Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen isä oli antanut 5-vuotiaan ottaa korvakorut, minulle ei mainittu asiasta mitään

Vierailija
17.10.2017 |

Lapsi oli viikonlopun isällään ja kun ex-mies toi lapsen luokseni, oli korut korvissa. Minua suututtaa ettei tällaisesta kysytty minulta! Nyt on loppuelämän jäljet korvissa sitten.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suututtaisi minuakin, varsinkin kun omat korvareikäni eivät koskaan parantuneet kunnolla. Iso riesa, jos joutuu hoitamaan kuukausikaupalla märkiviä korvia.

Vierailija
2/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne  korut pois, kyllä ne umpeen menevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen kuka suostuu tekemään noin pienelle reiät korviin, oli isä mukana tai ei. Korut pois vaan, kyllä ne umpeen kasvaa.

4/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäraja korvien rei'ittämiselle on 7v koruliikkeissä, kampaamoissa ja kauneushoitoloissa ampumistekniikalla. Lävistysliikkeissä ikäraja on korkeampi.

Ei taida olla noissa ikärajoissa mitään valtakunnallista yhteistä linjaa ja onhan niitä korviksia nähty Suomessakin ihan myös vauvoilla.

Mun mielestä tuo on sellainen asia, mistä vanhempien pitäisi sopia yhdessä, jos lapsi vinkuu korviksia.

Vierailija
5/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tatskaputiikki tehnyt varmaan. Veisin lääkäriin tarkistettavaksi. Ehkä joutuu antibiootteja syömään.

Vierailija
6/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että suututtaa. Noin pieni ei tartte korviksia, johan ne voi remuleikeissä jäädä johonkin kiinni, napitkin (kokemusta).

Millaiset välit sulla ja eksällä on?

Vierailija
7/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti, ei kai korvikset nyt noin iso juttu ole?

Vierailija
8/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toimit? Taistelet, riehut ja vastustat! Seuraavaksi ipana mankuu tatuointia. Varmasti isä suostuu siihenkin, mutta on ainakin tietoinen seurauksista.

Vierailija
9/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin tyytyväinen. Sun tartte sen kanssa jännitää enää otetaanko reiät korviin vai jänistetäänkö ovella tai vaan toiseen korvaan.

Vierailija
10/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt korvakoruja vauvoillakin.

Mitäs se 5-vuotias itse koruistaan tykkää?

Oletko periaatteessa korviksia vastaan, mitä en oikein usko, vai ärsyttääkö sua vain, että reiät laitatti ex-miehesi?

Kuulostaa siltä, että lapsi on teillä riitakapulana.

Vierailija
11/11 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota rennosti, ei kai korvikset nyt noin iso juttu ole?

Itse otin korvikset vasta aikuisiällä ja siinä sitten mietin, että olisi voinut jäädä ottamatta. Vaikka hoidin huolellisesti, niin siitä huolimatta toiseen korvalehteen tuli tulehdus. Kumpi joutuu huolehtimaan ettei tule tulehdusta, nipottava äiti vai rento iskä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän