Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koiranomistajat kestävät sitä koiran hajua?

Vierailija
18.10.2017 |

Tämä on käynyt usein mielessä, että miten koiranomistajat kestävät sitä koirasta lähtevää hajua.

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti koira ei haise. Jos haisee niin kannattaa varmaan vaihtaa ruokavaliota, auttoi omilla koirillani 😊✌

Vierailija
82/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sitten ovat haisevia rotuja? Koira on harkinnassa, mutta en halua kotini ja vaatteideni haisevan koiralle.

Havannankoirat ainakin haisevat. Yhdellä tuttavalla on niitä ja hänen autoonsakin tarttunut niistä sellainen oksennusta muistuttava haju. Ihan hyvin hoidettuja piskejä käsittääkseni ovat, näyttelyissä käyttää niitä hyvällä menestyksellä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on shetlanninlammaskoiria ja ne eivät kyllä haise juuri millekään, kun vertaa vaikka metsästyskoiriin tai laumanvartijoihin. Meillä kyllä pestään koirat shampoolla n. 3kk välein, mahanalusia ja tassuja useammin.

Kaikista pahin löyhkä nenään on tullut kissanomistajan asunnossa vieraillessa. Toisilla sitä kissaa ei edes haista ja sitten on näitä, joilla pissanhaju leijailee vastaan jo ovella.

Vierailija
84/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miettinyt miten vanhemmat kestävät lapsista lähtevää hajua, kuolaa ym. Varmaan ihan samalla tavalla? Pikkuvauvathan löyhkäävät ihan järkyttävälle (ominaistuoksu, ei kakka).

Puhdas koira ja etenkin koiran tassut tuoksuvat ihanalta! Märkänä noita ei kyllä paljoa innosta nuuhkia :D

Vauvan ominaistuoksu on ihan parasta ja sitä ei pidä sekoittaa puklujen ja maitojen yms. hajuihin.

Itse olen huomannut, että lapsi tuoksuu vielä ekaluokkalaisenakin aivan hurmaavalle, joskus nuuhkin petivaatteita :) Kai siinäkin on joku luonnon laittama "oman poikasen tuoksu".

Vierailija
85/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on shetlanninlammaskoiria ja ne eivät kyllä haise juuri millekään, kun vertaa vaikka metsästyskoiriin tai laumanvartijoihin. Meillä kyllä pestään koirat shampoolla n. 3kk välein, mahanalusia ja tassuja useammin.

Kaikista pahin löyhkä nenään on tullut kissanomistajan asunnossa vieraillessa. Toisilla sitä kissaa ei edes haista ja sitten on näitä, joilla pissanhaju leijailee vastaan jo ovella.

Pakko olla jotain koirakohtaisia eroja, koska siis..meillä kaksi metsästyskoiraa, toinen tuoksuu hyvältä (oikeasti) ja toinen haisee/tuoksuu lievästi koiralta, siis hyvin vähän, niin että jos laittaa nenän koiraan niin haistaa.

Ulkokoira yleensä haisee enemmän koiralle koska turkki on erilainen ja ihossa suojaavaa talia varsinkin kylmään aikaan.

Vierailija
86/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään koiran tuoksusta. Ehkä olen sitten tottunut siihen vuosien mittaan.

Vierailija
87/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurilla on iso, lyhytkarvainen koira. Kerran menimme hissiin heti heidän jälkeensä, ja voi taivas sitä hajua :o ihan kamala märän koiran haju. Ja he olivat siis vasta menossa ulos...

Muuten en ole havainnut koirissa erityisen pahaa hajua. Totta on kyllä, että koirakodissa haisee aina hiukan koira, vaikka omistaja muuta väittäisi.

Vierailija
88/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaaa ;D

Että on ihanaa, kun kaikenlaisten ihmisten kanssa ei ole pakko elämäänsä pilata. Moiset pienumisieluiset neurootikot ovat aiheuttavat minussa suuren säälin tunteen kuinka he omalla rajoittuneisuudellaan elävät varsin pienen pientä elämää. Mutta usein heillä on uskomaton ajatus omasta erinomaisuudestaan ja kai ne päivät kuluvat kivasti siinä omaa ihanaa itseään ihastelessa.

Itse valitsen mielummin vaikka 7 haisevaa koiraa kotiini tai autooni kuin yhden aloittajan kaltaisen ihmisraasun...

Vierailija
89/162 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäeikäkukaanmuu kirjoitti:

Hahahahahaaa ;D

Että on ihanaa, kun kaikenlaisten ihmisten kanssa ei ole pakko elämäänsä pilata. Moiset pienumisieluiset neurootikot ovat aiheuttavat minussa suuren säälin tunteen kuinka he omalla rajoittuneisuudellaan elävät varsin pienen pientä elämää. Mutta usein heillä on uskomaton ajatus omasta erinomaisuudestaan ja kai ne päivät kuluvat kivasti siinä omaa ihanaa itseään ihastelessa.

Itse valitsen mielummin vaikka 7 haisevaa koiraa kotiini tai autooni kuin yhden aloittajan kaltaisen ihmisraasun...

Oletko itse pienisieluisuudessasi rajannut elämäsi kovinkin pieneksi haisevan elukkalaumasi kanssa? Moni nainen nimittäin ei ymmärrä, kuinka paljon se koirahulluus rajoittaa muuta elämää ja sitten ihmetellään, kun ei miestäkään löydy. Mutta kukin tavallaan.

-Eri

Vierailija
90/162 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Miten kestätte lapsenne hajuja?

Nyt puhuttiin koirista, ei lapsista. Koira ei ole sama asia kuin ihminen tai lapsi. Ymmärrätkö?

Meille joillekin se koira on kuin oma lapsi. Etkö älynnyt vertausta, taukki?

Vierailija
91/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikku ja takku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Nyt puhuttiin koirista, ei lapsista. Koira ei ole sama asia kuin ihminen tai lapsi. Ymmärrätkö?

Idea oli kai se, että koira ei ole sama kuin lapsi, vaikka siitä yrittäisi sellaista vääntää.

Vierailija
92/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin tätä ennen kuin minulle tuli eka koirani. Olen siis vieraillut joissain paikoissa missä koira oikeasti haisee, ja taas toisaalta jossain paikoissa missä ei haista ollenkaan.

Mun koira on hyvin hajuton, paitsi kun on märkä. Silloin on just se kauhee haju.

Vierailija
93/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jgfgjgfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Idea oli kai se, että koira ei ole sama kuin lapsi, vaikka siitä yrittäisi sellaista vääntää.

Ei tosiaan voi koiria verrata lapsiin. Koirat ovat poikkeuksetta suloisia, lapset enimmäkseen vastenmielisiä.

Vierailija
94/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielestäni koirani eivät missään nimessä haise muuten kuin märkinä. Ne jopa tuoksuvat ja varsinkin pesun jälkeen.

Vierailija
95/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joutuu kestämään kaikenlaisia hajuja, ja puhdas koira ei juurikaan edes haise. Mutta ihmettelen sitä, että ihmiset kestää tupakanhajua tai vanhalta viinalta haisevaa ihmistä. Ne vasta kamalia hajuja on . Sisareni polttaa ja voi helevati sitä hajua. Meidän koira ei koskaan haise niin ällöltä.

Vierailija
96/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Mikään ei ole säälittävämpää kuin piski lapsen korvikkeena.

Vierailija
97/162 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat ihan suloisia, mutta koirapaikoissa kyläillessä tulee ihmetelleeksi, että miksi joku haluaa koiran sisälle, omaan kotiinsa. Koirasta tulee karvaa, kuolaa, kuraa ja hiekkaa ja sohva on karvassa ja haisee ällötunkkaisesti koiralle. Ei ikinä koiraa meille.

Vierailija
98/162 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jgfgjgfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Ei tosiaan voi koiria verrata lapsiin. Koirat ovat poikkeuksetta suloisia, lapset enimmäkseen vastenmielisiä.

Kaikki sellainen kai on vastenmielistä, mikä ei ole omaa. Mutta jos me muut jatketaan keskustelua aikuisten kesken.

Jos palataan vielä tuohon alkuperäiseen pointtiin, niin mistään eläimestä nyt vaan ei ole ihmistä korvaamaan, vaikka kuinka itseään huijaisi. Järkevät eivät sitä yritäkkään, vaan nauttivat eläimistä puhtaasti eläiminä.

Vierailija
99/162 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jgfgjgfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Mene jo vihdoin terapeutille käsittelemään ongelmasi. Ihmisviha, varsinkaan kaikkein viattomimpiin kohdistuva, ei ole tervettä. Muutenkin on kummallista tuo tarve tuoda esille oma häiriintuneisyytensä.

Vierailija
100/162 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jgfgjgfj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiuluko kirjoitti:

Mene jo vihdoin terapeutille käsittelemään ongelmasi. Ihmisviha, varsinkaan kaikkein viattomimpiin kohdistuva, ei ole tervettä. Muutenkin on kummallista tuo tarve tuoda esille oma häiriintuneisyytensä.

Aika häiriintyneitä kommentteja täällä on koiravihaajienkin puolelta. Mutta sinusta se on tietysti ihan ok?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme