Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko jos saisit tietää että toinen on pettänyt?

Vierailija
16.10.2017 |

Kertoisitko, jos saisit tietää, että ystäväpariskunnan toinen osapuoli on käynyt vieraissa? Tosi hankala tilanne, kun molemmat ovat läheisiä ystäviä. Olen koittanut saada pettävää osapuolta kertomaan asiasta puolisolleen mutta ei ole vielä kertonut, en tiedä aikooko edes. Jos kerron, petän ystäväni jolle lupasin etten kerro asiasta kenellekkään mutta minusta hänen puolisollaan on oikeus tietää....itse ainakin haluaisin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan ajatellut että pelkkä seksi toisen ihmisen kanssa olisi niin merkittävä juttu että kannattaisi rikkoa perhe sen takia. Jossain tilanteessa voisin itsekin haksahtaa ja ymmärrän jos puolisokin voisi.

En silti välttämättä haluaisi tietää asiasta enkä keskustella siitä puolisoni kanssa. Enkä varsinkaan ulkopuolisten kanssa!

Minä taas voin kyllä keskustella ja keskustelemmekin puolison kanssa missä tilanteessa pettäminen voisi olla mahdollista/todennäköistä ja myös siitä miten sen kaltaisissa tilanteissa on toimittu, mutta en halua käydä niitä keskusteluja muiden kanssa.

Vierailija
22/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi, mutta olisiko naiselle eroa kertomisen suhteen, jos

a) ystäväpariskunnan nainen olisi pettäjä (eli kertoisitko miehelle)

b) ystäväpariskunnan mies olisi pettäjä (kertoisitko vaimolle) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän paljon painoarvoa jotkut tuntuvat laittavan jollekin satunnaiselle panolle. Miten se voi olla niin merkittävä asia että ystävyyssuhteet ja perheet ollaan valmiita rikkomaan, vain siksi että saadaan olla totuudentorvena.

Minusta paljon suurempi syy erota olisi vaikka se että toisesta on tullut ilkeä tai välinpitämätön tai vaikka jos lakkaisi pyynnöistä huolimatta kokonaan hoitamasta henkilökohtaista hygieniansa. Tai jos muuttuisi peliriippuvaiaeksi eikä suostuisi hoitoon.

Jos joskus on käynyt vieraissa eikä se ole ketään haitannut, ja muuten aukko toimii, niin mitäpä tuosta.

Vierailija
24/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi, mutta olisiko naiselle eroa kertomisen suhteen, jos

a) ystäväpariskunnan nainen olisi pettäjä (eli kertoisitko miehelle)

b) ystäväpariskunnan mies olisi pettäjä (kertoisitko vaimolle) ?

Minulle sillä ei olisi merkitystä, en kertoisi, kaikkien naisten puolesta en toki voi vastata.

Vierailija
25/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän paljon painoarvoa jotkut tuntuvat laittavan jollekin satunnaiselle panolle. Miten se voi olla niin merkittävä asia että ystävyyssuhteet ja perheet ollaan valmiita rikkomaan, vain siksi että saadaan olla totuudentorvena.

Minusta paljon suurempi syy erota olisi vaikka se että toisesta on tullut ilkeä tai välinpitämätön tai vaikka jos lakkaisi pyynnöistä huolimatta kokonaan hoitamasta henkilökohtaista hygieniansa. Tai jos muuttuisi peliriippuvaiaeksi eikä suostuisi hoitoon.

Jos joskus on käynyt vieraissa eikä se ole ketään haitannut, ja muuten aukko toimii, niin mitäpä tuosta.

Jospa kyse ei aina olekaan mistään merkityksettömästä panosta, vaan tunteista toista kohtaan seksillä höystettynä.

Vierailija
26/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta moraalisesti hyväksyttävintä olisi ensin antaa pettäjälle mahdollisuus itse kertoa puolisolleen, ja vasta sitten, jos tämä ei suostu siihen, käräyttää tämä. Tuollaiset asiat on kuitenkin paras kuulla puolisolta itseltään. Käytännössä en luultavasti saisi kerrottua petetylle, jos molemmat olisivat ystäväni. Koittaisin varmaan saarnata pettäjälle, että tämän pitäisi kertoa kumppanilleen, mutta en usko, että saisin itse suutani auki. Monia syitä, miksi ulkopuolisena ei houkuttele sekaantua.

Vierailija
27/27 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia syitä, miksi ulkopuolisena ei houkuttele sekaantua.

Esim. asia ei kuulu sulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi