Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeileet macaa.¨, msn jauhetta yms? Onkohan nuo ihan turvallisia?

Vierailija
17.10.2017 |

Kokemuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko lopettaa, koska rinnat kasvoivat aivan liian suuriksi. :(

Vierailija
2/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt jonkun aikaa msm:ää. En tiedä mitä haittaa siitä olisi, mutta mun ihon kunto on muuttunut radikaalisti. Ei ole finnejä eikä epäpuhtauksi, iho on myös pehmeä ja sileä. Ihon kuivuudesta ei ole enää tietoakaan. Lihaskivut treenaamisen jälkeen on myös hävinneet ja tuloksia alkanut tulemaan ihan erilailla kuin ennen msm:ää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käyttänyt jonkun aikaa msm:ää. En tiedä mitä haittaa siitä olisi, mutta mun ihon kunto on muuttunut radikaalisti. Ei ole finnejä eikä epäpuhtauksi, iho on myös pehmeä ja sileä. Ihon kuivuudesta ei ole enää tietoakaan. Lihaskivut treenaamisen jälkeen on myös hävinneet ja tuloksia alkanut tulemaan ihan erilailla kuin ennen msm:ää.

Ai lihakset kasvaa muka paremmin/nopeemmin?

Vierailija
4/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu aivan kamalalle. en huomannut mitään vaikutusta.

Vierailija
5/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macajauheissa on varmaan eroa, koska ostin yhden halvimmasta päästä, eikä tehonnut mitenkään. Ensimmäisen kerran kun yritin, tuli kovat vatsakivut ja lopetin käytön. Kokeilin samaa pussia n. kk myöhemmin, eikä vatsakipuja enää tullut, mutta ei kyllä auttanut mihinkään, mitä lupasi. Jos haluat kokeilla, niin kokeile pientä pussia, on nimittäin netin mukaan ihan tavallista, että vatsakipuja tulee.

Vierailija
6/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt tuota macaa ja sitten msm-jauhetta. Tuntuu vaan työläältä popsia noin monia lisäravinteita, mutta iho ja hiukset on huonossa kunnossa. Siksi haluan kokeilla auttaako nuo mitään. 

Vierailija
7/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maistuu aivan kamalalle. en huomannut mitään vaikutusta.

Maca vai? Minustakin se maistuu pahalle ja ihmettelin nettivinkkejä siitä, miten sen voi sekoittaa muka appelsiinimehuun :D Tuli kokkareista ja pahaa! Aloin sekoittaa sitä jogurttiin ja niin se menee paremmin alas, mutta nielen vain enkä maistele ja sitten jäi vähän sellainen olo, että kun niitä jogurtteja söi ilman macaa niin silti "maistoi" sen macan siinä.

Vierailija
8/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se ihmeaine hiuksiin? Kannattaako tuhlata rahojaan?

Vierailija
9/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää se ihmeaine hiuksiin? Kannattaako tuhlata rahojaan?

En tiedä vielä. Olen syönyt vasta pari päivää. 

Vierailija
10/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macajauheissa on varmaan eroa, koska ostin yhden halvimmasta päästä, eikä tehonnut mitenkään. Ensimmäisen kerran kun yritin, tuli kovat vatsakivut ja lopetin käytön. Kokeilin samaa pussia n. kk myöhemmin, eikä vatsakipuja enää tullut, mutta ei kyllä auttanut mihinkään, mitä lupasi. Jos haluat kokeilla, niin kokeile pientä pussia, on nimittäin netin mukaan ihan tavallista, että vatsakipuja tulee.

Kyllä, on ihan tavallista, että macasta tulee vatsakipuja, jos sitä käyttää raakana. Perinteisesti maca on aina kypsennetty ennen käyttöä ja suosittelen niin tekemään, ellei sitten vaihtoehtoisesti osta hieman kalliimpaa gelatinoitua macaa, josta vatsaoireita ei pitäisi tulla.

Vierailija
11/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
12/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan makuista, vaikka olisi mihin sekoittanut. Vaihdoin oman alueen kierrätysryhmässä suklaalevyyn.

Vierailija
13/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön MSM:ää crohnin liitännäisiin nivelkipuihin. Sivuvaikutuksena hiustenlähtö on lakannut, ja koska tukka pysyy päässä kiinni, se kasvaa ihan ihmeellisen pitkäksi. Latvat on nyt persuksiin saakka, noin 85 cm:ssä, and counting.

Vierailija
14/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan macaa kaurapuuroon. Sopii siihen mielestäni. :D

Vierailija
15/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin macaa ja spirulinaa parisen kuukautta, koko ajan oli outoja vatsakipuja kunnes yhtäkkiä tuli kylmää hikeä puskeva oksennuskohtaus, istuin pytyllä sontimassa ja samalla oksensin, tämä n. viitisen kertaa. Suunnilleen kaikki kehosta lähti pelkkänä ryöppynä, oli vähällä etten tilannut ambulanssia. Siihen loppui kokeilut noilla aineilla ja loppui myös vatsakivut.

Vierailija
16/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuota msm:ää voi ostaa? 

t. kohta kalju borreliapositiivinen

Vierailija
17/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy markettien luontaistuotehyllyistä (jopa Lidlistä). 13

Vierailija
18/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy markettien luontaistuotehyllyistä (jopa Lidlistä). 13

Kiitos! Täytyy kokeilla kaikki keinot :).

Vierailija
19/19 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macalla ja spirulinalla ainoa vaikutus oli vatsan meno ihan sekaisin, msm-jauheella ei ollut yhtään mitään vaikutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä