Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko jos saisit tietää että toinen on pettänyt?

Vierailija
16.10.2017 |

Kertoisitko, jos saisit tietää, että ystäväpariskunnan toinen osapuoli on käynyt vieraissa? Tosi hankala tilanne, kun molemmat ovat läheisiä ystäviä. Olen koittanut saada pettävää osapuolta kertomaan asiasta puolisolleen mutta ei ole vielä kertonut, en tiedä aikooko edes. Jos kerron, petän ystäväni jolle lupasin etten kerro asiasta kenellekkään mutta minusta hänen puolisollaan on oikeus tietää....itse ainakin haluaisin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puutu. Asia ei kuulu sulle mitenkään. Saatat hajottaa jotain pysyvästi pikkujutun vuoksi.

Älä leiki jeesusta äläkä puutu!

Vierailija
2/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinä et ole oikeutettu päättämään mitä joku toinen saa tietää. Jätä parisuhteen asia heidän keskisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, en tosin lupasi että en kerro koskaan kenellekään koska en suostu peittelemään kenenkään jälkiä.

Vierailija
4/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja haluaisi vähän draamaa elämäänsä. Oot paska ystävä.

Vierailija
5/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin kaikille muille paitsi miehelle.

Vierailija
6/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä kertoisi. Viestintuoja ammutaan aina, plus että ei ois mun asia.

Ja itse en haluaisi tietää, jos mies ois käynyt vieraissa. Varmaan onkin käynyt, ja toivon syvästi, ettei koskaan aiheuta mulle pahaa mieltä ja avaudu, koska meillä menee tosi hyvin näin.

Vierailija
7/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tismalleen samat sanat kuin 6:lla. Raivostuisin sille suhteeseeni puuttujalle enemmän.

Vierailija
8/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompas kummallista porukkaa. Itse kertosin jos on todisteita tapahtuneesta. Ja haluaisin todellakin itse tietää jos oma puoliso pettäisi. Petetyllä on oikeus päättää haluaako jatkaa suhdetta. Taisi kommentoijia alkaa kuumottaa paljastuuko heidän oma pettäminen.

Vierailija
9/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompas kummallista porukkaa. Itse kertosin jos on todisteita tapahtuneesta. Ja haluaisin todellakin itse tietää jos oma puoliso pettäisi. Petetyllä on oikeus päättää haluaako jatkaa suhdetta. Taisi kommentoijia alkaa kuumottaa paljastuuko heidän oma pettäminen.

Vähiten haluaisin kuulla niitä todisteita kovin yksityiskohtaisesti.

Vierailija
10/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petetyllä on oikeus omaan parisuhteeseen joka rakentuu siihen liittyvien henkilöiden keskeisistä palasista. Itse olen vaimo joka hajoaisi tietoon petturuudesta, mutta voi hyvin mielellään olla tietämättä asioista. Menee tunteisiin ajatuskin, että joku ulkopuolinen päättää järjestää vähän säpinää elämäänsä mun kustannuksella, liian kallilla hinnalla.

Vierailija
11/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin. Petetty huusi ja syytti ja haukkui minua kodinrikkojaksi ja alkoi sekstailla päivittäin pettäjämiehensä kanssa. Kaulatkin fritsuilla. Emme saaneet koskaan oikein välejä kuntoon tuon jälkeen. Veikkaisin jotain läheisriippuvaisuutta tms olleen reaktion taustalla.

Vierailija
12/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi enkä itsekään haluaisi tietää jos oma kumppani pettäisi. Se mitä ei tiedä ei satuta.

Ja se joka nyt haluaa viisastella että jos sitten joskus saat sitten kuitenkin tietää niin harmittaa entistä enemmän... No en oikeasti tiedä mitä eroa sillä harmin määrällä oikeasti voi olla. Parhaassa tapauksessa ei saa tietää ikinä ja elelee ihan tyytyväisenä elämänsä loppuun asti.

Vierailija
13/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla huijarin kanssa? Näköjään moni nainen täällä! Hävetkää. Ei halua kuulla totuutta, "koska olen onnellinen näin". No, miehesi ei ole ollut onnellinen näin. Ja oletan kirjoittajien olevan naisia, koska av.

Vierailija
14/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, en haluaisi pilata toisten parisuhdetta. Mitä se toinen osapuoli sillä tiedolla tekee? Muutenkin tämä monogaminen kulttuuri on mielestäni perseestä, koska ihminen ei ole yksiavioinen eläin. Parempikin olisi, että kaikki suhteet olisivat oletusarvoisesti avoimia, seksi on kumminkin vaan seksiä ja joku syyhän siihen aina on, että sitä kodin ulkopuolelta haetaan.

Vierailija
15/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte tilanteessa jossa pettäjä valitsee uuden rakkautensa ja jättää petetyn? Esittäisitte yllättynyttä? "Ohhoh, en olisi uskonut!", vaikka olisitte tienneet asiasta. Ja petetty itkee kuinka hän ei huomannut mitään ja olisi voinut ehkä korjata asioita. Olisiko yhtään huono omatunto?

Vierailija
16/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa olla huijarin kanssa? Näköjään moni nainen täällä! Hävetkää. Ei halua kuulla totuutta, "koska olen onnellinen näin". No, miehesi ei ole ollut onnellinen näin. Ja oletan kirjoittajien olevan naisia, koska av.

Miten niin huijarin? Mistä oletat että puoliso olisi luvannut minulle uskollisuutta?

Vierailija
17/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tahtoisin itse todellakin tietää, sama se mitä kautta. Haluan itse päättää jatkanko suhdetta ja eritoten testeissä käyminen olisi ekana edessä itse kullakin. Kerran saanut pettäjältä klamydian, joka ehti muhia yli puoli vuotta tietämättäni. Ei ihan hirveästi kiinnosta sama ruljanssi uudestaan, vaan kun toisen nyt on tehnyt mieli mennä heiluttelemaan melaansa toisaalla.

Vierailija
18/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Eri asia, jos petetty osapuoli esim. aavistelee jotain ja tuskissaan avautuu sinulle asiasta. Silloin varmasti kehottaisin tätä pettäjää tunnustamaan asian.

Muuten en puuttuisi asiaa. En ole muutenkaan osa ystävien avioliittoa, joten toisten avio-ongelmat tai pettämiset ei myöskään kuulu mulle.

Eri asia tietysti, jos kyseessä on esim. sivusuhde niin tästä ehkä olisi jo törkeää olla kertomatta, jos pettäjä ei itse suostuisi kertomaan.

Vierailija
19/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin, jos pidän todellisena ystävänä. Hyvän päivän tutulle en. jos ystävyys menee siinä, ei siinä(kään) ollut mitään säilyttämisen arvoista. Todelliset ihmissuhteet kestävät kipeänkin totuuden.

Vierailija
20/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan ajatellut että pelkkä seksi toisen ihmisen kanssa olisi niin merkittävä juttu että kannattaisi rikkoa perhe sen takia. Jossain tilanteessa voisin itsekin haksahtaa ja ymmärrän jos puolisokin voisi.

En silti välttämättä haluaisi tietää asiasta enkä keskustella siitä puolisoni kanssa. Enkä varsinkaan ulkopuolisten kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä