Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina vaan tekee mieli herkutella

Vierailija
17.10.2017 |

Olen ihan surkea ihminen. Ylipainoa on kohta 30kg ja peilikuva on hirveä, mutta tässä istun taas syömässä suklaata. Olen yrittänyt lisätä kasviksia ruokavalioon ja se on onnistunut ihan hyvin, vaa'an kanssa harjoitellut miten paljon se suositellut 500g päivässä onkaan. Ja vaalean vehnän syöntiä olen vähentänyt radikaalisti. En napostele pitkin päivää, mutta AINA lounaan jälkeen syön jotain herkkua.

En tiedä miten tästä pääsee eroon? Elämäntilannekin sellainen, että on huolia ja murheita, eikä oikein sellaista mukavaa omaa kivaa (heh), mihin uppoutua ja mistä saada tyydytystä ja mikä saisi unohtamaan herkuttelun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän herkutella saa, eri asia sitten, mitkä ne kenenkin herkut on.

Itselleni herkkua on yksi viipale ruisleipää kinkulla, tai juustolla. Ruoka-aineet, joilla voisin elää vaikka elämäni loppuun mitään tähän listaan lisäämättä ovat avokado, paprika, tomaatti, leipäjuusto, savusilakat, katkaravut, graavilohi, pähkinät, mansikat, vesimeloni, nektariini, klementiinit.

Älä osta kotiin mitään karkkia, tai muitakaan epäterveellisiä, joihin tiedät kuitenkin lankeavasi.

Vierailija
2/2 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita herkuttelijoita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä