Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rainmaker Saleshow - Kokemuksia?

Vierailija
16.10.2017 |

Työpaikkailmoituksia vaikka kuinka paljon, ilmoitukset ympäripyöreää liibalaabaa " Laitahan siis rohkeasti hakemusta tulemaan niin selvitetään millainen Sateentekijä juuri sinä voisit olla"
Puhelinmyyntiä, tottakai? Mutta siellä on silti vaikka millä nimikkeellä työpaikkailmoituksia. Rankan googlettelun tuloksena; EI MITÄÄN? Yleensä kaikista vähänkään isommista firmoista löytyy kokemuksia kun googlettaa. Rainmakerilla ei mitään. Onko kellään tietoa tästä? Jos on edes kunnon firma, millainen palkka ym? Tosi hämärää minusta kun mitään puolueetonta tietoa ei löydy.. Ylipäätäänkin nuo superympäripyöreät ilmoitukset v*tuttaa :D
Muita firmoja jotka v*tuttaa jo ensinäkemältä?

Kommentit (176)

Vierailija
121/176 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö

Kellään ole kokemuksia jkl???!!

Vierailija
122/176 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse ollut nyt kyseisessä firmassa 9kk töissä. Provikkamalleja muutettu uusien myyjien motivoimiseksi ja provikan saamiseen ei vaadita uusilta myyjiltä enää niin paljoa työtä. Pohjapalkka about 1000-1200e kuussa riippuu tehdyistä työtunneista ja provikat siihen päälle riippuen myös omasta myynnistä. Keskiansio taitaa olla sellanen 2500e ja ei vaadi erikoisia myyntitaitoja. Paras esimies ja työyhteisö missä olen tähän mennessä ollut ja myyjiä motivoidaan lisäprovikka kampanjioilla kuukausittain ja tuetaan täysin myynnin edistämisessä. Te jotka puhutte paskaa kyseisestä firmasta olette todennäköisesti paskoja myyjiä vaan ja kireitä tiukkapipoja. Palkat aina tullut ajallaan ja myyjille näytetään vielä esimerkiksi asiakkaiden perumat sopimukset, että pystyy itse laskemaan provisionsa yms. Pelkkää hyvää firmasta ja suosittelen nuorille varsinkin sähkön/vakuutusten myyntiä. 

Pitäisköhän teidän välillä tehdä siellä HR:ssä ihan oikeitakin töitä eikä kirjotella näitä todella läpinäkyvän paskoja damage control -kommentteja tänne? :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/176 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö

On kokemuksia vähän liikaakin ja ainoastaan yksi neuvo:

ÄLÄ MENE SINNE.

Vierailija
124/176 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele missään nimessä JKL Rainmakeria. Noin neljä vuotta ollut (opiskeluiden ohessa) ja palkkojen maksussa jatkuvasti ongelmia eli tulee olla erittäin tarkka palkkakuitin kanssa. Esimerkiksi yrittävät provikkaa maksaa väärin ja sairasloman palkkaa vähemmiltä päiviltä kuin kuuluisi. Työterveydestä jostain kumman syystä joka kuukausi tippuu työkavereiden yhteystiedot ja tästä pitää olla HR:n suuntaan milloin kenenkin yhteydessä.

Esimiehet puhuu asiakkaista tavarana kun kertovat millainen edellinen päivä oli ( ”tässä kuva kuinka paljon tavaraa tuli linjoille eilen”) Kannattaa välttää kyseistä firmaa. Osa esimiehistä on mukavia, mutta aika paljon tuolla useammassa toiminteessa harrastetaan kyttäystä ja esimerkiksi esimies voi yrittää kieltää sinua menemästä työterveyteen.

Vierailija
125/176 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rainmaker jutut saaga jatkuu. Tänään käynnistettiin "työpaikkojen boostaus kampanja" missä työntekijöitä kehoitetaan markkinoimaan rainmakerin rekryä omilla sometileillään, koska hakijoista on kova pula. "Palkinnoksi" ARVOTAAN 300€ lahjakortti (ei kerrota mihin) ja 2 kpl n. 100€ arvoista "yllätyspalkintoa". Rainmaker yrittää siis masinoida massiivisen somekampanjan (tuhansia työntekijöitä) käytännössä ilmaiseksi. Vähän sellanen hyväksikäytönmaku tuosta jää. Pidetään työntekijöitä ilmeisesti aivan idiootteina.

Vierailija
126/176 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain rainmaker jutut saaga jatkuu. Tänään käynnistettiin "työpaikkojen boostaus kampanja" missä työntekijöitä kehoitetaan markkinoimaan rainmakerin rekryä omilla sometileillään, koska hakijoista on kova pula. "Palkinnoksi" ARVOTAAN 300€ lahjakortti (ei kerrota mihin) ja 2 kpl n. 100€ arvoista "yllätyspalkintoa". Rainmaker yrittää siis masinoida massiivisen somekampanjan (tuhansia työntekijöitä) käytännössä ilmaiseksi. Vähän sellanen hyväksikäytönmaku tuosta jää. Pidetään työntekijöitä ilmeisesti aivan idiootteina.

Kerran aikoinaan työkaveri voitti yhden tän tyyppisen kisan palkinnoksi ko firmassa ja voitttajan piti saada 300 euron lahjakortti mutta saikin vain 30 euron lahjakortin. Sellaiseen paikkaan ettei sillä kolmellakympillä saanut mitään eli jäi käyttämättä :D

T: entinen sateentekijä

Vierailija
127/176 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitä töitä te olette tehneet Rainmakerilla? Siis te jotka koette olonne kusetetuksi ja mainitsette firman olevan ihan paska? Olen aikoinaan ollut tuolla hommissa, enkä nyt lähde ylistämään firmaa, mutta jos johonkin pystyi luottamaan niin juuri siihen että palkat tuli ajallaan eikä niiden kanssa pitänyt ketkuilla. Ja noh, eipä mulla jäänyt mitään negatiivista kerrottavaa, 6kk olin täysipäiväisenä ja lähdin muihin hommiin.

Oletteko katkeria kilpailijoita, elämässä tosi pahasti epäonnistuneita vai muuten vaan negatiivisia ihmisiä?  En usko, että firma saisi kauaa toimia jos olisi näin massiivisia ongelmia mitä täällä puhutaan.

Vierailija
128/176 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mitä töitä te olette tehneet Rainmakerilla? Siis te jotka koette olonne kusetetuksi ja mainitsette firman olevan ihan paska? Olen aikoinaan ollut tuolla hommissa, enkä nyt lähde ylistämään firmaa, mutta jos johonkin pystyi luottamaan niin juuri siihen että palkat tuli ajallaan eikä niiden kanssa pitänyt ketkuilla. Ja noh, eipä mulla jäänyt mitään negatiivista kerrottavaa, 6kk olin täysipäiväisenä ja lähdin muihin hommiin.

Oletteko katkeria kilpailijoita, elämässä tosi pahasti epäonnistuneita vai muuten vaan negatiivisia ihmisiä?  En usko, että firma saisi kauaa toimia jos olisi näin massiivisia ongelmia mitä täällä puhutaan.

Olin 5 kk eikä palkka tullut kertaakaan oikein 😂

Vierailija
129/176 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vittua se sulle kuuluu hessu. Olet siis ollut todella lyhyen aikaa töissä (6kk) ja tämä on tapahtunut milloin lie "aikoinaan". Tämän perusteella leimaat työntekijät elämässä tosi pahasti epäonnistuneiksi ja/tai negatiivisiksi ihmisiksi. Helppohan sieltä johtajan pallilta on huudella :D ihan kuin johtajat olisi koskaan tienneet mitä firmassa oikeasti tapahtuu. Huutikset näille damage controlleille ja vähän parempaa yritystä. Vai olisiko jo aika parantaa työntekijöiden oloja, niin saattais loppua nää kirjottelut?

Vierailija
130/176 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta miten Rainmakerilla menee, mutta huomaa että täällä kirjoittelee elämässä pahasti turpaan saaneet jotka on aina firman johtoa vastaan ihan perjaatteesta. Ne kuitenkin tarjoaa työtä myös teille vätyksille. Jos se on niin paskaa niin lopeta se äläkä jaa täällä virheellistä tietoa

Vierailija
131/176 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei henkilökohtaisesti kiinnosta miten Rainmakerilla menee, mutta huomaa että täällä kirjoittelee elämässä pahasti turpaan saaneet jotka on aina firman johtoa vastaan ihan perjaatteesta. Ne kuitenkin tarjoaa työtä myös teille vätyksille. Jos se on niin paskaa niin lopeta se äläkä jaa täällä virheellistä tietoa

Yhtään ei kyllä kiinnosta mutta silti täällä kirjoittelen 😂 valehteletko nyt vai oletko kenties tyhmä? Psst se on periaatteesta, ei perijaatteesta 🤭 tirsk mikä menestyjä täällä lyttäämässä muita

Vierailija
132/176 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö

Aivan loistava porukka erään mediatalon aspassa. Työ tuottaa hyvin provikkaa ja asiakkaat pääsääntöisesti iloisia kesähessujen tehtyä heille hyviä lehtitilauksia ja -tarjouksia. Työt jaetaan reilusti ja tasapuolisesti, ei suinkaan niin että yhdet ja samat saa tehdä rennompia ei linjassa -töitä.

Vierailija
133/176 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö

Aivan loistava porukka erään mediatalon aspassa. Työ tuottaa hyvin provikkaa ja asiakkaat pääsääntöisesti iloisia kesähessujen tehtyä heille hyviä lehtitilauksia ja -tarjouksia. Työt jaetaan reilusti ja tasapuolisesti, ei suinkaan niin että yhdet ja samat saa tehdä rennompia ei linjassa -töitä.

No millaista provikkaa saa ja mikä peruspalkka

Vierailija
134/176 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy

Vierailija
135/176 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ja kysy

Kuulema keskituntiansio noin 13-20 euroa.

Vierailija
136/176 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita ja kysy

Kuulema keskituntiansio noin 13-20 euroa.

😂

Vierailija
137/176 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainmaker olen ollut pitkään työssä mielestäni huonompaan suuntaan on menty eräs esimies rollosta epärehellinen ylimielinen ei välitä alaisista . Palkka tulee ajallaan.

Vierailija
138/176 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi palkkaus

Vierailija
139/176 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi palkkaus rainmakerillä tavoitteet kovenneet.

Materiaali pärstälukeman mukaan jos ei miellytä.pomoja heikkoa on. Ei riipu tuloksesta vaan pomojen nuoleskelusta. Ei mitään rentoutta vaan tehdas laitos.

Vierailija
140/176 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattoman paska firma :D Ei voi kyllä suositella kenellekkään..

Palkkakuitit on AINA tarkastettava ite. 60% palkoista ois muuten tullut liian matalina. Työntekijän oikeuksista ei ole firma kuullutkaan. Esimies ei uskonut, että on kipeä ja esihenkilöstö muutenkin ajattelee vaan omaa napaansa ja keinoja katsomatta yrittää saada muut tekemään hyvää tulosta. Valehtelevat ja lupailevat tyhjää hyvinkin usein.

Kannattaa lähteä sinne töihin jos ei välitä itsestään ja tykkää olla pompoteltavana orjana jota ei pidetä minään.. t. Kokemusta on tuolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi