Kun oma mies pitää rumana
Kommentit (46)
Pääasia että itse tiedät olevasi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään tuollaista halua itselleni valehdella. Ihmetyttää vaan että miksi mies haluaa olla ihmisen kanssa jota ei pidä kauniina? ja en ole rikas tms että minun kanssani kannattaisi olla.
Minkä ihmeen takia olet pariutunut miehen kanssa joka ei pidä sinua viehättävänä? Olet ilmainen taloudenhoitaja?
Mistä tiedät että pitää rumana? Miksi on kanssasi?
Minä olen sairaalloisen lihava, mutta tiedän että mieheni vielä 20 vuoden jälkeenkin jumaloi minua eikä hänellä ole edes silmiä muille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairaalloisen lihava, mutta tiedän että mieheni vielä 20 vuoden jälkeenkin jumaloi minua eikä hänellä ole edes silmiä muille.
Ja mies on normaalipainoinen? Joku fetissi tai sitten valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi on kanssani. Ei koskaan kehu ulkonäköäni ja jos vaihdan esim facebookkiin profiilikuvan niin ei tykkää siitä.
Ap laita alstonkuva jakoon,sitten tiedän kertoa miksi tai miksi ei.
Olen kirjoittanut tästä jo aiemmin mutta kerron omista kokemuksista.
Mun mies on kännissä kertonut että minä en ole ”mikään ruusu” eikä aikaan ihastunut mun ulkonäköön. Vartalo on ruma myös. Ihan siis noilla sanoilla ja se satutti tosi paljon. Minua loukkasi myös se että hän seksin aikana nimitti entisen tyttöystävän nimellä. Olin jo heittämässä miehen pois asunnostani ja takaisin tämän vanhan haaskan luo.
Tästä keskusteltiin kun kännihöyryt haihtui ja viikkojen kuluttua mies on pyytänyt anteeksi. Ei kuulemma tarkoittanut sitä ja olen kokonaisuutena hänelle sopiva. Kauniskin jopa.
Mutta taas viikonloppuna mies joi ja taas kutsui minua entisen nimellä. Kauniisti sanoen ketuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kännissä kertonut että minä en ole ”mikään ruusu” eikä aikaan ihastunut mun ulkonäköön. Vartalo on ruma myös. Ihan siis noilla sanoilla ja se satutti tosi paljon. Minua loukkasi myös se että hän seksin aikana nimitti entisen tyttöystävän nimellä. Olin jo heittämässä miehen pois asunnostani ja takaisin tämän vanhan haaskan luo.
Tästä keskusteltiin kun kännihöyryt haihtui ja viikkojen kuluttua mies on pyytänyt anteeksi. Ei kuulemma tarkoittanut sitä ja olen kokonaisuutena hänelle sopiva. Kauniskin jopa.
Mutta taas viikonloppuna mies joi ja taas kutsui minua entisen nimellä. Kauniisti sanoen ketuttaa.
Kurjaa tuollainen. Kovasti sulle tsemppiä. Mun mieheni ei käytä lainkaan alkoholia eikä koskaan ole vertaillut mua exiinsä ja ollaan jo 12v oltu yhdessä mutta kyllä se satuttaa kun aina joskus tajuaa olevansa miehensä mielestä ruma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään tuollaista halua itselleni valehdella. Ihmetyttää vaan että miksi mies haluaa olla ihmisen kanssa jota ei pidä kauniina? ja en ole rikas tms että minun kanssani kannattaisi olla.
No jos se mieskään ei ole tarpeeksi komea ja rikas tosta vaan löytämään uutta naista ja on mielummin sinun kanssa kun yksin. Joillekkin sinkkuus on kauhistus.
Mitähän vittua nyt taas. Tuskinpa sulla olis miestä jos olisit ruma. T. Oikeasti ruma 28 v nainen joka ei ole koskaan seurustellut
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia olet pariutunut miehen kanssa joka ei pidä sinua viehättävänä? Olet ilmainen taloudenhoitaja?
Olen eri, mutta minua mies sanoi kauniiksi häihin asti. 8 h vihkimisen jälkeen arvosteli ekan kerran ulkonäköä ja vajaan vuoden kuluttua haukkui kunnolla lyttyyn rumaksi. Kun suutuin, sanoi taas kauniiksi. Ei tätä tiennyt etukäteen mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se mieskään ei ole tarpeeksi komea ja rikas tosta vaan löytämään uutta naista ja on mielummin sinun kanssa kun yksin. Joillekkin sinkkuus on kauhistus.
Ei ole kyllä komea tai rikas mutta yksin tuskin tarvitsisi hänen olla. On sosiaalinen yms ja naisia on aina ennen minua kyllä riittänyt.
No tuota. Olet hyvin usein täällä kertonut olevasi omasta mielestäsikin ruma (50 kiloa ylipainoa, jo nuorella iällä harmaantuneet hiukset, kasvoistasi sen yhden ps-poliitikon kaksoisolento jne).
Eikö se ole tärkeämpää, että mies pitää sua sisäisesti kauniina, vaikka ei niin innoissaan sun ulkonäöstä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä komea tai rikas mutta yksin tuskin tarvitsisi hänen olla. On sosiaalinen yms ja naisia on aina ennen minua kyllä riittänyt.
Sinä et pidä miestä komeana mutta silti olet hänen kanssaan ja mies ei pidä sinua kauniina mutta silti on kanssasi. Eihän se ole mikään velvollisuus pitää puolisoaan kauniina/komeana. Kannattaa keskittyä johonkin muuhun kun ulkonäköön. Varsinkin 12vuoden jälkeen..
Teillähän on sitten tasapeli. Niin monta kertaa olet täällä varta vasten ilmoittanut, että miehesi on ruma.
On se että rumille akoille ei riitä että ovat saanneet miehen itelleen vaan vielä pitäis kauniiks huijata!
On teillä kuitenkin se ero, että se miehesi ei toitota sitä sun rumuuttasi ympäri nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa tuollainen. Kovasti sulle tsemppiä. Mun mieheni ei käytä lainkaan alkoholia eikä koskaan ole vertaillut mua exiinsä ja ollaan jo 12v oltu yhdessä mutta kyllä se satuttaa kun aina joskus tajuaa olevansa miehensä mielestä ruma. Ap
Nyt en käsitä miksi sä olet ollut sen kanssa 12 vuotta jos kerran olet ollut tietoinen siitä että hän pitää sua rumana? Oliko tää sellainen "pakko saada joku kun muillakin on", "olen mitättömyys ilman miestä" vai "kunhan vaan ois joku kakslahkeinen ettei tarttis olla yksin"? Silloin tekee hätäpäissään tuollaisia vääriä valintoja ja löytää itsensä vuosien kuluttua ruikuttamasta AV:lla.
Ihminen tekee ite valintansa.Ja vastaa seurauksista.
Kuvaile ulkonäköäsi.