Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rainmaker Saleshow - Kokemuksia?

Vierailija
16.10.2017 |

Työpaikkailmoituksia vaikka kuinka paljon, ilmoitukset ympäripyöreää liibalaabaa " Laitahan siis rohkeasti hakemusta tulemaan niin selvitetään millainen Sateentekijä juuri sinä voisit olla"
Puhelinmyyntiä, tottakai? Mutta siellä on silti vaikka millä nimikkeellä työpaikkailmoituksia. Rankan googlettelun tuloksena; EI MITÄÄN? Yleensä kaikista vähänkään isommista firmoista löytyy kokemuksia kun googlettaa. Rainmakerilla ei mitään. Onko kellään tietoa tästä? Jos on edes kunnon firma, millainen palkka ym? Tosi hämärää minusta kun mitään puolueetonta tietoa ei löydy.. Ylipäätäänkin nuo superympäripyöreät ilmoitukset v*tuttaa :D
Muita firmoja jotka v*tuttaa jo ensinäkemältä?

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on juurikin. Työehtosopimuskin kokonaan poistumassa mikäli johto saa haluamansa läpi. Eli palkka mikä sulle luvataan se pysyy ei tarvitse pelätä että nousee ikinä. Lomarahat pois ym ym. Tällaista tänään. Kiertäkää kaukaa koko firma.

Vierailija
42/176 |
30.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria huijataan minkä keretään täyttä huijausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin paska vaihtoehto, jos on tarve rahalle mutta kiinnostus nolla jatkaa tuollaisen parissa. Ei haittaa jos tulee pari kk koeajan jälkeen potkut, kun pian alkaa jo kunnon duuni. Kunhan pohjapalkka maksetaan niin ok.

Vierailija
44/176 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Näin on juurikin. Työehtosopimuskin kokonaan poistumassa mikäli johto saa haluamansa läpi. Eli palkka mikä sulle luvataan se pysyy ei tarvitse pelätä että nousee ikinä. Lomarahat pois ym ym. Tällaista tänään. Kiertäkää kaukaa koko firma.

Tessillä tekevät ns vanhat työntekijät koitetaan potkia pihalle kaikin keinoin ja samaan aikaan otetaan sisään uusia ilman tessiä. Oon nähnyt omin silmin.

Vierailija
45/176 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma tähtää kertakäyttökulttuuriin työntekijöiden suhteen. Nuoret bilettäjät ja kokkelinokat viihtyy. Espanjassa ko firma vetää harmaalla alueella ja kusettaa niin suomalaisia työntekijöitään palkkausmallissaan kuin lakiakin. Esimiehenä toimii haperon johdon sätkynukkenarssit621. Kiertäkää kaukaa.

Vierailija
46/176 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta huijausta koko homma provikkamallit muuttuu kesken kuukauden. Eikä ainakaan parempaan. Älkää ihmiset sortuko työttömänäkin jää sama käteen. Katteettomia täysin luiruja koko johto.

Vierailija
47/176 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia? Ainakin paljon työpaikkoja tarjolla

Vierailija
48/176 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa siellä maanantaina duuni, saa nähdä

Vierailija
49/176 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, nyt ette jupit kyllä tiedä mistä puhutte. Ratkaisuna siihen, ettette osaa myydä, ei ole yrityksen leimaaminen. Peiliin katsomisen paikka teillä. Myyntityö on vaatii kunnianhimoa, mitä teidän kaltaisilla munattomilla runkkareilla ei tule koskaan olemaan. Rainmaker tarjoaa upeita mahdollisuuksia nuorille, joilta löytyy pallit. 

Vierailija
50/176 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut ks. firmassa nyt 3,5 vuotta, olen päässyt nousemaan kun minulle on mahdollisuus annettu. Jos osaatte ja teette niin aina on töitä. Jos ette osaa ja näpläilette omia kännyköitä koko päivän niin jääkää mielummin tosiaan kotiin.

Vierailija
51/176 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Rainmakerilla vajaa 6kk, tienestit 3000-7000€/kk mutta silti ennenkuin koeaika päättyi niin annettiin potkut ja vaikka useamman kerran kysyin irtisanomisen syytä, ei sitä ikinä tullut. Aika huono maku jäi muutenkin, esihenkilö työskentelyssä olisi ainakin erittäin paljon parannettavan varaa.

Vierailija
52/176 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoivat yt-neuvotteluissa ihmisiäjoilla työehtosopimus ja ottavat ilman sit porukkaa tilalle...

Vierailija
53/176 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin Rainmakerilla vajaa 6kk, tienestit 3000-7000€/kk mutta silti ennenkuin koeaika päättyi niin annettiin potkut ja vaikka useamman kerran kysyin irtisanomisen syytä, ei sitä ikinä tullut. Aika huono maku jäi muutenkin, esihenkilö työskentelyssä olisi ainakin erittäin paljon parannettavan varaa.

Eivät halua maksaa provikoita

Vierailija
54/176 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/176 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa 7 vuotta (no rainmakerilla päälle vuoden kun rainmaker osti meidät).

Oli yt-neuvottelut ja sain potkut. Nyt hakevat samaan tehtävään uusia ilman tessiä.

Et sellainen kokemus. Ja olin kai ihan ok myyjäkin, melkein joka kk tän 7 vuoden aikana sain provikkaa ja niitä ei saa jos ei pääse tavoitteeseen. Myös sellaisia sai jäädä jotka ei ikinä pääset tavoitteeseen.

Vierailija
56/176 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainmaker Saleshow kuulostaa mies stripparilta, jolle presidentin ura jätti tyhjiön sieluun.

Vierailija
57/176 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up? Onko kellään nyt lähiajalta tietoja/kokemusta? Pyydettiin työhaastatteluun.

Vierailija
58/176 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainmakerillä työntekijät ovat ainoastaan kuluerä ja pakollinen paha. Kohtelu on sen mukaista. Ylemmät esimiehet/päättävissä asemissa olevat henkilöt ovat avoin vitsin aihe toimistolla mikä kertonee aika paljon (en ole missään muussa työpaikassa kuullut niin törkeää "läppää" esimiehistä).  Palkat tulevat ajallaan, mutta käsittämättömän usein väärin laskettuna eli sen suhteen kannattaa olla tarkkana jos menet rainmakerille töihin. Jos sulla on vaihtoehto, niin kannattaa jättää rainmaker väliin. 

Vierailija
59/176 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöistä välittämätön pikavoittofirma, jota johtavat narsistiset kahelit. Yksi johtajista ei edes pyri twitterissä peittelemään duunarivihaansa. Työntekijöiden arvo pyöreä nolla. Oikeastaan kyseessä on halpa versio oikeasta työpaikasta. Kärkkyvät haaskalla ja ostavat muita yrityksiä, joiden työntekijöillä on vielä niitä nykyisiäkin orjia vähemmän arvoa. Ei etuja, paska palkka, sekavat provikat. Työvälineet ja tilat pääosin ok.

Vierailija
60/176 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanhaistattaja kirjoitti:

Ai että, nyt ette jupit kyllä tiedä mistä puhutte. Ratkaisuna siihen, ettette osaa myydä, ei ole yrityksen leimaaminen. Peiliin katsomisen paikka teillä. Myyntityö on vaatii kunnianhimoa, mitä teidän kaltaisilla munattomilla runkkareilla ei tule koskaan olemaan. Rainmaker tarjoaa upeita mahdollisuuksia nuorille, joilta löytyy pallit. 

Kertoo kyllä ihan riittävästi firmasta tämmöiset nollatason paskanhaistatukset, joita nyt damage controllin muodossa täällä levitetään.

Kiertäkää kaukaa tämä yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän