Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koiranomistajat kestävät sitä koiran hajua?

Vierailija
18.10.2017 |

Tämä on käynyt usein mielessä, että miten koiranomistajat kestävät sitä koirasta lähtevää hajua.

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on se sama ilmiö, että oman vauvan kakka ei kuvota, mutta muiden ihmisten vauvojen kakat on ihan hirveitä.

Oman koiran hajua ei edes haista, kuin ihan ääriolosuhteissa. Eli silloin kun on käyty jossain märässä tai pakkasessa. Koiran peti täytyy myös pestä ajoittain, ettei ala haista ja haju tartu koiraan tiukemmin. Mutta naapurin koira haisee niin että oksettaa. Meidän naapurissa on kaksi nöffiä ja toisessa naapurissa kaksi kultsua, ne haisee niin kammottavalle etten voi niihin koskea. Jos koskevat vaatteisiini, mun on pakko heti kotiin tultua nakata ne vaatteet pyykkiin.

Kultsut etenkin haisevat, jos ruoka ei sovi niille. Lapsuudenkodissani oli kultsu, joka haisi aivan järkyttävälle, siis ihan koiran ominaistuoksu oli todella voimakas ja "myskinen". Vanhemmilla päivillään joutui syömään erikoisruokavaliota, ja haju hävisi kokonaan. Nykyinen kultsuni (8v) on syönyt pennusta saakka viljatonta, hyvälaatuista

kuivaruokaa, eikä ole ikinä haissut. Jatkuvasti piereskelevä koira ei myöskään ole normaali, ruokavaliossa jotain vikaa.

Vierailija
42/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäkään, siksi mulla on villskoiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa siihenkin tottuu. Itse ihmettelen, miten vanhemmat kestävät lapsien hajua. Ihan kamala löyhkä. Sitä on vaikeaa kuvailla. Vauvatkin haisevat ihan kamalalle. En ymmärrä naisia, jotka haluavat nuuskutella sitä mädäntyneen maidon ja jonkin ihme imelän sekoitusta. Itselle meinaa tulla oksennus.

Vierailija
44/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.

Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.

Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.

Vierailija
45/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitään parempaa kuin oman koirani tuoksu <3 Voisin haistella koiraani tuntikausia. Muiden koirat haisevat pahalle, mutta oman koiran tuoksu on jotain niin ihanaa!

Ehkä se on tässä, kun sitä omaa koiraa rakastaa, niin ehkä jopa pitää tuoksusta. Koirattomien ihmisten nenään koirat haisevat vain koiralle. Mitkään poppakonstit eivät tee ihmisistä, koirista tai muistakaan eläimistä hajuttomia, vaikka täälläkin joku tosipro-koiraosaaja luuleekin taidoillaan tekevänsä koirastaan hajuttoman. Kyllä se vaan koirattoman nenään haisee yhä koiralle.

Vierailija
46/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain ihmisistä haistaa vaatteista, että heillä on koira.

Niin haistaa, jopa niiden autot löyhkää. Hyi saatana.

Usein vielä koiranomistajat ovat "yliherkkiä" hajustetuille pyykinpesuaineille ja hajuvesille ja nyrpistävät nokkaansa niille, jotka moisia käyttävät. Ja itse haisevat autoaan myöten kuin sontatunkiot.

Autot, joo hyi sa a tana, koirallisten autot. Ne vasta haisevatkin. Haisevat aivan hirveän tunkkaisille ja se haju ei lähde, aivan sama kuin tupakoitu auto.

Vierailija
47/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No märkänä ehkä haisee, mutta koiran voi pestä ja kuivata lenkkeilyn jälkeen. Itse en kestä kaupan jonoissa hien/tupakan/vanhan viinan/hajusteiden hajua. Pakko siirtyä toiseen kassajonoon, jos jonossa joku haiseva ihminen. Oksennus meinaa tulla.

Vierailija
48/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Onko muuta kysyttävää?

Vierailija
49/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä koirat pestään niin usein ja sateen jälkern kuivataan eli eibät juurikaan haise.Pahemmalle haisi tupakoiva ex mies ja se haju tarttui kaikkiin tekstiileihinkin pahemmin.

Vierailija
50/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä sitten ovat haisevia rotuja? Koira on harkinnassa, mutta en halua kotini ja vaatteideni haisevan koiralle.

Kultaiset noutajat haisevat usein, samoin oikein isot paksuturkkiset rodut kuten nöffit. Noutajia ylipäätään kannattaa varmaan välttää. Pohjavillattomat rodut yleensä haisevat märkinä vähemmän. Sellaiset koirat, joilla ei ole roikkuvia poskia ja jotka eivät siis kuolaa valtavasti, haisevat myös vähemmän. Mutta eivät esimerkiksi villakoiratkaan pelkästään kukkasilta tietenkään tuoksu :)

Vierailija
51/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei voi hissiä käyttää pariin tuntiin kun yläkerran 2 koiraa on mennyt sillä lenkille. Huom, mennyt lenkille, ei tullut sieltä. Ihan järkyttävä paskan haju

Vierailija
52/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meidän koira ainakaan haise kuivana miltään, kunhan huolehditaan turkin pesu riittävän usein. Märkänä haisee märältä koiralta. Ei nyt maailman paras tuoksu mutta ei pahinkaan ja hoituu kuivaamalla.

Vierailija
53/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kestätte lapsenne hajuja?

Vierailija
54/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan vielä koiria entuudestaan niin tuo haju korostautuu. Onneksi on rotukissa joka on vain sisällä, tuoksuu ihan pestyiltä lakanoilta

Vierailija
55/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä ei voi hissiä käyttää pariin tuntiin kun yläkerran 2 koiraa on mennyt sillä lenkille. Huom, mennyt lenkille, ei tullut sieltä. Ihan järkyttävä paskan haju

Kyllä se paskan haju taitaa olla ihan mielikuvituksesi tuotetta. Paska haisee paskalle, mutta ellei sitä jää kiinni koiran takamukseen, niin ei se koira paskalle haise.

Vierailija
56/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiuluko kirjoitti:

Miten kestätte lapsenne hajuja?

Nyt puhuttiin koirista, ei lapsista. Koira ei ole sama asia kuin ihminen tai lapsi. Ymmärrätkö?

Vierailija
57/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No märkänä ehkä haisee, mutta koiran voi pestä ja kuivata lenkkeilyn jälkeen. Itse en kestä kaupan jonoissa hien/tupakan/vanhan viinan/hajusteiden hajua. Pakko siirtyä toiseen kassajonoon, jos jonossa joku haiseva ihminen. Oksennus meinaa tulla.

Oikein hyvä, että siirryt toiseen kassajonoon. Juuri suihkautin hajuvettä ja nyt lähden kauppaan.

Vierailija
58/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekarotuinen pienehkö koira, joka käy kylvyssä ja pestään rapakelillä. Hän tykkää myös saunoa. Ei haise. Haistan kyllä appiukon koiran lemun, ei tiettävästi pese sitä juuri ikinä. Paitsi jos on meillä hoidossa niin pistän sen kylpyyn.

On ihmisiä, jotka uskovat että koiraa saa pestä korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mä pesen kerran kuussa ja mahanalusen ym. herkästi likaantuvan alueen aina tarpeen mukaan. Plus että hän saunoo mökillä ja ui.

Vierailija
59/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sekarotuinen pienehkö koira, joka käy kylvyssä ja pestään rapakelillä. Hän tykkää myös saunoa. Ei haise. Haistan kyllä appiukon koiran lemun, ei tiettävästi pese sitä juuri ikinä. Paitsi jos on meillä hoidossa niin pistän sen kylpyyn.

On ihmisiä, jotka uskovat että koiraa saa pestä korkeintaan kaksi kertaa vuodessa. Mä pesen kerran kuussa ja mahanalusen ym. herkästi likaantuvan alueen aina tarpeen mukaan. Plus että hän saunoo mökillä ja ui.

Se kaksi kertaa vuodessa tarkoittaa shampoopesua. Totta kai vedellä voi pestä useammin, mutta shampoolla ei ole hyvä pestä jatkuvasti.

Vierailija
60/162 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt miten vanhemmat kestävät lapsista lähtevää hajua, kuolaa ym. Varmaan ihan samalla tavalla? Pikkuvauvathan löyhkäävät ihan järkyttävälle (ominaistuoksu, ei kakka).

Puhdas koira ja etenkin koiran tassut tuoksuvat ihanalta! Märkänä noita ei kyllä paljoa innosta nuuhkia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme