Tärkeät juhlat tulossa enkä halua mennä koska olen liian lihava
Tiedossa on siis eräät todella hienot juhlat joissa täytyy olla iltapuku ja muutenkin kauniin näköisenä. Nyt sitten tuntuu etten halua osallistua kyseisiin kekkereihin koska yksinkertaisesti inhoan ulkonäköäni. Olen lihonut tässä parin vuoden aikana ainakin 15 kiloa (tiedän, järkyttävää) ja koen olevani ruma. Kyseiset juhlat ovat avecilleni erittäin tärkeät eikä hän kuulemma osallistu niihin ellen tule hänen kanssaan. Olen siis puun ja kuoren välissä.
Pelkään hirveästi mitä muut ajattelevat ja että näytän ihan kamalalta vaikka olisinkin laittautunut. Haluaisin mennä kyseisiin juhliin mutta oma pää huutaa koko ajan että olen liian ruma ja avecini joutuu häpeämään kun on tällaisen porsaan kanssa.
Ahdistaa, en haluaisi pilata ainutkertaista mahdollisuutta aveciltani ja pelkään että jälkeenpäin kadun jos en mene.
Kommentit (44)
Jos olet lihonut 15 kiloa normipainosta, et ole kuitenkaan mikään hillittömän lihava. Tuollaisen määrän kiloja saa pukeutumalla, jos ei nyt piilotettua, niin ainakin aika paljon häivytettyä. Riippuu toki vartalonmuodostakin, onko esim. vyötärö edelleen esillä vai ovatko kilot juuri siellä. Joka tapauksessa juhlissa on varmasti paljon eri kokoisia ihmisiä, etkä mitenkään pistä silmään ehdit sitten laihduttaa muutaman kilon tai et. Voit pitää juhlia vaikka harjoituksena itsemyötätunnon kehittämiseen. :) Unohda kilosi ja keskity nauttimaan ainutlaatuisista juhlista avecisi rinnalla.
Itsetunto on huono jos muiden mielipide vaikuttaa.
Tää aloitus on vuodelta 2017. Nyt on jo salikissa
Eikä oo ihme kun kommentoidaan nro 38 tyyliin oikeastikin. Vähintään toljotetaan leuka polvissa.