Rainmaker Saleshow - Kokemuksia?
Työpaikkailmoituksia vaikka kuinka paljon, ilmoitukset ympäripyöreää liibalaabaa " Laitahan siis rohkeasti hakemusta tulemaan niin selvitetään millainen Sateentekijä juuri sinä voisit olla"
Puhelinmyyntiä, tottakai? Mutta siellä on silti vaikka millä nimikkeellä työpaikkailmoituksia. Rankan googlettelun tuloksena; EI MITÄÄN? Yleensä kaikista vähänkään isommista firmoista löytyy kokemuksia kun googlettaa. Rainmakerilla ei mitään. Onko kellään tietoa tästä? Jos on edes kunnon firma, millainen palkka ym? Tosi hämärää minusta kun mitään puolueetonta tietoa ei löydy.. Ylipäätäänkin nuo superympäripyöreät ilmoitukset v*tuttaa :D
Muita firmoja jotka v*tuttaa jo ensinäkemältä?
Kommentit (176)
Hakevat vakuutusmyyjiä. Minkä yhtiön vakuutuksia myyvät? Millainen palkkaus?
Olen kerran hakenut tuon firman kautta töitä. En onneksi saanut. Samaan paikkaan haettiin saman alan työntekijöitä useita kertoja sen parin vuoden aikana, minkä ilmoittelua seurasin. Luulin, että yritys laajenee, mutta nykyään siellä on ehkä kolmasosa siitä porukasta mitä silloin.
Tämä on l e s T A taustainen ja ne on ihan häikäilemätöntä porukkaa. Varokaa!
Osaako kukaan kertoa minkä yhtiön vakuutuksia myyvät??
Olen joskus työskennellyt Rainmakerilla myymässä Kotimaan energian ja Fortumin sähkösopimuksia.
Mukaan piti myydä kaikenmaailman lisäarvopalvelut "vihreästä sähköstä" "vaihtotakuuseen" (joka on pienellä kulutuksella oikeasti aika turha), joten suuri osa myyjistä käytännössä tunki nämä lisäarvopalvelut mukaan vain sanomalla "laitetaan sulle kokeiluun nää niin voit perua ne sit ens kuussa". Tuote oli siis melko ylihintainen ja vaikea myydä sellaisenaan.
Kuulin monesti juttua, että yksi vastuumyyjä puhui uusista työntekijöistä pa s kaa yrittäen savustaa heidät ulos firmasta.
Olin osa-aikaisesti töissä 9kk, kunnes en enää jaksanut itse työtä ja Fortumin per sei lyjä ja lopetin.
Palkka tuli ihan asillisesti ajallaan 10€/h (pohjapalkka), provisiomalli sen sijaan oli aika sekava, ja harva myyjä sai tuohon provikka päälle: jos et myy vähintään, 03 sopimusta tunnissa kuukauden keskiarvona tai jos liian monta prosenttia sopimuksista perutaan, jää kuukauden provisio kokonaan saamatta.
Näistä 9kk:sta ehkä 4:na sain provikkaa. Parhaana kuukautena palkkani oli 17€/h.
Tulipahan tienattua koulun ohella sellaiset 6000-7000€ yhteensä tuolta. Se on 17-18 - vuotiaalle aika iso raha.
Postin asiakaspalvelua Jyväskylässä. Bonuksille pääsee jos tinkii työn huolellisuudesta ja tauoista. Kun homma luistaa niin työtehtävät sekä työajat muuttuu ja bonuksiin ei enää pääse. Työohjeet muuttuu jatkuvasti ja järjestelmät ei toimi.
Kierrä tuo l e s t a firma kaukaa!!!!!
Eikö kukaan oikeasti tiedä minkä yhtiön vakuutusedustajia etsivät???
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan oikeasti tiedä minkä yhtiön vakuutusedustajia etsivät???
Myyvät jotain lisävakuutuksia kuten naisten syöpävakuutus
Hoitavat myös Finnairin aspan tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Postin asiakaspalvelua Jyväskylässä. Bonuksille pääsee jos tinkii työn huolellisuudesta ja tauoista. Kun homma luistaa niin työtehtävät sekä työajat muuttuu ja bonuksiin ei enää pääse. Työohjeet muuttuu jatkuvasti ja järjestelmät ei toimi.
Ja esimiehet vaihtuu tiuhaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus työskennellyt Rainmakerilla myymässä Kotimaan energian ja Fortumin sähkösopimuksia.
Mukaan piti myydä kaikenmaailman lisäarvopalvelut "vihreästä sähköstä" "vaihtotakuuseen" (joka on pienellä kulutuksella oikeasti aika turha), joten suuri osa myyjistä käytännössä tunki nämä lisäarvopalvelut mukaan vain sanomalla "laitetaan sulle kokeiluun nää niin voit perua ne sit ens kuussa". Tuote oli siis melko ylihintainen ja vaikea myydä sellaisenaan.
Kuulin monesti juttua, että yksi vastuumyyjä puhui uusista työntekijöistä pa s kaa yrittäen savustaa heidät ulos firmasta.
Olin osa-aikaisesti töissä 9kk, kunnes en enää jaksanut itse työtä ja Fortumin per sei lyjä ja lopetin.
Palkka tuli ihan asillisesti ajallaan 10€/h (pohjapalkka), provisiomalli sen sijaan oli aika sekava, ja harva myyjä sai tuohon provikka päälle: jos et myy vähintään, 03 sopimusta tunnissa kuukauden keskiarvona tai jos liian monta prosenttia sopimuksista perutaan, jää kuukauden provisio kokonaan saamatta.
Näistä 9kk:sta ehkä 4:na sain provikkaa. Parhaana kuukautena palkkani oli 17€/h.
Tulipahan tienattua koulun ohella sellaiset 6000-7000€ yhteensä tuolta. Se on 17-18 - vuotiaalle aika iso raha.
rainmaker sopii juurikin tuollaiseksi kesätyöksi tai opintojen ohella tehtäväksi. kukaan aikuinen ei viitsi 10 euron tuntipalkalla tehdä tuota. sen huomaa, porukka vaihtui ainakin pari vuotta sitten tosi tiuhaan kun itse olin töissä muutaman kuukauden myymässä sähköä. tuskin ex työkavereista enää kukaan on tiimissä.
Saako tehdä etätöitä? Mietin et jos hakisi kesätöitä
Koronasuosituksia ei noudateta, vaikka yhtiön myyjät pystyvät aivan hyvin tekemään töitä etänä. Silti pidetään myyjät toimistolla,vaikka tartuntoja ollut. Edesvastuutonta ja piittaamatonta toimintaa yhtiön johdolta.
Vierailija kirjoitti:
Koronasuosituksia ei noudateta, vaikka yhtiön myyjät pystyvät aivan hyvin tekemään töitä etänä. Silti pidetään myyjät toimistolla,vaikka tartuntoja ollut. Edesvastuutonta ja piittaamatonta toimintaa yhtiön johdolta.
Oikeasti?? Yhteys työsuojeluun heti!!
Mikä tää rainmaker on? Facebookissa tulee kokoajan työpaikkailmoituksia. Uskaltaako tonne mennä töihin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää rainmaker on? Facebookissa tulee kokoajan työpaikkailmoituksia. Uskaltaako tonne mennä töihin?
Uskaltaa ja kannattaa tulla kokeillaan. Itse oon viihtynyt vuosia. Ihmettelen näitä kirjoituksia.
Itsekin olen rainmakerilla ollut yli 3 vuotta töissä ja viihtynyt hyvin. Työnantaja on hoitanut asiat hyvin. En tunnista näitä negatiivisia kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen rainmakerilla ollut yli 3 vuotta töissä ja viihtynyt hyvin. Työnantaja on hoitanut asiat hyvin. En tunnista näitä negatiivisia kirjoituksia.
Mä olin siellä töissä hetken enkä kuullut kyllä yhdenkään työkaverin sanovan mitään positiivista ko paikasta. Palkanmaksut tökkivät kokoajan, ei vuoden aikana tullut kai yhyäkään palkkaa oikein. Esimies vaihtui 2 kertaa eli heitä oli yhteensä 3 ja kaikki tuntuivat olevan yhtä stressaantuneita. En suosittele, ihan mitä muuta vaan!!!!
Vierailija kirjoitti:
On muuten melko kuumottavaa työskennellä samoissa tiloissa parikymppisten joka viikonloppu bilettävien maskittomien puhelinmyyjien kanssa.
Olen pyytänyt palkkalaskelmaa kotiin postitse tai edes verkkopankkiin mutta ei onnistu. Tulee vain firman omaan järjestelmään. Ja puuttuu esim kta ja muita tietoja mitä pitäisi olla.