Herpes
Onko täällä kohtalotovereita, joilla on vaikeita genitaaliherpeksen oireita? Minulla primaari-infektio alkoi 2015. Tämän jälkeen herpes on puhjennut ainakin kahdesti vuodessa. Nyt on flunssan yhteydessä kestänyt yli kaksi viikkoa vaikka olen popsinut valaviria kaksi kuuria peräkkäin. Lääkäriin jouduin menemään pyytämään tehokkaampia lääkkeitä. Minua mietityttää herpeksen tarttuminen myös kumilla tulevaisuudessa. Koen että en voi ottaa vastuulleni sitä, että sairastutan jonkun toisen ihmisen. Todella ahdistavaa. Olisipa tämä sellainen sairaus, johon olisi vaikka lääkekeluja tai jotain toivoa, että tulevaisuudessa tulisi parantava hoito markkinoille.
Ihmettelen miten vähän aiheesta puhutaan kun kuitenkin miljoona suomalaista kantaa tätä sairautta. Naisilla kurjat oireet kun taas sairautta kantavista miehistä puolet ei edes tiedä sairastavansa.
Kommentit (2)
Minulla se on ollut 35 vuotta ja olen oppinut nauttimaan siitä. Aluksi, n. 10 vuoden ajan se puhkesi rakkuloille n. 10 kertaa vuodessa, eli todella ärhäkkää laatua, kuntoni on aina ollut hyvä, eli siitä se ei ole ollut kiinni.
Nykyään puhkeaa ehkä kerran, max. 2 kertaa vuodessa. Välillä oikein odotan sitä, sillä siinä vaiheessa, kun rakkulavaihe alkaa menemään ohi, eli kutinan puolelle, on orgasmit aivan järisyttävän mahtavia. Laitan silloin rasvaa kaluun ja alan hangata, voi jösses niitä orgasmeja ja tuntuu, että kun lasti on lähtenyt, niin jo hetken päästä haluaa lisää. M51v.
Kyllä se harvenee ja sen käyttäytymisen oppii tuntemaan...