sanoihin se yleensä päättyy, MEILLÄ.
Eroa? Jos se häiritsee. Ei tuollaisessa suhteessa kannata olla, jos toinen ei ihaile mitenkään, että on ihan sama. Tai jopa inhoaa? Ellei sitten pidä muuten, mutta kyllä se vähän häiritsisi. Tuskin jokainen on malli tai harva. Olisi kiva jos toinen jotenkin pitää, ettei ole toisen mielestä "epämiellyttävä", hänen makuunsa. Varmasti olet nätti ja hyvä sellaisenaan!
Vierailija kirjoitti:
Saman suuntainen kokemus minullakin. Tapailin miestä, joka antoi aluksi ymmärtää, että olen hänen mielestään ihana ja kaunis ym, mutta jossain kohtaa muuttuikin ääni kellossa ja minusta alkoi paljastua kaikenlaisia häiritseviä ulkonäkövikoja. Ihmettyttää vaan, että onhan vaikkapa mun iso liian pää tai lyhyet jalat ollut alusta saakka näkösällä, joten tuntuu vaikealle käsittää, miksi asioista muodostuukin yhtäkkiä ongelma. En vaan pysty ymmärtämään, miksi kukaan alun alkaenkaan ryhtyy seksi- tai mihinkään suhteeseen ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Ehkä joku vois vähän avata asiaa?
Joo mullakin nuo ylikilot olivat kyllä näkyvillä heti. Miksiköhän huoli ja sitten rupesi solvaamaan läskiksi valaaksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet pariutunut miehen kanssa joka ei pidä sinua viehättävänä? Olet ilmainen taloudenhoitaja?
Olen eri, mutta minua mies sanoi kauniiksi häihin asti. 8 h vihkimisen jälkeen arvosteli ekan kerran ulkonäköä ja vajaan vuoden kuluttua haukkui kunnolla lyttyyn rumaksi. Kun suutuin, sanoi taas kauniiksi. Ei tätä tiennyt etukäteen mistään.
Tuo nyt oli oppikirjaesimerkki narsistista. Toivottavasti on eksä.
Toivottavasti olet löytänyt naiseutesi jo takaisin tuon paskanarsistin jälkeen.
Jätä se. Se on itse ruma lapsi ja projisoi sinuun omaa huonouttaan. Miksi helvetissä alistut moiseen?
Se mies on täysi nolla ilman sinua, ja huomaa sen kun otat eron.
Älkää ihmiset antako tehdä itsellenne noin!
Mitä valitat. Mene etsimään mies joka pitää sua jonkin näköisenä.