Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori, hoikka, viehättävä kassaneiti toivotti tänään hyvät viikonloput minulle, yli 30-vuotiaalle miehelle

Vierailija
02.02.2024 |

Kertokaapa naiset, olisiko kassaneidillä voinut olla jotain muutakin mielessä? 😏

Kuinka todennäköistä se on?

Vaikka itse sanonkin, niin olen toki komea ja itsestäni ja kunnostani huolta pitävä mies, varmasti paremmannäköinen kuin monet hänen ikäisistään. Joten siksi en ihmettelisi, jos olisi paremmin halunnutkin tutustua.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin. Oliko se lesbo?

T. Nainen

Vierailija
2/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne toivottaa kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh, niin se teki saman minullekin. Minä luulin, että se sanoi, kun työnantaja on käskenyt, mutta sehän yritti iskeä minua. Olen hetero, joten en ole kiinnostunut naisista siinä mielessä.

Vierailija
4/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tuossa tilanteessa vetänyt käteen heti kotiin päästyäni. T. Mauritz Armfelt

Vierailija
5/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, sunkaltaisia torveloita on ihan oikeasti riesaksi saakka.

Vierailija
6/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa yrittää iskeä kaikkia! Tee välittömästi valitus kauppiaalle. 

Vierailija
7/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on peruskohtelias, ja sinä urpo heti kuvittelet, että hän haluaa sinun pikkukatkarapukyr pää? Jo on pojulla kovat luulot itsestään.

Vierailija
8/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v. 

Vierailija
9/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lasket leikkiä! Et oikeasti voi olla noin tyhmä! 

Vierailija
10/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huoh! 🥱 Taasko nämä piparinkipeät ressukat ovat näitä samoja iänikuisia juttujaan tänne raapustamassa?

Vastaus kysymykseesi, ei ole ollut naisella parempi tutustuminen mielessä. Todennäköisyys 0%, että olisi halunnut paremmin tutustua. Teille on miljoonat kerrat selitetty, että he työnsä vuoksi toivottavat hyvät päivänjatkot tai viikonloput. Eivät minkään muun syyn vuoksi. Miksi se ei vain millään mene teidän palstaukkojen tajuntaan? Työn ulkopuolella eivät edes moikkaisi.

Vierailija
11/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottamalla ap:lle hyvää viikonloppua toivoi samalla epäsuorasti, ettei tarvitsisi ap:n kaltaista torveloa viikonloppuna nähdä.

Vierailija
12/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kerran komea nuori mieskassa kysyi vkloppusuunnitelmia 😂 Ei muuten yrittänyt iskeä, vaan lause jatkui hetken päästä joka selitti sen kysymyksen. 😂 Olin ite silloin kans joku parikymppinen.

Vierailija
13/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa harrastaa anaaliseksiä kanssasi.

Vierailija
14/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "yli 30-vuotias?" Itse olen kolmekymppinen miespuolinen myyjä, ja yleensä teinitytöt ovat innoikkaimpia toivottamaan hyvää päivänjatkoa iloisesti hymyillen. Juuri äskenkin arviolta 14 v tyttö teki näin. Teinipojat ovat myös usein yllättävän kohteliaita. Noiden tyttöjen kohdalla uskon, että monet ovat ihastuneita, mutta voivat toki olla myös vain ystävällisiä. Epäkohteliaimmat asiakkaat ovat yleensä miehet n. 50-65 v. 

XDDD

Vierailija
15/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDD

??? 

Vierailija
16/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin taannoin valtakunnalllisessa ajanvarauksessa puhelinaspana. Meillä oli myös YTHS, ja ihan jokainen nuori oli soittaessaan hyvin kohtelias. Lempiasiakkaitani, aina saivat vimpan päälle palvelun ja ekstravaivannäköä. Voisinpa sanoa samaa aikuisista.

Vierailija
17/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä tänään, ensin yhdessä kaupassa nuori kassaneiti toivotti oikein hyvää illanjatkoa ja sitten toisessa kaupassa about nelikymppinen kassaneiti toivotti ihanaa viikonloppua. Vastasin molemmille, etten ole lesbo. 

Kolmannessa kaupassa oli vihdoin nuori mies kassalla ja hänkin toivotteli hyvää viikonloppua, mutta valitettavasti jouduin torjumaan, sillä hän oli hieman pulska enkä kiihotu pulleista miehistä.

T: itsensä ahdistelluksi kokeva N30+ 

Vierailija
18/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän cittarissa nätti parikymppinen blondi toivottaa iloisesti hyvää viikonloppua kaikille, ei se valkkaa kenelle toivottaa,robottimaisesti tekee sitä.

Vierailija
19/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDD

??? 

että teinityttö olisi ihastunut jokaiseen asiakkaseen. Huuts XD Ei se ihastuminen noin tapahtunut, olen ollut itse teinityttö aikoinaan. 

Vierailija
20/59 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tynnyrissä,sinä oler kasvanut? 

Asiakaspalvelussa nykyään toivotetaan hyvää päivänjatkoa, hyvää viikonloppua, hyvää milloin mitäkin ajankohtaista. Muualta maailmasta opittua kohteliaisuutta.

Ennen sanottiin kiitos käynnistä ja tervetuloa uudelleen. Ei sekään mitään flirttiä ollut.