Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun tuntuu että kaikki ihmiset voivat jollain tavalla huonosti, kenestäkään ei saa turvaa

Vierailija
16.10.2017 |

Kaikilla on omia ongelmia niin paljon etteivät pysty auttamaan... Ei ole ketään vahvaa ihmistä jolla on kaikki hyvin, jolta saisi hyviä neuvoja...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Paavilla ja Jennillä ja Saulilla kaikki hyvin sinne vaan kirjoittelet.

Vierailija
2/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty käymään terapiassakaan kun aistin niin herkästi terapeutin omat ongelmat enkä pysty sen takia luottamaan... -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nooo

Vierailija
4/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Paavilla ja Jennillä ja Saulilla kaikki hyvin sinne vaan kirjoittelet.

Saulilla ja Jennillä ei ole kaikki hyvin, eikö kukaan muu näe? Ovat niin tukahtuneen ja pidättyväisen oloisia, eivät pysty elämään ja tuntemaan vapaasti. Eivät ole onnellisia. -ap

Vierailija
5/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty käymään terapiassakaan kun aistin niin herkästi terapeutin omat ongelmat enkä pysty sen takia luottamaan... -ap

Entä nettiterapia niin, et ainakaan läsnäolosta aistia mitään. 

Vierailija
6/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitäkin, joilla on asiat hyvin eikä mitään ongelmia pohdittavana. Mutta jos edellytät, että henkilöllä on vielä terapeutin koulutus ja hän haluaisi vapaa-ajallaankin olla jollekin terapeuttina, niin varmasti on vaikea löytää sellaista.

Vierailija
7/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuminen auttaa.

Vierailija
8/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

There is no safety, you dumb b*tch.

The Hound, Game of Thrones

Vierailija
9/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun motto on, että älä rasita muita, älä ole taakkana muille.

Eri asia jos krooninen masennus tai joku syöpä, mutta tavallisessa elämässä minä ainakin selviän yksin ja niin kannattaisi muidenkin, sillä yksinhän me loppujen lopuksi olemme ja meidän täytyyä selviytyä. Kuollakin pitää yksin, eikä kukaan voi siinä auttaa.

Vierailija
10/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat ihmiset, joilla ei ole minkäänlaisia ongelmia, eivät sinun suuntaasi edes sylkäise. Ei se mitään, sillä inhimillisten olentojen kanssa on helpompaa.

Vierailija
11/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on ongelmana?

Vierailija
12/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen auttaa.

En saa unta ja heräilen koko ajan. -ap

Vierailija
13/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo näkökulma ap, eli sinä voivottelet ettet saa muista turvaa....missäs sinun olkapääsi on?

Annatko sinä itse muille turvaa? Ole sinä se joka antaa muille turvaa äläkä vaadi sitä muilta.

Vierailija
14/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkuminen auttaa.

En saa unta ja heräilen koko ajan. -ap

-melatoniini

-kirsikkamehu

-tietotekniset valot pois ajoissa

Vierailija
15/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo näkökulma ap, eli sinä voivottelet ettet saa muista turvaa....missäs sinun olkapääsi on?

Annatko sinä itse muille turvaa? Ole sinä se joka antaa muille turvaa äläkä vaadi sitä muilta.

Ap kaipaa turvaa ja neuvoja, ei neuvojen antamista.

Vierailija
16/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia jos krooninen masennus tai joku syöpä, mutta tavallisessa elämässä minä ainakin selviän yksin ja niin kannattaisi muidenkin, sillä yksinhän me loppujen lopuksi olemme ja meidän täytyyä selviytyä. Kuollakin pitää yksin, eikä kukaan voi siinä auttaa.

Jenni ja Sale on ihan yksin. Kyllä ne kestävät

Vierailija
17/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on janoinenn ja hän sanoo sen ääneen, että toivoisi saavansa vettä, kehotatko hänen antavan vettä muille ja pysyvän hiljaa janostaan?

Vierailija
18/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet tämän niin onko sinulla asiat hyvin? Olisi kiva tietää että jollain edes on asiat oikeasti hyvin. Vai onko maailma täynnä vain pahoinvointia? Olkaa rehellisiä! -ap

Vierailija
19/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun motto, onneksi ei mun. Aika ankea suhtautuminen.

Vierailija
20/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tämän niin onko sinulla asiat hyvin? Olisi kiva tietää että jollain edes on asiat oikeasti hyvin. Vai onko maailma täynnä vain pahoinvointia? Olkaa rehellisiä! -ap

Valitettavasti minun asiani eivät nyt ole hyvin. Mutta ehkä joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä