Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa kun tuntuu että kaikki ihmiset voivat jollain tavalla huonosti, kenestäkään ei saa turvaa

Vierailija
16.10.2017 |

Kaikilla on omia ongelmia niin paljon etteivät pysty auttamaan... Ei ole ketään vahvaa ihmistä jolla on kaikki hyvin, jolta saisi hyviä neuvoja...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo näkökulma ap, eli sinä voivottelet ettet saa muista turvaa....missäs sinun olkapääsi on?

Annatko sinä itse muille turvaa? Ole sinä se joka antaa muille turvaa äläkä vaadi sitä muilta.

Minulla on yksi ihminen jota yritän myös auttaa. Mutta hän ei osaa auttaa minua.  -ap

Vierailija
22/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat vaan median eli telkun ja internetin seuraamisen ja käyt töissä ja kaupassa normaaliin tapaan. Pihalla syksy kulkee omaa tahtiaan eikä siellä näy mitään normaalista poikkeavaa. Media vaan rakastaa ihmisten hysterisoimista ja pelon lietsontaa. Kumma että tuo on edes laillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus terapiassa mutta hän oli eronnut eikä vaikuttanut kovin tasapainoiselta. Naureskeli vain koko ajan eikä ottanut terapiaa vakavasti. Halusi vain helppoa rahaa kuin voi jutustella työkseen ihmisten kanssa.  -ap

Vierailija
24/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetat vaan median eli telkun ja internetin seuraamisen ja käyt töissä ja kaupassa normaaliin tapaan. Pihalla syksy kulkee omaa tahtiaan eikä siellä näy mitään normaalista poikkeavaa. Media vaan rakastaa ihmisten hysterisoimista ja pelon lietsontaa. Kumma että tuo on edes laillista.

Telkkaria ei ole mutta olen paljon netissä. Luen paljon uutisia ja ne kyllä ahdistavat. -ap

Vierailija
25/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luet tämän niin onko sinulla asiat hyvin? Olisi kiva tietää että jollain edes on asiat oikeasti hyvin. Vai onko maailma täynnä vain pahoinvointia? Olkaa rehellisiä! -ap

Mulla on kaikki hyvin. Suurin ongelmani tällä hetkellä on päättää, menenkö vielä tänään lähikauppaan vai menisinkö vasta aamulla. 

Vierailija
26/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoit omia ongelmia muihin ihmisiin. Siksi luulet että kaikki muutkin on yhtä ahdistuneita kuin sinä, myös terapeutit.

Vierailija
27/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko on auttanut minua. Uskon Jumalaan ja siihen että kaikki menee lopulta hyvin. Rukoilen juuri silloin kun on tuollainen olo eikä muista ihmisistä tunnu saavan turvaa.

Vierailija
28/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Projisoit omia ongelmia muihin ihmisiin. Siksi luulet että kaikki muutkin on yhtä ahdistuneita kuin sinä, myös terapeutit.

Voi kyllä olla... -ap

Vierailija
29/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ajattelet mustavalkoisesti; jos yksi terapeutti ei vaikuttanut hyvältä niin kukaan maailman miljoonista terapeuteista ei ole sen parempi. Eihän fyysisten asioiden lääkäreiltäkään aina saa apua heti ensimmäiseltä jolle varaa ajan. Koulussa kaikki opettajat ei ole hyviä.

Vierailija
30/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva ihminen voi sanoa, että kaikki on hyvin. Voi kuitenkin olla tyytyväinen elämäänsa ja jopa onnellinen. Liian harvoin ihminen on tyytyväinen siihen mitä hänellä jo on. Ei tarkoita kuitenkaan sitä, että etteikö pitäisi pyrkiä parempaan, jos on sellaista mitä elämäänsä kaipaa.

Tärkeää on miettiä mitä hyvää on nykyisessä tilanteessa ja mikä olisi omassa elämässä tavoiteltava tilanne ja itse aktiivisesti pyrkiä siihen suuntaan. Apua ja tukea voi ja kannattaa pyytää.

Yritän nyt tässä sanoa, että loppupeleissä kannattaa miettiä omaa hyvinvointia, jos on kovin herkkä toisten ihmisten suhteen. Kaikilla on joskus vaikeita tai hankalia tilanteita ja on heidän vastuullaan kuinka niistä pääsee eteenpäin.

Vierailija
31/31 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän