Miten koiranomistajat kestävät sitä koiran hajua?
Tämä on käynyt usein mielessä, että miten koiranomistajat kestävät sitä koirasta lähtevää hajua.
Kommentit (162)
En kestäkään, siksi mulla on villskoiria.
Kaipa siihenkin tottuu. Itse ihmettelen, miten vanhemmat kestävät lapsien hajua. Ihan kamala löyhkä. Sitä on vaikeaa kuvailla. Vauvatkin haisevat ihan kamalalle. En ymmärrä naisia, jotka haluavat nuuskutella sitä mädäntyneen maidon ja jonkin ihme imelän sekoitusta. Itselle meinaa tulla oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.
Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.
Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään parempaa kuin oman koirani tuoksu <3 Voisin haistella koiraani tuntikausia. Muiden koirat haisevat pahalle, mutta oman koiran tuoksu on jotain niin ihanaa!
Ehkä se on tässä, kun sitä omaa koiraa rakastaa, niin ehkä jopa pitää tuoksusta. Koirattomien ihmisten nenään koirat haisevat vain koiralle. Mitkään poppakonstit eivät tee ihmisistä, koirista tai muistakaan eläimistä hajuttomia, vaikka täälläkin joku tosipro-koiraosaaja luuleekin taidoillaan tekevänsä koirastaan hajuttoman. Kyllä se vaan koirattoman nenään haisee yhä koiralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.
Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.
Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.
Autot, joo hyi sa a tana, koirallisten autot. Ne vasta haisevatkin. Haisevat aivan hirveän tunkkaisille ja se haju ei lähde, aivan sama kuin tupakoitu auto.
No märkänä ehkä haisee, mutta koiran voi pestä ja kuivata lenkkeilyn jälkeen. Itse en kestä kaupan jonoissa hien/tupakan/vanhan viinan/hajusteiden hajua. Pakko siirtyä toiseen kassajonoon, jos jonossa joku haiseva ihminen. Oksennus meinaa tulla.
No meillä koirat pestään niin usein ja sateen jälkern kuivataan eli eibät juurikaan haise.Pahemmalle haisi tupakoiva ex mies ja se haju tarttui kaikkiin tekstiileihinkin pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä sitten ovat haisevia rotuja? Koira on harkinnassa, mutta en halua kotini ja vaatteideni haisevan koiralle.
Kultaiset noutajat haisevat usein, samoin oikein isot paksuturkkiset rodut kuten nöffit. Noutajia ylipäätään kannattaa varmaan välttää. Pohjavillattomat rodut yleensä haisevat märkinä vähemmän. Sellaiset koirat, joilla ei ole roikkuvia poskia ja jotka eivät siis kuolaa valtavasti, haisevat myös vähemmän. Mutta eivät esimerkiksi villakoiratkaan pelkästään kukkasilta tietenkään tuoksu :)
meillä ei voi hissiä käyttää pariin tuntiin kun yläkerran 2 koiraa on mennyt sillä lenkille. Huom, mennyt lenkille, ei tullut sieltä. Ihan järkyttävä paskan haju
No ei meidän koira ainakaan haise kuivana miltään, kunhan huolehditaan turkin pesu riittävän usein. Märkänä haisee märältä koiralta. Ei nyt maailman paras tuoksu mutta ei pahinkaan ja hoituu kuivaamalla.
vihaan vielä koiria entuudestaan niin tuo haju korostautuu. Onneksi on rotukissa joka on vain sisällä, tuoksuu ihan pestyiltä lakanoilta
Vierailija kirjoitti:
meillä ei voi hissiä käyttää pariin tuntiin kun yläkerran 2 koiraa on mennyt sillä lenkille. Huom, mennyt lenkille, ei tullut sieltä. Ihan järkyttävä paskan haju
Kyllä se paskan haju taitaa olla ihan mielikuvituksesi tuotetta. Paska haisee paskalle, mutta ellei sitä jää kiinni koiran takamukseen, niin ei se koira paskalle haise.
Kiuluko kirjoitti:
Miten kestätte lapsenne hajuja?
Nyt puhuttiin koirista, ei lapsista. Koira ei ole sama asia kuin ihminen tai lapsi. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
No märkänä ehkä haisee, mutta koiran voi pestä ja kuivata lenkkeilyn jälkeen. Itse en kestä kaupan jonoissa hien/tupakan/vanhan viinan/hajusteiden hajua. Pakko siirtyä toiseen kassajonoon, jos jonossa joku haiseva ihminen. Oksennus meinaa tulla.
Oikein hyvä, että siirryt toiseen kassajonoon. Juuri suihkautin hajuvettä ja nyt lähden kauppaan.
Mulla sekarotuinen pienehkö koira, joka käy kylvyssä ja pestään rapakelillä. Hän tykkää myös saunoa. Ei haise. Haistan kyllä appiukon koiran lemun, ei tiettävästi pese sitä juuri ikinä. Paitsi jos on meillä hoidossa niin pistän sen kylpyyn.
On ihmisiä, jotka uskovat että koiraa saa pestä korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mä pesen kerran kuussa ja mahanalusen ym. herkästi likaantuvan alueen aina tarpeen mukaan. Plus että hän saunoo mökillä ja ui.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sekarotuinen pienehkö koira, joka käy kylvyssä ja pestään rapakelillä. Hän tykkää myös saunoa. Ei haise. Haistan kyllä appiukon koiran lemun, ei tiettävästi pese sitä juuri ikinä. Paitsi jos on meillä hoidossa niin pistän sen kylpyyn.
On ihmisiä, jotka uskovat että koiraa saa pestä korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mä pesen kerran kuussa ja mahanalusen ym. herkästi likaantuvan alueen aina tarpeen mukaan. Plus että hän saunoo mökillä ja ui.
Se kaksi kertaa vuodessa tarkoittaa shampoopesua. Totta kai vedellä voi pestä useammin, mutta shampoolla ei ole hyvä pestä jatkuvasti.
Minä olen miettinyt miten vanhemmat kestävät lapsista lähtevää hajua, kuolaa ym. Varmaan ihan samalla tavalla? Pikkuvauvathan löyhkäävät ihan järkyttävälle (ominaistuoksu, ei kakka).
Puhdas koira ja etenkin koiran tassut tuoksuvat ihanalta! Märkänä noita ei kyllä paljoa innosta nuuhkia :D
Kultsut etenkin haisevat, jos ruoka ei sovi niille. Lapsuudenkodissani oli kultsu, joka haisi aivan järkyttävälle, siis ihan koiran ominaistuoksu oli todella voimakas ja "myskinen". Vanhemmilla päivillään joutui syömään erikoisruokavaliota, ja haju hävisi kokonaan. Nykyinen kultsuni (8v) on syönyt pennusta saakka viljatonta, hyvälaatuista
kuivaruokaa, eikä ole ikinä haissut. Jatkuvasti piereskelevä koira ei myöskään ole normaali, ruokavaliossa jotain vikaa.