Tärkeät juhlat tulossa enkä halua mennä koska olen liian lihava
Tiedossa on siis eräät todella hienot juhlat joissa täytyy olla iltapuku ja muutenkin kauniin näköisenä. Nyt sitten tuntuu etten halua osallistua kyseisiin kekkereihin koska yksinkertaisesti inhoan ulkonäköäni. Olen lihonut tässä parin vuoden aikana ainakin 15 kiloa (tiedän, järkyttävää) ja koen olevani ruma. Kyseiset juhlat ovat avecilleni erittäin tärkeät eikä hän kuulemma osallistu niihin ellen tule hänen kanssaan. Olen siis puun ja kuoren välissä.
Pelkään hirveästi mitä muut ajattelevat ja että näytän ihan kamalalta vaikka olisinkin laittautunut. Haluaisin mennä kyseisiin juhliin mutta oma pää huutaa koko ajan että olen liian ruma ja avecini joutuu häpeämään kun on tällaisen porsaan kanssa.
Ahdistaa, en haluaisi pilata ainutkertaista mahdollisuutta aveciltani ja pelkään että jälkeenpäin kadun jos en mene.
Kommentit (44)
Kauan juhliin on aikaa? Tee elämäntapamuutos jos läski häiritsee, ehkä onnistut pudottamaan kilon pari jo ennen juhlia. Millekään pikadietille älä missään nimessä sorru!
Vierailija kirjoitti:
Kauan juhliin on aikaa? Tee elämäntapamuutos jos läski häiritsee, ehkä onnistut pudottamaan kilon pari jo ennen juhlia. Millekään pikadietille älä missään nimessä sorru!
Kyseiset juhlat ovat jo parin kuukauden päästä :(
Ap
Hanki kaunis puku, laittaudu ja käy kampaajalla. Olet varmasti kaunis ja kun katsot ympärillesi, huomaat että meitä ihmisiä on monen kokoisia.
Itsevarmuus kaunistaa, kerro itsellesi, että olet kaunis peilin edessä kunnes uskot sen itsekin. Tämän avulla pystyt skarppaamaan juhlien ajaksi, mutta niiden jälkeen kannattaa oikeasti aloittaa itsetutkiskelu ja oppia hyväksymään myös ne kilonsa.
Höpsistä. Jos seuralaisesi sinut mukaansa haluaa, niin hän haluaa sinne nimenomaan sinut. Meitä ihmisiä on monennäköisiä ja -kokoisia, kukaan ei kiinnitä sinuun negatiivisessa mielessä erityistä huomiota.
Iltapukujakim on vaikka minkämallisia kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiset juhlat ovat jo parin kuukauden päästä :(
Ap
siinä ajassa sulla on realistisesti mahdollista tiputtaa 4-8kg.
Saat pudotettua puolet eli noin 7-8 kg kahdessa kuussa ihan helposti. Ryhdy toimeen huomisaamuna. Aerobisfa liikuntaa, herkut kokonaan pois, alkoholi pois, paljon kasviksia. Olet kahden kk päästä ihan erinäköinen!
Parissa kuuakudessahan ehtii suhteellisen helposti pudottamaan ainakin viisi kiloa, jopa kymmenenkin.
Kauneus ei katso kokoa. On monia hyvinkin kauniita naisia, jotka ovat isompia kuin ns ihannekokoiset naiset. Ei saa olla liian kriittinen itseään kohtaa. Hoet itsellesi päivittäin, että olet kaunis juuri sellaisena kuin olet niin alat siihen pikkuhiljaa itsekkin uskomaan. Tulet katumaan sitä, että olet missannut jotain elämässäsi jos jätät tilaisuuksia välistä vedoten siihen ettet miellytä ulkonäöllisesti muita ihmisiä. Rohkeasti juhliin mukaan ja voin taata, että olet juhlien jälkeen tyytyväinen, että menit paikan päälle. Tsemppiä kaunis!
Parissa kuukaudessa saat jopa puolet tuosta 15 kg:sta pois. Tee kuten mä: tänään viimeset karkit kaupasta ja kuntosalokortti käpälään. Huomenna mä meen ekalle zumba-tunnille. Mullakin kaverin häät parin kuukauden päästä ja yritän vähän petrata nyt. Lähetkö samaan kelkkaan?
(Ps. Ootko menossa linnan juhliin?)
Mene salille ja vähennä hiilareita, lisää proteiinia. Mulla tämä alkaa näkyä aina jo viikon päästä, housut ei kiristä enää. Parissa kk:ssa ehdit jo huippukuntoon.
Olen ollut sinun asemassasi, jätin tärkeät juhlat väliin koska olin lihonut ja pahoitin parin ihmisen mielen. Näin parin vuoden jälkeen huvittaa ja hävettää silloinen asenteeni, kun olen jo tottunut kiloihini. Sinut halutaan sinne juhliin, sinulla tulee olemaan siellä kivaa. Kukaan ei katso sinua pahalla, jos laittaudut nätiksi. Jos mitenkään kehtaat, mene sinne äläkä ole tällainen nolo ämmä kuin minä olin.
Höpö höpö, nyt pois tuollaiset ajatukset! Etkö ole huomannut että kaikki kauniit naiset ovat "ei anorektikkoja". Terveitä, elinvoimaisia, rentoja. Avecisi on ainakin kauneutesi huomannut kun sinut juhliin haluaa. 😉
Öö, ovatko ne juhlat suunnattu vain kauniille ja hoikille ihmisille? Vaikuttaa kyllä siltä, että sinulla on erittäin huono itsetunto ja tunnet alemmuutta jostakin syystä, jopa niin pahasti ettet voi juhliin edes mennä.
Kyllä. Siinä on motivaattorisi. Tavoitteeksi puolet pois juhliin mennessä. Mieluummin 10 kg. Kaikki voittavat.
Hanki kunnollinen mekko, joka korostaa parhaita puoliasi. Alle kunnon alusvaatteet ja spanx-alushame, joka siloittaa muhkurat. Kampaajalle ja leveä hymy sekä meikki asusteiksi. Ehdit laihduttaa 5-6kg kohtuullisella tahdilla.
Vierailija kirjoitti:
Parissa kuukaudessa saat jopa puolet tuosta 15 kg:sta pois. Tee kuten mä: tänään viimeset karkit kaupasta ja kuntosalokortti käpälään. Huomenna mä meen ekalle zumba-tunnille. Mullakin kaverin häät parin kuukauden päästä ja yritän vähän petrata nyt. Lähetkö samaan kelkkaan?
(Ps. Ootko menossa linnan juhliin?)
En ihan linnan juhliin mutta eräisiin suuruusluokaltaan samankaltaisiin juhliin. Siksi kriiseilenkin näin paljon :/
Ap
Kiitos paljon kannustavista tsempeistä, ihan positiivisesti yllätyin että AV:llakin saa kivoja kommentteja :)
Ap
Kaikki naiset näyttää vähintään siedettäviltä jos on hiukset jonkinlaisessa juhlakampauksessa ja hieno juhlapuku :D
Jos juhlaväki koostuu muistakin kuin huippufilmitähdistä, puolet niistä muistakin siellä on ylipainoisia. Moni enemmän kuin sinä. Ei kukaan siellä sinun kiloihisi kiinnitä huomiota. Mietipä näin päin: tuletko sinä juhlissa ajattelemaan toisten kiloja ja millaisia virhekohtia kenelläkin mahtaa puvun alla olla? Eiköhän sinulla ole juhlailtana muutakin ajateltavaa ja koettavaa? Niinpä, sama juttu se on kaikilla muillakin.
Sulla on tasan kaksi vaihtoehtoa: mennä tai olla menemättä. Valinta on sun.