Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu, jos ilmoitan olevani viikon lomalla

Vierailija
17.10.2017 |

Siis TE-palveluihin ilmoitan.
Siltä viikolta en varmaankaan saa päivärahaa (ansiosid.), eivätkä ansiosid. päivät kulu, vai mitä? Ja sitten viikon päästä taas olen tykkärin kirjoilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sen ilmoittaisit?

2/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se pitäisi ilmoittaa? En minä ainakaan ikinä muistaakseni mitään tuollaista ole ilmoittanut työkkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole niin, että jos ihmeen kaupalla loman aikana sieltä otettaisiin yhteyttä, tulisi sanktiota, ellen ole ilmoittanut?

ap.

Vierailija
4/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työttömyys on niin rankkaa että täytyy pitää lomaa, niin kuinkahan sitä sitten töissä pärjää?

Vierailija
5/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asiassa sieltä otettaisi yhteyttä? Ei ne yhteydenotot sellaisia ole, että sun pitää samana päivänä singota jonnekin. Ihan siinä on viikko aikaa hoitaa sitä yhteydenoton aiheena ollutta asiaa niin kuin on maailman muidenkin asioiden kanssa.

Vierailija
6/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut välillä kuukaudenkin Keski-Euroopassa asuvan ystävän luona, enkä ole todellakaan ilmoittanut työkkäriin mitään. Jos olisi sattunut tulemaan soitto työkkäristä, olisin päässyt seuraavaksi päiväksi Suomeen. Ja ansiosidonnainen tuli tilille ihan nätisti. Ei kassa tiedä, laitatko hakemuksen sähköisessä muodossa kotoa tai vaikka Kiinasta.

Vierailija
7/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työttömyys on niin rankkaa että täytyy pitää lomaa, niin kuinkahan sitä sitten töissä pärjää?

🙄🙄🙄

Ehkäpä aloittaja tarkoitti lomalla jotain reissua tms. mihin on lähdössä, niihin tietääkseni myös työttömillä on oikeus.

No itse en kyllä viikon takia ilmoittaisi yhtään mitään.

Vierailija
8/8 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos työttömyys on niin rankkaa että täytyy pitää lomaa, niin kuinkahan sitä sitten töissä pärjää?"

Kesäloma, talviloma, sairasloma, vuorotteluvapaa, äitiysloma...