Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen viha tuli puskista.

Vierailija
16.10.2017 |

Pyörittäny yhtä mukavaa naista vähäsen aikaa mutta ongelmiakin tässä on. Tänää kun sitte tulin töihin nainen oli vihamielinen ja torjuva ku oisin tehny jotain pahaa. Kysyn että onkos nyt huono aamu nii vastataa että mitäpä se mulle oikeastaa kuuluu ja että hänelle on turha tulla jutteleen varmaa löytyy muitakn. Mitä hemmettiä mä oon tehny???

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä oot yrittänyt "pyörittää" naista niin eiköhän se ole siinä. Mitä jos yrittäisit olla kuin ihminen toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
2/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä yritys mutta keksi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pyörittänyt muitakin naisia samaan aikaan.

Vierailija
4/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla pyörittänyt muitakin naisia samaan aikaan.

Varsinaisesti tästä syytetään. En ole tälle naiselle luvannut mitään mutta katsellut kyllä paljonkin vakavammalla silmällä. On vaan vaikea lähestyä koska nainen on niin pidättyvä että esim flirtistä ei tule mitään. Itse olen vielä asemassa jollon vaikea alkaa ehdottamaan mitään. Mutta tuo vihamielisyys ihan yhtäkkiä kun perjantaina vielä juteltiin kahden ja välillämme tuntuikin olevan jotakin.

Vierailija
5/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen tuttavapiirissä joku tietää sinut voi olla mahdollista että joku on keksinyt jotain juttua. Tämä voi olla mahdollista, jos on oma lehmä ojassa. Naisten keskuudessa yleistä kun ei haluta että toinen löytää jotain.

Vierailija
6/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten kauniit puheet kehiin. Vannot, että hän on ainoa eikä ole muita ja hän on vienyt sydämesi - sano vielä että ihan sama mitä on kuullut tai kaverit on kertoneet, ne valehtelee kateellisina eivätkä tiedä totuutta.

Totuushan siis on, että et enää näekään muita, ainoastaan tämän yhden ihanan.

Ensin puheet, sitten parin päivän päästä kukkia, ei missään nimessä samanaikaisesti, koska muuten se nostaa kynnystä liikaa.

Vierailija
7/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kiertää,jos olet sellainen pelimies,vaikkakin hyvä asema sinulla,niin kyllä nainen aika pian pystyy vetämään myös omat johtopäätökset sinusta.Kurjaa jos annat naisen ymmärtää,että olet kiinnostunut ja sitten kuitenkin vehtaat muidenkin kanssa.Nainen joka miehen haluaa,niin haluaa myös olla hänen silmissään se ykkönen,ainoa oikea.Valitettavasti olet luultavasti menettämässä pelin,nainen on saanut tietää sinusta jollain tavalla.

Vierailija
8/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen naisen luottamus ansaitaan pikkuhiljaa, mutta älä tee sitä, ellet ole tosissasi. Hän sitoutuu sinuun täydellisesti.

Vierailija
9/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana kiertää,jos olet sellainen pelimies,vaikkakin hyvä asema sinulla,niin kyllä nainen aika pian pystyy vetämään myös omat johtopäätökset sinusta.Kurjaa jos annat naisen ymmärtää,että olet kiinnostunut ja sitten kuitenkin vehtaat muidenkin kanssa.Nainen joka miehen haluaa,niin haluaa myös olla hänen silmissään se ykkönen,ainoa oikea.Valitettavasti olet luultavasti menettämässä pelin,nainen on saanut tietää sinusta jollain tavalla.

En oikeastaan ole vehdannut muiden kanssa samaan aikaan mutta olen kyllä katellut vaihtoehtoja ja ennen tämän naisen huomaamista olen muitakin yritelly. Se on vaan niin että tää nainen on paljonkin kiinnostava ja haluisin hänet. Pieni yhteisö voi olla että on jotain ollu kuulevinaan koska mitää varsinaista naissuhdetta ei ole ollu.

Muitakin mutkia matkassa on. Mutta luulin että tää nainen tietää ne. Työn lomassa on vaikea saada uskomaan mitään ja vapaa-aikana ei tavata koskaan.

Vierailija
10/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan ole vehdannut muiden kanssa samaan aikaan mutta olen kyllä katellut vaihtoehtoja ja ennen tämän naisen huomaamista olen muitakin yritelly. Se on vaan niin että tää nainen on paljonkin kiinnostava ja haluisin hänet. Pieni yhteisö voi olla että on jotain ollu kuulevinaan koska mitää varsinaista naissuhdetta ei ole ollu.

Muitakin mutkia matkassa on. Mutta luulin että tää nainen tietää ne. Työn lomassa on vaikea saada uskomaan mitään ja vapaa-aikana ei tavata koskaan.

Hyvä yritys,sun tapaiset miehet kyllä tunnetaan.Säästä naista itseltäsi ja jätä nainen rauhaan.Tulee olemaan onnellisempi ilman sinua.

Vierailija
11/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aina omat koukeronsa, jos ryhtyy syömään kuormasta.

Vierailija
12/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sihteeri ystäväni kertoi eräästä johtajasta,joka on aivan karmea.Kohtelee naisia huonosti ja pyörittää/vikittelee useita naisia yhtä aikaa.Lisäksi luonne on ilkeä.Sinäkö se oot?ja toinen johtaja on kuulemma pannu lähes jokaista kaunista alaistaan..kumpi mahdat olla..me sihteeritkin tunnemme toisemme..

Vierailija
13/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa edellä kirjoitettiin "ja toinen johtaja on kuulemma pannu lähes jokaista kaunista alaistaan..".  Kyllä siinä on vikaa myös niissä alaisissa, jos antavat noin tapahtua. Mahtaa olla työpaikalla outo ilmapiiri.  :o

Vierailija
14/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää s***tan pelimiehet naiset rauhaan tai käykää suosiolla maksullisissa. Kappas ,kun minuakin tuollainen hyvävarainen audimies piiritti monta viikkoa ja oli niin vailla suhdetta. Laittoi jopa kuvan k*lustaan jonkun jatkeen kanssa ja kertoi sheivaavansa. Tulin niin kiukkuiseksi, että viestien ohessa leimahteli vihakipinät. Jos oltaisi samassa duunissa niin ei jäisi viha aistimatta.

Kierroksessa monta naista kerralla ja osaa kyllä esittää niin miellyttävää aviomiesainesta.

Vierailija
15/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin saat koskaan kunnollista naista itsellesi. Tuollainen joka suuntaan vilkuileva , tavoitteena hyvä nainen ja panee siinä ohessa odotellessa muita suhteeseen  valmiita naisia. Yöks.

Vierailija
16/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyörittäny yhtä mukavaa naista vähäsen aikaa mutta ongelmiakin tässä on. Tänää kun sitte tulin töihin nainen oli vihamielinen ja torjuva ku oisin tehny jotain pahaa. Kysyn että onkos nyt huono aamu nii vastataa että mitäpä se mulle oikeastaa kuuluu ja että hänelle on turha tulla jutteleen varmaa löytyy muitakn. Mitä hemmettiä mä oon tehny???

Otahan kuule aivan itse vastuu omasta käytöksestäsi ja mieti tekojasi.

Vierailija
17/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa olen myös tälläisen miestyypin tavannut.Taitaa aika paljon olla liikkeelle näitä.Näillä miehillä kaikki vaihtuu koko ajan.

Vierailija
18/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihastellut jotain toista naispuolista (kaunista) ihmistä somessa?

Vierailija
19/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole esimies pomo vaan ihan saman tason työläinen kuin tämä nainen. Mutta nainen on minuun nähen asiakas. Ja en ole pannut ketään tässä viime aikokina, en tätäkään naista. Onko se suuttumisen syy jos joskus on naisen kaverille jotain ehotellu? Koko päivän välttäny minua muuten mutta kahtelee silmiin kuitenkin syvästi.

Vierailija
20/23 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lirkuttelet ja myöhemmin lähetät kukkia niin hyvä tulee.