Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelläni on tili, josta hän ei ole kertonut minulle :(

Vierailija
17.10.2017 |

Onko tää muka tavallista, kuten hän sanoo.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia yleensä ne täällä parjatut saman tasoiset ihmiset tulevat toimeen. Raha tulee rahan luo ja pummi pummin. Helpompi hengittää, kun ollaan suurin piirtein samoilla lähtöviivoilla ja samankaltaisesta elinympäristöstä. On ihan eri asia tottua elämään vaikkapa ökyrikkaassa ympäristössä, käymään parhaat koulut vs. ghettoslummi ja äärimmäinen köyhyys.

Vierailija
42/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus oli trolli, mutta hyvinpä keräsi mielipiteitä. Kiitos niistä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tavallista jos on naisen, kanssa, joka kokee oikeudekseen käyttää miehensä rahat. 

Vierailija
44/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviopuolisoillakin on oikeus omiin tileihin. Rahoihin. Mulla omat tilit. Enkä tiiä paljon miehellä rahaa tilillä. Kunhan yhdesdä maksamme laskut ruoat. Oikeus säästää itselle jos jää menojen jälkeen.

Vierailija
45/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö sillä, oliko trolli vai ei. Aika moni toimii noin arjessa.

Vierailija
46/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun puoliso voi olla vaikkapa bipolaarinen uhkapelaaja. Silloin kun meni lujaa, meni todella lujaa. Toinen on kuitenkin päättänyt, että yhdessä ollaan. Silti ei anna pistää omaa omaisuuttaan sileäksi, joten erilliset salatilit ja raha-asiat. En muista, mistä luin tällaisesta pariskunnasta aikoinaan.

Onhan tuo Ben Afleck Hollywoodista samanlainen. Eipä niitä naiset muutamaa lasta enempää kestä.

Vierailija
47/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan minä pesen pyykkejä käsin ammeessa, koska kone on rikki!

Ei ole tavallista, ja olosuhteet huomioon ottaen jopa törkeää

Vierailija
48/69 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukututtaako kun et ole päässyt tuhlaamaan miehesi rahoja?

Vierailija
49/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen, missä mies toimi näin. Oli löytänyt uuden naisen. Kaikessa hiljaisuudessa piti rinnakkaissuhteen ja valmistautui pudottamaan eropommin vaimolleen. Siirsi omaisuutta reippalla kädellä (kymmeniä tuhansia) ohi jaon, avioehtoa kun ei ollut. Selvisi vasta myöhemmin, kun ositus oli jo tehty. Siinä oli uudelle parille kiva pesämuna. Tuskin olisi muuten sitä nuorempaa naista saanutkaan taskut tyhjinä. Yritti vielä laistaa lasten elatusvelvollisuudesta aina viimeiseen asti.

Minäkin vähän eppäilen, että ne salatilin rahat menee huorien perseeseen..

Vierailija
50/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt heti ruokakulut puoliksi

Vierailija
51/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan kysynyt puolisoltani montako pankkitiliä hänellä on. 

Jos koet, että rahankäyttö ei jakaudu oikeudenmukaisesti, niin puhu siitä miehesi kanssa. 

Vierailija
52/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten salatili paljastui, ap?

Vierailija
53/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt heti ruokakulut puoliksi

Samoin vuokrat, vesi, sähköt, netti, lomamatkat, vakuutukset, auton korjauskulut, harrastusmaksut .. 

Vierailija
54/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä kanssa. Laittoi sinne rahaa jemmaan tietämättäni. Sitten kun koitti kesäloma, mies ilmoitti, että hei, MEILLÄ on yhdellä tilillä näin paljon rahaa, mitä kivaa tehtäisiin☺.

Eli meillä aina olleet yhteiset rahat ja tulee olemaan. Me kun ollaan aviopuolisoja, niin hyvässä kuin pahassa.

Vierailija
55/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette naimisissa niin todellakin kuuluu aviopuolisoille toistensa raha-asiat. Aviomiesten olisi hyvä olla perillä avioliittolainsäädännöstä.

Vierailija
56/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehelläni on rahaa" T. Lompakkoloinen.

Vierailija
57/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joseph "Buster" Keatonin ensimmäinen vaimo tuhlasi miehensä palkasta 1/3 omiin v a a t t e i s i i n s a ! ! !. uster hermostui ja teki tuttavuutta toisten naisten kanssa. Eukko otti eron, vei mieheltä kaikki rahat ja esti tätä näkemästä lapsiaan. Ei ihme että alkoholisoitui

Vierailija
58/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten salatili paljastui, ap?

Joko vakoili miehensä puhelinta/tietokonetta tai postissa tuli tuntemattomasta pankista tiliote.

Vierailija
59/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tuossa. Mieheni oli samanlainen suhteen alkupuolella, piti raha-asiansa täydellisesti omana tietonansa ja kikkaili jatkuvasti tilien sun muiden kanssa ja ramppasi pankissa ja ties mitä. Jopa taloa ostaessa oli aivan naurettavia ongelmia siksi, koska mies ei voinut kertoa omaa budjettiansa. Minä pidin pokkani ja kerran lipsautin "vahingossa" omasta salatilistäni, jonne olisin kerännyt vanhemmiltani saamia rahoja (olen hyvin vähävarainen minua vanhempaan mieheeni nähden, perheeni taas on todella paljon miehen perhettä varakkaampi. En ole saanut vanhemmiltani ikinä mitään, mies taas on saanut kymmeniä tuhansia euroja ihan muuten vain), joita sitten voisin käyttää joskus kun oikein hätä tulee.

Meni jakeluun ja se perseily loppui siihen. Mies ahdistui aivan hirveästi siitä, että olen pimittänyt häneltä jotain niin tärkeää, mukamas. Hän halusi kuitenkin aina tietää minun raha asiani sentin tarkkuudella.

Vierailija
60/69 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä onkin provo, niin pitää todeta, että tottaha se on meilläkin. Minulla on tili, josta aviomieheni ei tiedä.

Se syntyi sen jälkeen, kun kuukausi kuukaudelta päädyin maksamaan miehen luottokorttimaksuja. En saanut mitään säästöön, vaan tili tyhjeni aina, kun mies pyysi lainaa ja lupasi maksaa takaisin. Niitä rahoja kun ei vuoteen näkynyt, niin ryhdyin toimenpiteisiin. Nyt säästän ” salaiselle” tilille, jotta pääsemme ensikin kesänä lomalle. Mies saa itse maksaa omat luottokorttimaksunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi