Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytättekö jo pipoa?

Vierailija
17.10.2017 |

Milloin on säädyllinen aika alkaa käyttämään pipoa? Pitäisi mennä kauppaan mutta hiukseni ovat likaiset ja pelkään että tähän aikaan vuodesta on liian aikaista alkaa käyttämään pipoa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En tosin käytä pipoa koskaan. Tänään tuli taas joku naikkonen vastaan pipo päässä, hanskat kädessä, huivi kaulassa ja talvitakki niskassa. Lämpöasteita 9. Itse liikun vielä bomberissa.

Vierailija
22/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pipoa vasta kun on enemmän kuin viisi astetta pakkasta. Mikään muu vaatekappale ei tee olosta yhtä tukalan kuumaa kuin pipo. Täällä Lounais-Suomessa en siis sellaista talvellakaan mitenkään paljoa tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä koskaan pipoa. Likainen tukka pitää pestä eikä piilottaa.

Kävin aamulla suihkussa en jaksaisi pestä ja kuivata hiuksia uudestaan. Ap

Onpa sulla erikoiset hiukset jos ne tollei päivässä likaantuu. Ei niitä sun hiuksia kukaan kato. Luulet vaan.

No likainen oli väärä sanavalinta, läsähtäneet ja lättänät hiukset kuvaisi paremmin tukkani tilannetta. Ap

Vierailija
24/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massamammat pitää tupsupipoa. Niillä on kuumottanut se uusi pipo siellä kaapissa kesästä saakka, jolloin se alennusmyynneistä ostettiin ja nyt niitten on ihan pakko sitä pitää. En tiedä mitä tapahtuu kun pakkaset tulevat.

Minusta on jotenkin ihanan söpöä miten täällä palstalla ollaan aina niin huolissaan jos joku käyttää pipoa tai untuvatakkia liian aikaisin! Voi teitä pupusia! :)

Vierailija
25/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esim. ravintolassa täytyy olla pipo päässä? Ei tajuu.

Vierailija
26/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kun pyöräilee ennen kuutta on pikkasen kirpakkaa korville, eli käytän jo pipoa. Muutenkin ulkoillessa käytän kun ottaa tuuli aika herkästi korviin ja sitten on pää kipeä.

Vierailija
27/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä meinasin kohta lähtee kauppaan pipo päässä, ei kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. Mee siekii.

Ota pipo pois päästä sisätiloissa.

Enpä ota.

Huonotapainen juntti siis.

Vierailija
28/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä meinasin kohta lähtee kauppaan pipo päässä, ei kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. Mee siekii.

Ota pipo pois päästä sisätiloissa.

Enpä ota.

Juntit pitää pipoa sisätiloissa.

Kai otat itse myös takin ja kengät kaupassa aina pois?

Kenkien ottaminen pois kaupassa tai vaikka ravintolassa ei kuulu hyviin tapoihin. Takin saatan välillä ottaakin pois, jos olen ostoskeskuksessa. Pipoa en käytä ikinä sisätiloissa.

Vierailija
29/29 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta takaperin oli muotia föönata svea pipo päähän. Vähän kallelleen, pari lainekikkuraa ja lakalla kiinnitetty svea päähän 😂.

Mikäs on tämän vuoden juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän