Minna Marleena vai Minna Matleena?
Meillä on kaikilla sisaruksilla aika samanlaiset nimet ja niinhän ne aina sekottuukin, Janna Jennika ja Henna Helmiina. Nuorimmaiselle on siis tulossa nimeksi Minna mutta toinen nimi ei ole vielä varma, Matleena tai Marleena. Myös muita nimiä saa ehdotella mutta molempien nimien täytyy olla samalla alkukirjaimella alkavia. Etunimen täytyy olla -NNA-loppuinen.
Auttakaa miuu pulassaa.. :D
Kommentit (9)
Älkää ihmeessä vaihtako sitä!
Minna Marleena on minusta pirteämpi ja paljon parempi.
Pidän Minnasta kovasti, varsinkin nykyään, kun se on tullut niin harvinaiseksi nimeksi pienillä lapsilla. En siis ehdota mitään muuta, vaan kannustan kovasti antamaan sen lapselle nimeksi!
Toiseen nimeen minun on vaikeampi ottaa kantaa, kun molemmat ovat minusta hyviä. Marleena kuulostaa pirteältä ja sointuu hyvin Minnan kanssa, mutta Matleena on minusta vielä ihanampi nimi. Se vain ei ehkä ole niin raikkaan kuuloinen Minnan kanssa, jos ihan pieniä sävyeroja saa hakea. Silti se sointuu kokonaisuuteen. Molempi parempi siis.
Minäkin tykkään Minnasta! :) Ja molemmat tokanimet ovat hyviä ja sointuvia. Ehkä Matleena voittaa minut puolellensa hiuksen hienosti...
Minna Matleena on ehkä hitusen temperamenttisempi.
Minna Marleena ehkä " hienostuneempi" . :)
molemmat ovat kyllä hyviä vaihtoehtoja! Itse pidän Matleena nimestä enemmän. Ja minustakin tuo Minna on todella hyvä valinta!!!
...Minna Matleenan, on jotenkin minun korvaani paremman kuuloinen. Myös Matilda voisi olla toisena nimenä kiva.
Minna Miljamaaria
Minna Maijastiina
Minna Milamaaria
Anna Aurora
Anna Anniina
Anna Aliisa
Eli siis Minna Matleena on minusta kauniimpi ja sulavampi yhdistelmä. Minna Marleenassa se on varmaan tuo r-kirjain, joka katkaisee soljuvuuden. Minna on niin ytimekäs nimi, että toinen nimi voi hyvin olla pehmeämpi. Matleena on minusta muutenkin kauniimpi, täyteläisempi nimi, ja siinä on jotakin sadunomaisuutta ja hempeyttä, mutta myös pontta ja vahvuutta.
Minna Marleena on parempi... (minun mielestä.. ) :)
Minna Marleena ehdottomasti! Matleenasta tulee minulle mieleen joku, jolla on vähän puhevika... :o/ Minna Maleena olisi myös kiva, tai Minna Malena?