Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rainmaker Saleshow - Kokemuksia?

Vierailija
16.10.2017 |

Työpaikkailmoituksia vaikka kuinka paljon, ilmoitukset ympäripyöreää liibalaabaa " Laitahan siis rohkeasti hakemusta tulemaan niin selvitetään millainen Sateentekijä juuri sinä voisit olla"
Puhelinmyyntiä, tottakai? Mutta siellä on silti vaikka millä nimikkeellä työpaikkailmoituksia. Rankan googlettelun tuloksena; EI MITÄÄN? Yleensä kaikista vähänkään isommista firmoista löytyy kokemuksia kun googlettaa. Rainmakerilla ei mitään. Onko kellään tietoa tästä? Jos on edes kunnon firma, millainen palkka ym? Tosi hämärää minusta kun mitään puolueetonta tietoa ei löydy.. Ylipäätäänkin nuo superympäripyöreät ilmoitukset v*tuttaa :D
Muita firmoja jotka v*tuttaa jo ensinäkemältä?

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen rainmakerilla ollut yli 3 vuotta töissä ja viihtynyt hyvin. Työnantaja on hoitanut asiat hyvin. En tunnista näitä negatiivisia kirjoituksia.

Huutopierua näille rainmakerin damage controleille :D 

Vierailija
102/176 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon missä tuolla työskentelee,on tyytyväisiä työntekijöitä ja tyytymättömiä. Korona on Rainmakerinkin liiketoimintaan vaikuttanut paljon. Työntekijöitä on irtisanottu ja lähtenyt. Ylin johto on käytännössä kokonaan vaihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC:n myynnissä joka on yhtiön suurin liiketoiminta. Työntekijät eivät kuulu Tessin piiriin. Viime vuonna ja tänäkään vuonna työntekijöille ei makseta lomarahaa,heikentyneen tuloksen vuoksi. Muutenkaan yhtiö ei noudata vuosilomalakia lomarahan/lomapalkan maksun suhteen. Ei makseta lomalle lähdettäessä vaan loman jälkeen, vaikka tälle ei mitään estettä ole. No onhan siellä koko johtokin vaihtunut. Kertoo siitä että ongelmissa ollaan.

Vierailija
104/176 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työehtosopimusta noudattavat?

Eivät yhtään mitään, menevät ilman.

Vierailija
105/176 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paljon missä tuolla työskentelee,on tyytyväisiä työntekijöitä ja tyytymättömiä. Korona on Rainmakerinkin liiketoimintaan vaikuttanut paljon. Työntekijöitä on irtisanottu ja lähtenyt. Ylin johto on käytännössä kokonaan vaihtunut.

Vanhat irtisanotaan ja otetaan uudet halvemmat työntekijät tilalle. Etsivät aikuisia työntekijöitä. Harmi vaan ettei kukaan aikuinen viitsi lähteä soittelemaan 10 euron tuntipalkalla.

Vierailija
106/176 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse ollut nyt kyseisessä firmassa 9kk töissä. Provikkamalleja muutettu uusien myyjien motivoimiseksi ja provikan saamiseen ei vaadita uusilta myyjiltä enää niin paljoa työtä. Pohjapalkka about 1000-1200e kuussa riippuu tehdyistä työtunneista ja provikat siihen päälle riippuen myös omasta myynnistä. Keskiansio taitaa olla sellanen 2500e ja ei vaadi erikoisia myyntitaitoja. Paras esimies ja työyhteisö missä olen tähän mennessä ollut ja myyjiä motivoidaan lisäprovikka kampanjioilla kuukausittain ja tuetaan täysin myynnin edistämisessä. Te jotka puhutte paskaa kyseisestä firmasta olette todennäköisesti paskoja myyjiä vaan ja kireitä tiukkapipoja. Palkat aina tullut ajallaan ja myyjille näytetään vielä esimerkiksi asiakkaiden perumat sopimukset, että pystyy itse laskemaan provisionsa yms. Pelkkää hyvää firmasta ja suosittelen nuorille varsinkin sähkön/vakuutusten myyntiä. 

Vierailija
107/176 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä firman omat puolustelut kyllä jaksaa aina naurattaa. Koko firma kannattaa kiertää todella kaukaa. Täysin 0 arvostus työntekijöitä kohtaan, surkea ilmapiiri pääsääntöisesti jokaisessa toimipisteessä. Ei tes, ei lomarahoja.

Puhelinmyyntityötä saa myös työntekijöitään kunnioittavista yrityksistä. Rainmaker viimeinen paikka, minne kannattaa mennä edes kesärtöihin

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse ollut nyt kyseisessä firmassa 9kk töissä. Provikkamalleja muutettu uusien myyjien motivoimiseksi ja provikan saamiseen ei vaadita uusilta myyjiltä enää niin paljoa työtä. Pohjapalkka about 1000-1200e kuussa riippuu tehdyistä työtunneista ja provikat siihen päälle riippuen myös omasta myynnistä. Keskiansio taitaa olla sellanen 2500e ja ei vaadi erikoisia myyntitaitoja. Paras esimies ja työyhteisö missä olen tähän mennessä ollut ja myyjiä motivoidaan lisäprovikka kampanjioilla kuukausittain ja tuetaan täysin myynnin edistämisessä. Te jotka puhutte paskaa kyseisestä firmasta olette todennäköisesti paskoja myyjiä vaan ja kireitä tiukkapipoja. Palkat aina tullut ajallaan ja myyjille näytetään vielä esimerkiksi asiakkaiden perumat sopimukset, että pystyy itse laskemaan provisionsa yms. Pelkkää hyvää firmasta ja suosittelen nuorille varsinkin sähkön/vakuutusten myyntiä. 

Vierailija
108/176 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä firman omat puolustelut kyllä jaksaa aina naurattaa. Koko firma kannattaa kiertää todella kaukaa. Täysin 0 arvostus työntekijöitä kohtaan, surkea ilmapiiri pääsääntöisesti jokaisessa toimipisteessä. Ei tes, ei lomarahoja.

Puhelinmyyntityötä saa myös työntekijöitään kunnioittavista yrityksistä. Rainmaker viimeinen paikka, minne kannattaa mennä edes kesärtöihin

Vierailija kirjoitti:

Minneköhän kannattaisi hakeutua. Rainmakerilla olin eikä sinne enää ikinä

Vierailija
109/176 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainmaker hakee myyntiedustajia Jyväskylään. Onko kokemuksia kys. toimipisteestä?

Vierailija
110/176 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rainmaker hakee myyntiedustajia Jyväskylään. Onko kokemuksia kys. toimipisteestä?

Kaksi sanaa: ei kannata

Vierailija
111/176 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä Rainikselle töihin! Kun keski-ikäkin jo kolkuttelee ja vaikuttaisi varmalta eläkepaikalta. Kunnianhimoa puuttuu ja peiliin katsomisen paikka? Hyvää kesää!

Vierailija
112/176 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis mahdollisuus päästä tänne myymään DNA:n tuotteita mutta nyt vähän epäilyttää.

Vierailija
113/176 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olis mahdollisuus päästä tänne myymään DNA:n tuotteita mutta nyt vähän epäilyttää.

Mene mieluummin Baronan kautta

Vierailija
114/176 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEÄ työnantaja. Onneksi ei tarvitse olla enää missään tekemisissä.

Pahimmassa asemassa ovat vuoden sisällä siellä aloittaneet, koska työnantaja ei ota heitä mihinkään TESeihin. Vanhoilla työntekijöillä sentään ICT-alan TES suojana.

Jos Rainmakerille menette, koskaan ette voi luottaa siihen, että palkka on maksettu oikein. Se tuottaa valtavasti stressiä arkeen. Puljussa vaihtuvat niin esimiehet kuin työntekijät kerran kuukaudessa ja se tekee työnteosta päämäärätöntä ja epäjohdonmukaista. Ennätys lienee neljä eri esimiestä alle kuukauteen. Yksittäisellä työntekijällä ei ole mitään arvoa, vaan on ihan sama kuka sen työn tekee jos myynti sujuu. Ja nykyään siitä myynnistä ei saa minkäänlaisia bonuksia.

Jos haluatte käydä kokeilemassa, niin muistakaa ammattiliitto. Sitä tulette Rainmaker Saleshow'ssa nimittäin tarvitsemaan.

Vierailija
115/176 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain haast.kutsun käytännössä äsken. Epäilytti liikaa.

Vierailija
116/176 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain haast.kutsun käytännössä äsken. Epäilytti liikaa.

Mut pyydettiin haastatteluun ja siellä kävin. Kysyin haastattelijalta että mitä työehtosopimusta noudattavat ja hän ei osannut edes vastata, mumisi vain jostain keskituntiansioista.

Vierailija
117/176 |
20.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uudempia kokemuksia nimenomaan Jyväskylän toimistosta

Vierailija
118/176 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä vailla opintojen ohelle kirjoitti:

jatkuvat yt:t käynnissä

Vierailija
119/176 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne uusia voi ottaa jos on yt

Vierailija
120/176 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne uusia voi ottaa jos on yt

no onko tosta jkl toimistosta nyt uusia kokemuksia? jos opiskelujen oheen tekisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän