Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa kerjätä mieheltä seksiä

Vierailija
16.10.2017 |

Sitten hän velvollisuudesta panee pari kertaa kuukaudessa. Olisiko kamalan väärin jos joku muu hoitaisi ne hommat?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei halut kohtaa. Parisuhteessa on vaihtelua myös seksihalujen suhteen. Eli tilanne voi muuttua. Mutta totta ihmeessä asiasta kannatta keskustella ja miettiä yhdessä niitä ratkasuja. Tekeekö mies mieluummin jotain muuta kun harrastaa seksiä? Haluaisiko hän sinut mukaan johonkin muuhun harrastukseen? Onko jotain seksuaalisuuteen tai seksiin liittyvää mitä hän ei ole kehdannut tai uskaltanut kertoa sinulle esim. joku fantasia tai mielenkiinnonkohde? Ja kannattaa muistaa että itsetyydytys on myös seksiä ja silloin kun kumpani ei seksiä varsinaisesti voi tai halua harrastaa niin sitä voi tehdä itsekin. Ja voithan pyytää kumppaniasi katsomaan, auttamaan tai vaikka vaan makoilemaan vieressä kun masturboit. Juttelemalla asiasta löytyy parhaiten se yhteinen tie. Meillä minä olen se jota himottaa vielä vuosien jälkeenkin enemmän kuin miestä. Seksiä on miehen kanssa nykyään 5-8 krt kuukaudessa ja loput hoidan itse. Mies tietää, että minun himot hyrrää koko ajan ja minä olenkin aina valmiina, kun häntä haluttaa mutta hän ei taas välttämättä halua silloin, kun minä haluaisin. Ollaan juteltu asiasta, joten molemmat ollaan ns. kartalla siitä mitä, miten ja kuinka paljon seksiä toinen haluaa. Eikä riitä, että siitä juttelee suhteen alussa, vaan keskustelua pitää käydä matkan varrellakin, koska ne halut muuttuu. Tsemppiä teille.

Vierailija
22/24 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelut eivät ole vieneet asiaa eteenpäin. Päinvastoin hiljaisemmaksi on mennyt seksielämä. En kuitenkaan koe että erota tämän takia kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis pyörtänyt vakaan päätöksesi? Sunhan piti varmasti erota 9 vuoden kuluttua kun poika täyttää 18?

Vierailija
24/24 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan kysyä mieheltäsi otetaanko vaihtoehto

a) hän panee sinua

b) joku muu panee sinua

c) eroatte

Uhkailu toimii aina. Varsinkin naiset vallan innostuvat seksistä, kun vähän uhkailee. Ei kun miten se nyt meni.

Mikä tässä on uhkailua? Mies voi valita vaihtoehdon a) ja kertoa mitkä ovat hänen tarpeensa että seksi maistuisi.

Jos kerran vaatii toiselta yksinoikeutta hänen vartaloonsa niin millä oikeudella voi riistää toiselta seksin elämästä?

Jos kuvitellaan, että löysin tuollaisen listan vaimon naaman eteen, niin kyllä minä pitäisi sitä uhkailuna. En edes suostu vaimon tarjoamaan säälipilluun. Jos toista ei kerran oikeasti kiinnosta, niin olkoon sitten. 

Tottakai asiasta pitää keskustella ja selvittää voiko tilannetta korjata jotenkin, mutta mielestäni todellakin on uhkailua sanoa, että "nyt panet minua tai sitten haen naapurin Penan panemaa". 

Ei tietenkään noin esitettynä. Jos toinen ei halua seksiä eikä kumpikaan halua erota niin kai siitä voi edes keskustella saako seksiä hakea muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi