Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeät juhlat tulossa enkä halua mennä koska olen liian lihava

Vierailija
17.10.2017 |

Tiedossa on siis eräät todella hienot juhlat joissa täytyy olla iltapuku ja muutenkin kauniin näköisenä. Nyt sitten tuntuu etten halua osallistua kyseisiin kekkereihin koska yksinkertaisesti inhoan ulkonäköäni. Olen lihonut tässä parin vuoden aikana ainakin 15 kiloa (tiedän, järkyttävää) ja koen olevani ruma. Kyseiset juhlat ovat avecilleni erittäin tärkeät eikä hän kuulemma osallistu niihin ellen tule hänen kanssaan. Olen siis puun ja kuoren välissä.

Pelkään hirveästi mitä muut ajattelevat ja että näytän ihan kamalalta vaikka olisinkin laittautunut. Haluaisin mennä kyseisiin juhliin mutta oma pää huutaa koko ajan että olen liian ruma ja avecini joutuu häpeämään kun on tällaisen porsaan kanssa.

Ahdistaa, en haluaisi pilata ainutkertaista mahdollisuutta aveciltani ja pelkään että jälkeenpäin kadun jos en mene.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan viikkoa vaikka Nutrilett-kuurilla niin tiputat kymmenen kiloa helposti. Stockalta Spanxit päälle. Jos sua yhtään kiinnostaa laihdutuksen ajatus, niin tuostahan saisi mahtavan motivaation ja päämäärän? Varaat itsellesi vaikka nyt jo kampauksen ja meikin sille juhlapäivälle. Palkitse itsesi uudella mekolla jne.

Mut jos ei laihdutus just nyt kiinnosta, suosittelen edelleen Spanxeja. Jos ei koko juttu/tilaisuus/laihdutus kiinnosta, ymmärrän ihan mainiosti. Sulla on täys lupa valita just se juttu, joka tuntuu oikealta.

Vierailija
22/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haluta juhliin,olen läski ja ruma. Edes lapsenlapsen ristiäisiin en kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä juhlia välistä ylipainon takia. Todella iso osa ihmisistä on ylipainoisia, ei siinä ole mitään poikkeavaa tai hävettävää. Tärkeämpää on millainen kanssaihminen olet kuin paljon painat.

Vuokraa ammattilaisen avulla asu, joka ei korosta ylipainoa vaan sopii kehotyypillesi.

Mutta käytä tätä episodia motivaattorina terveydestäsi huolehtimiseen: riittävät yöunet, lihottavat herkut ja juomat pois ja liikunta päivittäiseksi tavaksi. Tulet voimaan paremmin!

Vierailija
24/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole minun silmääni paha jos henkilö on siisti ja pukeutuu hyvällä maulla. Minä ja omaiseni olemme hoikkia ja silti sanon näin. Terveyden kannalta sitten toinen juttu. No kaljamahan näkeminen kyllä voi hieman hirvittää koska se jos mikä tietää terveyshuolia.

Itse usein ihailen juurikin asuja joita ei ole tehty meille hoikille naisille.

Vierailija
25/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, tunnistan tunteesi. Ihan samaa kokenut itsekin. Pikalihduttaminenkin on vain itsensä huijaamista.

Päätin menneä tyylikonsultille. Osaan kyllä pukeutua, mutta tyylikonsultti oli enemmänkin terapeutti kuin olisi sanellut mitä puen päälleni. Mietimme yhdessä ja mikä minua itsessäni eniten häiritsee. Olin siis aika innoissani, kun sain sovitella kaikenlaisia asukokonaisuuksia ja vain  sujahtaa vaatteesta toiseen tilavassa konsultin vastaanottotilassa. Tajusin, että olenhan minä vielä ihan kaunis ylimääräisistä kiloista huolimatta. Juhliin oli sitten kiva mennä ja hyvin pää pystyssä. En ehtinyt miettimään enää kilojani niissä kekkereissä.

Vierailija
26/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeuduin kauniisti ja kävin kampaajalla miehen tädin 60v juhliin. Kuitenkin sain vain koko ajan haukkuja kiloistani ja monesta muusta asiasta. Muut juhlijat olivat normaalipainoisia ja hoikkia. Ihan sama,miten pukeutuu.

Vierailija
27/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pukeuduin kauniisti ja kävin kampaajalla miehen tädin 60v juhliin. Kuitenkin sain vain koko ajan haukkuja kiloistani ja monesta muusta asiasta. Muut juhlijat olivat normaalipainoisia ja hoikkia. Ihan sama,miten pukeutuu.

Kyllä ongelmana on sun sukulaiset tuossa. Eihän tuo nyt ole normaalia.

Vierailija
28/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ongelmana on sun sukulaiset tuossa. Eihän tuo nyt ole normaalia.

Ne on miehen puolen sukulaisia. Omia ei juuri ole mutta kyllä hekin haukkumista keksivät.

Vierailija
29/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeämielisiltä kuulostaviin kommentteihin kannattaa vastata assertiivisesti. Kysyä onko tarkoitus loukata, koska on vaikea ymmärtää miksi henkilö sanoisi sellaista muuten, paitsi jos kyse on sosiaalisten taitojen puutteesta.

Mutta jos koko yhteisö on toksinen, niin järkevintä minimoida yhteydenpito ja tehdä jotain mukavaa tuollaisten tapaamisten sijaan.

Vierailija
30/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos menet juhliin? Vieraat todennäköisesti tapaavat sinut juhlissa ensimmäistä kertaa, eivätkä vertaa sinua johonkin mitä olet ehkä joskus ollut.

Etsi itsellesi iltapuku joka korostaa parhaita puoliasi, käy laittamassa kaunis kampaus ja meikki ja olet varmasti upea ilmestys. Ketään vierasta ei kiinnosta kilosi. Leuka pystyyn ja nauti juhlista.

Vierailija
31/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä syy motivoitua terveempään elämään. Ensi kesäksi on 20 kg vähemmän. 10 kk , 2 kg/kk. Ei mahdotonta.

Vierailija
32/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kutsu siis sinulle ja puolisosi on vain avec? Silloinhan ensisijaisesti sinä päätät, lähdetkö (lähdettekö) juhliin.

Joka tapauksessa voit olla armollinen itsellesi. Mikään juhla ei ole pakollinen, eikä osallistua tarvitse, jos ei halua - on syy sitten mikä hyvänsä.

Menet, jos tahdot mennä. Jos et, unohdat koko jutun ja lakkaat murehtimasta.

Vierailija
33/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeämielisiltä kuulostaviin kommentteihin kannattaa vastata assertiivisesti. Kysyä onko tarkoitus loukata, koska on vaikea ymmärtää miksi henkilö sanoisi sellaista muuten, paitsi jos kyse on sosiaalisten taitojen puutteesta.

Mutta jos koko yhteisö on toksinen, niin järkevintä minimoida yhteydenpito ja tehdä jotain mukavaa tuollaisten tapaamisten sijaan.

Kyllä on koko yhteisö toksinen. Ovat sitä mieltä, että mieheni otti huonon vaimon. Koko ajan esim tädin mies jankuttaa miehelle, että tämä olisi saanut paremman naisen.

Vierailija
34/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan juhliin on aikaa? Tee elämäntapamuutos jos läski häiritsee, ehkä onnistut pudottamaan kilon pari jo ennen juhlia. Millekään pikadietille älä missään nimessä sorru!

Kyseiset juhlat ovat jo parin kuukauden päästä :(

Ap

Nutrilett-kuurin kun vedät niin olet parin kk päästä 10-15 kg kevyempi.

Vierailija
35/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuusongelmiin saadaan onneksi tulevaisuudessa ainakin jonkinlaista helpotusta ozempicin ja wegovyn ansiosta.

Vierailija
36/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa kuukaudessa ehdit pudottaa neljä, jopa viisi kiloa. Hyvä korsetti, vartalolle sopiva iltapuku, hyvä ryhti, näyttävä kampaus ja kaunis hymy, siinä kaikki mitä tarvitset.

Vierailija
37/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyiii läskiä

Vierailija
38/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n todellinen ongelma ei ole ylipaino, vaan se, että hänen itsetuntonsa on romahtanut.

Vierailija
39/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutama vuosi sitten samassa tilanteessa, tosin ei ollut mahdollisuutta jäädä pois juhlista. Muutaman kilon karisitus kohotti itsetuntoa,.

Ensin ostin kunnolliset tukevat alusvaatteet ja löysin kertakaikkisen upean mekon, joka korosti sopivasti ja peitti, ei mikään säkki tai liehuke. Nuorempana oli osannut kulkea kunnon koroissa ja harjoittelin koroilla kävelyä kuukauden kotona, kunnon nahkaiset, sopivat kengät, nykyisin on mukavia pohjakin korkokengissä, lähes huomaamaton platform.

Ja kun vuosiin en ollut tottunut, että joku mies huomauttaa, vau niin imartelihan se lähes 50v tanttaa.

Vierailija
40/44 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muutama vuosi sitten samassa tilanteessa, tosin ei ollut mahdollisuutta jäädä pois juhlista. Muutaman kilon karisitus kohotti itsetuntoa,.

Ensin ostin kunnolliset tukevat alusvaatteet ja löysin kertakaikkisen upean mekon, joka korosti sopivasti ja peitti, ei mikään säkki tai liehuke. Nuorempana oli osannut kulkea kunnon koroissa ja harjoittelin koroilla kävelyä kuukauden kotona, kunnon nahkaiset, sopivat kengät, nykyisin on mukavia pohjakin korkokengissä, lähes huomaamaton platform.

Ja kun vuosiin en ollut tottunut, että joku mies huomauttaa, vau niin imartelihan se lähes 50v tanttaa.

Unohtui, että kävin vielä kampaajalla ja jos tuntuu ettei riitä niin meikkaajatkin tekevät ihmeitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi