Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa elämäntilanteessa olette te muut 30-vuotiaat

Vierailija
15.10.2017 |

Täytin juuri 30v., esikoinen on 1. luokalla ja toisen lapsen laskettu aika on tammikuussa. Saman miehen kassa yhdeksättä vuotta yhdessä. Valmistuin pari vuotta sitten maisteriksi ja olen vakivirassa, mutta haaveilen uusista opinnoista/uralla etenemisestä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna muutama vuosi, en ole tapaillut ketään, ei lapsia, opiskelen amk:ssa, asun pienessä yksiössä. Ihan mukavaa helppoa elämää. Kaipaisin enemmän vain seuraa ja rahaa parempaan asuntoon kivemmalla alueella.

Vierailija
2/78 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa ja teen samalla oman alan töitä. Asun omistuskaksiossa. Ikisinkku ja poikuus tallella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 naimisissa, ei seksiä eikä lapsia. Hyvä työ, hyvät vuosiansiot ja omistusasunto. Kaikki tuntuu turhalta siinä vaiheessa kun mies ilmoitti ettei halua kanssani lapsia. Rahalla eikä työllä mitään merkitystä enää. Perhe itselle kuitenkin se tärkein arvo ja unelma aina ollut.

Vierailija
4/78 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta, 10 ja 8 vuotiaat. Lasten isän kanssa olen ollut yhdessä 12 vuotta, naimisissa ei olla. Asutaan omassa omakotitalossa, jossa suurin osa remonteista on nyt saatu tehtyä. Mula on maisterintutkinto ja vakivirka. Lapset sellaisessa iässä, että omille harrastuksille on taas ihanan paljon aikaa, mistä nautin kovasti.

Vierailija
5/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä parisuhteessa. Vuokrakaksio kivalla paikalla. Opiskelut keskeytyi sairastumiseen ja nyt pitkän sairasloma/kuntoutusjakson jälkeen olen työtön. Ei lapsia eikä taloudellisia mahdollisuuksia nyt hankkiakaan vaikka muuten kokisin olevani valmis äidiksi. Tulevaisuus on mysteeri.

Vierailija
7/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituisessa työssä, omistusasunto, tradenomi-tutkinto ja ylempi amk opintojen alla, vähän alle keskipalkkainen, sinkku jolla muutama vuoden parin mittainen seurustelusuhde takana, ei uutta miestä tällä hetkellä näköpiirissä, perheen voisin perustaa lähivuosina jos sopiva mies löytyisi.

Vierailija
8/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku, 30v nainen vuokrayksiössä. Paljon ystäviä, hyvä vakituinen työ, mutta parisuhteen puuttuminen tuntuu yksinäiseltä. Kaikilla muilla saman ikäisillä ystävillä pitkät parisuhteet ja omat asunnot. Minä olen se porukan säälittävä luuseri (siltä itsestä tuntuu, vaikka tiijän, ettei ystävät ajattele niin).

Vierailija
9/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 30. Naimisissa ja kaksi pientä lasta. Määräaikaista työsuhdetta jäljellä puoli vuotta. Oma paritaloasunto.

Asiat oikeastaan aika hyvin, mutta toisaalta odotan, että lapset kasvavat isommiksi, ehtisi taas harrastaa jotakin sekä yksin että puolison kanssa.

Vierailija
10/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa, vakityö, asutaan vielä hetken vuokralla mutta vuoden-parin sisään olisi tarkoitus hankkia omistusasunto. En valita. :)

Vierailija
11/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen yliopistossa, asun vuokralla, tapailen miestä.

Vierailija
12/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki menee pitemmän kaavan kautta. Olen elämässäni tehnyt varmaan keskivertoa enemmän töitä ja käyttänyt keskivertoa enemmän aikaa opiskeluihin (monikossa), sopivan kumppanin löytämisen, lasten saamisen, sopivan talon löytämisen ja koulutuksiin soveltuvien työpaikkojen löytämisen eteen... Omistuskaksio onneksi löytyi vain muutamassa kuukaudessa kauan sitten, siinä asutaan. On visioita ja päämääriä elämälle, mutta tunnen olevani niin surkeassa jamassa, että elämä tällä hetkellä on puoliksi pysähtynyttä. 

Vierailija
13/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan 30. Parisuhteessa ja kihloissa, yhdessä oltu yli 5 vuotta. Opiskelen amk:ssa ja vakkarityö. Vuokralla asutaan kunnes löytyy molempia miellyttävä uusi koti.  Lapsia ei ole eikä kummallakaan ole hinkua saadakaan, ainakaan vielä. Life is good, mitä nyt työpaikka ottaa päähän suurimman osan ajasta ja uutta työtä haeskelen jatkuvasti...

Vierailija
14/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

31, naimisissa ja 1,5 vuotias lapsi. Määräaikaisia työsopimuksia mutta pääasia että on työ. Ei omistusasuntoa. Maailman paras mies.

Vierailija
15/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v, alakoululainen 10v parisuhteesta, uudessa suhteessa lapsen saaminen edellyttää hoitoja. Vakityö ja niiden ohessa amk opintoja. Asuntolaina.

Vierailija
16/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotias mies. Sinkkuna nyt muutaman vuoden. Eron jälkeen keskityin vaan työhöni ja jätin alkoholin käytännössä kokonaan. En ole edes pysyvää seuraa hakenut. Toisaalta asiat ovat hyvin töiden takia.

Tuntuu että nykyisin päivät on samaa kauraa. Eli kannattaa höllätä työtä, kun tältä tuntuu. Kovasti olisi halua lähteä reissaamaan Atlannin taakse. Nauttia vapaudesta. Olen viettänyt kotona paljon aikaa.

Jaa mitäpä jatkossa... reissaamista.. En ota painetta naisen löytämisestä. Tulee jos on tullakseen, mutta pitäisi itse tehdä työtä sen eteen. Lapsista tykkään. Jos kaikki kumppanin kanssa natsaa yhteen olisi yksi lapsi ihanteellinen.

Vierailija
17/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen korkeakoulututkinnon maisterivaiheessa. Oman alan vakityö, parisuhde ja omistusasunto. Kaksi koiraa, ei lapsia.

Vierailija
18/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta. Muutin ulkomaille puolisen vuotta sitten tekemään väitöskirjaa. Miehen kanssa olen ollut yhdessä 12 vuotta. Nyt ollaan etäsuhteessa, mutta tapaamme yleensä pari kertaa kuussa. Elämä on mielenkiintoista. Pääsen matkustamaan paljon ja tekemään asioita, joista pidän.

Vierailija
19/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitusta alapeukutetaan? Ongelma, että jonkun elämä etenee ns.normaalisti?

Vierailija
20/78 |
16.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v, 1,5v lapsi, mies mutta ei olla naimisissa, omakotitalo, vakityöpaikka.. Olen onnellinen mutta toisesta lapsesta haaveilen 😇

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi