KIIRE! Ensimmäinen yhteinen yö uuden miehen kanssa ja sain äsken tietää että hän on kokematon
Täysin kokematon mies on minulle uusi juttu. Mitä kaikkea pitää huomioida hänen kanssa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ai että. Muistan sen oman ekakertani siinä 22-veenä ja typeryyttäni menin sen vielä naiselle möläyttämään kliseisesti notta "sä olit mun eka". Nainen naurahti ja asia ei tuntunut liikauttavan millään lailla, uskoikohan edes ollenkaan kun tuo tuntuu olevan naisilla jotenkin yleinen harhaluulo, että kun itsellä on tyttösenä neitsyys mennyt jo yläasteella niin sama normi olisi sitten joka häiskälläkin.
Olen mies ja menetin onnenkaupalla neitsyyteni 15 vuotiaana hieman humalassa. Kokemus oli posiitivinen, onnistunut ja lämminhenkinen. Ennen seksiä kysyin tältä saman ikäiseltä tytöltä onko hän neitsyt, hän vasttasi mumisten. Halusin itse menettää jotain, mutta myös saada, menettää oman viattomuuden ja saada toisen. Seksin jälkeen paljastui, että hän oli jo menettänyt neitsyytensä festareilla jossain teltassa.
En alkanut seurustelemaan tämän tytön kanssa vaikka hän niin halusi.
Peräti jo viikon ajan olette tunteneet! No jopa jotakin. Jatkakaa tutustelua vielä monta viikkoa, ennen kuin alatte tositoimiin. Jos olette himpun verran yli kaksikymppisiä, niin jo olet aikamoinen horatsu, jos sulla on jo niin runsaasti seksikokemusta, että huolestut miehen kokemattomuudesta. Voi laps' parkoja!