Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia olla ilman poikaystävää ja kavereita nuorena

Vierailija
15.12.2022 |

Olen ollut kauan ilman

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kavereita nuorena on kyllä hieman epätavallista. Yli 40-vuotiaana ei ole enää väliä onko kavereita.

Vierailija
2/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on normaalia, aina ei omalla paikkakunnalla löydy oman tyyppisiä ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja paljon turvallisempaa ilman poikaystävää

Vierailija
4/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on normaalia. Tosin olen keski-ikäinen kääkkä jo ja minun nuoruudessa ei seurustellut yläkoulussa kuin ne jotka seurusteli kaikkien kanssa. Niitä oli ikäluokassa suunnilleen alle 5kpl koko koulussa. 

Vierailija
5/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
6/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, tai usea on hyvä olla, jos mahdollista.

Vierailija
7/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai on, mutta toivottavasti saat kavereita. Poikaystävän ehtii myöhemminkin.

Vierailija
8/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä monia aikuisia hirveästi häiritsi, ainakin mun nuoruudessa, jos nuorella ei ollut kavereita. 

Vierailija
9/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein samanhenkisiä ystäviä löytyy opiskeluvaiheessa. Ja seurustella ei kannata pelkän seurustelun vuoksi. Monen nuoruuteen kuuluu yksinäisyyden tunne, silloin kun vielä itsekin etsii itseään.

10/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minustakin normaalia, mutta myös harmillista siinä tapauksessa että nuori kaipaisi kavereita.

Tuo pitää paikkansa, että aikuiset herkästi huolestuvat nuoresta joka viettää aikaa yksin kotona. Valitettavasti se pahentaa asioita usein, koska siitä saattaa sille nuorelle tulla kokemus että hänessä on jotain vikaa. Nykyään onneksi, kun on netti, yksinäiset tietävät että on paljon muitakin kaverittomia.

Minulla oli nuorena kavereita, mutta aika paljon olin vain omineni kotona. Silloin ei vielä ollut nettiä, joten uskoin olevani ainut teini, joka viettää kesälomapäiviä perheen kanssa kotona. 

Vierailija
11/11 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuorena? Itse pärjäsin ilman poikaystävää elämäni ensimmäiset 20 vuotta. Ei siihen aikaan (70-80-luvulla) kovin moni muukaan seurustellut vielä lukiossakaan. Kukaan ei kadehtinut seurustelevia, paremminkin vähän sääli, kun eivät olleet vapaita menemään oman mielensä mukaan. Enemmän ihmettelen tuota kaverittomuutta. Mulla on aina ollut kavereita, vaikka viihdyn hyvin yksinkin. Toisaalta nykyään voidaan kai lukea kavereiksi vaikka netin kautta tutuiksi tulleet, vaikka ei olla koskaan tavattu naamatusten. Onhan se tyhjää parempi, mutta itse kyllä tykkään, että voi joskus vaikka lähteä ihan fyysisesti vaikka kahville, matkoille tai jotain kavereiden kanssa.