Käytättekö jo pipoa?
Milloin on säädyllinen aika alkaa käyttämään pipoa? Pitäisi mennä kauppaan mutta hiukseni ovat likaiset ja pelkään että tähän aikaan vuodesta on liian aikaista alkaa käyttämään pipoa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
En käytä koskaan pipoa. Likainen tukka pitää pestä eikä piilottaa.
Kävin aamulla suihkussa en jaksaisi pestä ja kuivata hiuksia uudestaan. Ap
Käy pesulla hajuherne. Et sä sillä pipolla p*n hajua peitä.
Minä meinasin kohta lähtee kauppaan pipo päässä, ei kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. Mee siekii.
Olen käyttäny jo pitkään sellaista ohutta syyspipoa. Monella jo on. Pipo vaan päähän siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä meinasin kohta lähtee kauppaan pipo päässä, ei kiinnosta mitä muut on siitä mieltä. Mee siekii.
Ota pipo pois päästä sisätiloissa.
Oon pitänyt pipoa jo monta viikkoa. Eihän sitä tarvii kalenterista katsoa millon saa olla pipo päässä. Ja onko muka liian aikasta, kun tälle viikkoa on jo luvassa lunta.
Joo sellainen ohut trikoopipo ollut käytössä aamuisin jo pidempään.
Sinulla on siis ihan sama syy käyttää pipoa/lätsää kuin teineillä. Tukka pascainen, lätsä päähän! Valitettavasti kusiverskat ja muut lemut kyllä haistaa kauas.
Varmaan ainakin kuukauden olen jo käyttänyt. Aamulla on kylmä kun fillaroi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ota.
Massamammat pitää tupsupipoa. Niillä on kuumottanut se uusi pipo siellä kaapissa kesästä saakka, jolloin se alennusmyynneistä ostettiin ja nyt niitten on ihan pakko sitä pitää. En tiedä mitä tapahtuu kun pakkaset tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla erikoiset hiukset jos ne tollei päivässä likaantuu. Ei niitä sun hiuksia kukaan kato. Luulet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävit aamulla suihkussa ja nyt on jo hiukset paskaiset? Oletko seissyt päälläsi takapihalla vai mitä?
En käytä.
Käytän mielummin vain jotain kevyttä huivia (niskapuolelta sidottuna). Olenkohan poliittisesti epäkorrekti ?
Sulkapäähineeseen tosin en ole kyllä miettynyt siirtyväni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ota.
Juntit pitää pipoa sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tapahtuu kun pakkaset tulevat.
Silloin tulee kylmä.
Nyt syksyllä voi käyttää ohuempaa trikoopipoa, tai vaikka karvahattua jos haluaa. Ymmärrän kyllä että se joidenkin peräpukamia hiertää, jos toiset ostaa kivoja juttuja ja niitä haluavat käyttää. Tai oikeastaan en ymmärrä.
Suomi on pieni maa, mutta pitkä. Jossain on tänään tullut yli kymmenen senttiä lunta, meillä Turussa oli eilen n. 15 astetta lämmintä ja tänäänkin yli kymmenen. Eilen minulla ei ollut hanskoja ulkona piposta puhumattakaan. Tänään oli hanskat, koska sataa tihuutti, mutta otin ne jossain vaiheessa pois, koska tuli ihan hiki kävellessä. Mutta jos pipottaa, niin pipottaa. Minullakin on ystävä, joka pitää ulkosalla ollessaan ohutta pipoa melkein vuoden ympäri, koska hiukset putoavat muuten silmille. Kyllä voi kauppaan nytkin mennä pipo päässä. :)
En ole käyttänyt enkä käytä. En kesähelteellä enkä talvipakkasella.
Menee hermot pipoihin, ovat typerän näköisiä ja heti alkaa otsaa kutittamaan, oli materiaali mikä tahansa. Hupun voin nostaa suojaksi, jos tarvis. Jos liian kylmä, pysyn sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ota.
Juntit pitää pipoa sisätiloissa.
Kai otat itse myös takin ja kengät kaupassa aina pois?