Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naiset on antaneet huonoa kuvaa itsestään maajussille ja ensitreffit alttarilla ohjelmissa....

Vierailija
16.10.2017 |

Maajussille Morsian ohjelmassa yks noista lähti menemään koska sillä oli joku toinen mies siviilissä.. Eli perus pleijeri julkisuus nainen...

Sitten tässä Ensitreffit alttarilla ohjelmassa pari naista jo käyttäytyny kuin teinit.
Minäminäminä ja mikään ei kelpaa...

Ei näin...
Terv, sinkkumies

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pitää ottaa huomioon että aina ihmiset jotka osallistuu tällaisiin ohjelmiin ovat vähän outoja.

Toki ikävä kyllä miehenä törmään ihan oikeassakin elämässä tuollasiin tapauksiin.

Parempi olla yksin niin elämä on vähemmän ressitöntä. Melkoisen vaikeita tapauksia on nykyään.

Vierailija
2/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Eritoten se vaalea maajussi-nainen, joka pisti miehet nukkumaan pihalle vanhaan kämäseen bussiin. Mikä sen ongelma oikein on? Ihan järkky naiseksi. Anteeksi että sanon näin, mutta minä en miehenä olisi kattellut hetkeäkään kauempaa, kyllä ois jääny niin bussi kuin Jussikin😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa tuo Sanna maajussille morsian ohjelmassa... Koko ajan kaikki miehet on liian kilttejä sen omasta suusta sanottuna.

Voi kuule kun miehet sanois vastaan niin tuollaiset naiset ei kestä sitä vaan niiden kiinnostus loppuisi samantien.

Olen niin paljon tuollaisia naisia nähnyt...

Sitten kun mies sanoo mielipiteensä ja se eroaa naisen mielipiteestä niin johan on soppa keitetty. Mutta silti pitäisi olla vahva.

Anna mun kaikki kestää..

Vierailija
4/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aihe ei keksi mitään haukuttavaa aapeesta tai miehistä...

Vierailija
5/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aina miten naisten on niin vaikea tuomita omaa sukupuoltaan keskusteluissa. Minä jos saisin arvostella esim tosi-tv miestähtiä niin antasin isosti negatiivista palautetta ja olen aina antanut.

Hävettäisi olla miehenä samanlainen.

Vierailija
6/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te tiedätte, että näitäkin käsikirjoitetaan. 

Jos jollakulla ei ole ongelmaa, sellainen kyllä keksitään ohjelmaa varten.

Vaikka nainen olisi halunnut asuttaa miehet omaan asuntoonsa, niin tuotantoyhtiö haluaa katsojia, joten miehet laitetaan bussiin.

Vaimoehdokkaat ovat saattaneet lähteä innoissaan koittamaan onneaan, mutta maajussi ei olekaan sellainen, jonka kanssa homma toimisi. Saako silloin lähteä kävelemään ja jättää tuotantoyhtiön pyörittelemään peukaloitaan? En usko. Se vaikka feikataan loppuun saakka. Näin nimenomaan näissä bachelor-ohjelmissa. Tiedän, koska kaverini oli yhdessä eikä yksikään nainen lämmennyt oikeasti poikamiehelle. Ohjelma kuitenkin pitää saada ulos, niin laitettiin sanat ihmisten suuhun ja riidat kehitettiin. Lopulta joku nainen oli menevinään miehen kanssa naimisiin, vaikka kaikki tiesivät, että se on esitystä.

Ei ohjelmaa jätetä tekemättä sen vuoksi, ettei pariskunnalla kemiat toimi. Rahaahan siinä palaisi turhaan.

Jos joku ei noudata allekirjoittamaansa sopimusta, se maksaa lähtijälle kyllä.

Vierailija
7/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te tiedätte, että näitäkin käsikirjoitetaan. 

Jos jollakulla ei ole ongelmaa, sellainen kyllä keksitään ohjelmaa varten.

Vaikka nainen olisi halunnut asuttaa miehet omaan asuntoonsa, niin tuotantoyhtiö haluaa katsojia, joten miehet laitetaan bussiin.

Vaimoehdokkaat ovat saattaneet lähteä innoissaan koittamaan onneaan, mutta maajussi ei olekaan sellainen, jonka kanssa homma toimisi. Saako silloin lähteä kävelemään ja jättää tuotantoyhtiön pyörittelemään peukaloitaan? En usko. Se vaikka feikataan loppuun saakka. Näin nimenomaan näissä bachelor-ohjelmissa. Tiedän, koska kaverini oli yhdessä eikä yksikään nainen lämmennyt oikeasti poikamiehelle. Ohjelma kuitenkin pitää saada ulos, niin laitettiin sanat ihmisten suuhun ja riidat kehitettiin. Lopulta joku nainen oli menevinään miehen kanssa naimisiin, vaikka kaikki tiesivät, että se on esitystä.

Ei ohjelmaa jätetä tekemättä sen vuoksi, ettei pariskunnalla kemiat toimi. Rahaahan siinä palaisi turhaan.

Jos joku ei noudata allekirjoittamaansa sopimusta, se maksaa lähtijälle kyllä.

Kyllä kyllä. Se on totta että draamaa ns ohjataan. Mutta kaikki teot on omia valintoja.

Miksi lähteä ohjelmaan leikkien...

Ja vaikka homma onkin käsikirjoitettua kaikki mitä ihminen sanoo suustaan tai tekee on aitoa.

Vierailija
8/9 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä naalinpaskaa

Vierailija
9/9 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa on pirun komea ja lihaksikas esim. Naiset ovat mitään sanomattomia vielä ulkonäöltänsä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi