Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö mistä klassinen UFO-ulkonäkö on saanut inspiraationsa?

Vierailija
15.10.2017 |

Eli ufo, jolla valtavat silmät, pikkuinen nenä ja leuka sekä valtava päälaki.

Minä tiedän nyt ja siksi haluan kysyä tiedättekö te!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ufo, jolla valtavat silmät, pikkuinen nenä ja leuka sekä valtava päälaki.

Minä tiedän nyt ja siksi haluan kysyä tiedättekö te!

Tunnistamaton Lentävä Esine jolla on valtavat silmät ja kaikkee? Siistii!

Vierailija
4/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mä kerron.

Vuonna 1946 kuollut englantilainen tieteisromaanikirjailija H. G. Wells populärisoi avaruuden muukalaisen ulkonäön ennustamalla kuinka evoluutio muokkaa ihmisen ulkonäköä tulevaisuudessa.

Tämä tieto oli youtuben finntop5 videolla "Miltä näyttää tulevaisuuden ihminen"

Nyt tekin tiedätte! 😊

Ap

Vierailija
5/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok mä kerron.

Vuonna 1946 kuollut englantilainen tieteisromaanikirjailija H. G. Wells populärisoi avaruuden muukalaisen ulkonäön ennustamalla kuinka evoluutio muokkaa ihmisen ulkonäköä tulevaisuudessa.

Nyt tekin tiedätte! 😊

Ap

Ei näin. UFO on tunnistamaton lentävä esine. Sinä kerrot meille humanoideista.

Vierailija
6/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä luin jostain, että progeriaa sairastavia lapsia olisi kuvattu sopivissa olosuhteissa ja sitten kuvia olisi esitetty ihmisille väittäen, että kuvan lapset ovat oikeasti avaruusolentoja ja se on mennyt ihmisiin täydestä, koska progeria on melko harvinainen tauti eikä monet tunnista kyseistä sairautta sairastavia lapsia kyseistä sairautta sairastaviksi lapsisiksi, koska eivät tiedä taudin olemassaolosta vaan ovat pitäneet näitä lapsiraukkoja avaruusolentoina.

https://www.google.com/search?hl=fi&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=906…

Vierailija
7/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok mä kerron.

Nyt tekin tiedätte! 😊

Ap

Aika yleistä on että sanotaan "ufo" kun tarkoitetaan alieniä. Anteeksi nyt tästä hirveästä virheestä, joka mitätöi koko jutun pointin.

Ap

Vierailija
8/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saturnus renkaineen?

Vierailija
9/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok mä kerron.

Nyt tekin tiedätte! 😊

Ap

Aika yleistä on että sanotaan "ufo" kun tarkoitetaan alieniä. Anteeksi nyt tästä hirveästä virheestä, joka mitätöi koko jutun pointin.

Ap

Ei kyllä ole yleistä. Tai no mistä me tietedään missä piireissä sinä liikut... UFO on kuitenkin tunnistamaton lentävä esine ja sun tekstin olio on alien/humanoidi/ekstraterrestriaali/avaruusolento.

Vierailija
10/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö muka ole koskaan kuulleet ihmisten "ufon näköisistä ihmisistä"? Useammin minä olen kuullut ihmisten puhuvan että joku näyttää ufolta kuin että joku näyttää alieniltä. Vaikka se onkin väärin sanottu, niin jostain syystä ihmiset mieltävät ufon ja alienin synonyymeiksi.

Pitikö tästäkin tehdä näin vakava juttu? Myönsin mokani ja tästä eteenpäin muistan käyttää sanaa alien. Älkää olko aina niin vastarannankiiskejä 👽

Ap

Vierailija
11/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö muka ole koskaan kuulleet ihmisten "ufon näköisistä ihmisistä"? Useammin minä olen kuullut ihmisten puhuvan että joku näyttää ufolta kuin että joku näyttää alieniltä. Vaikka se onkin väärin sanottu, niin jostain syystä ihmiset mieltävät ufon ja alienin synonyymeiksi.

Pitikö tästäkin tehdä näin vakava juttu? Myönsin mokani ja tästä eteenpäin muistan käyttää sanaa alien. Älkää olko aina niin vastarannankiiskejä 👽

Ap

Ufon näköinen ihminen on sellainen jolla heittää vintissä niin pahasti että se näkyy ulospäin. Aivan eri merkitys.

Vierailija
12/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kyllä näkee koko kansakuntamme mammojen sivistyksen koko kirjon.

Vierailija
13/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tyypillistä että kun joku tietää jotain mistä itse ei tiennyt, pitää takertua tämän toisen tekemään mokaan jotta voisi tuntea paremmuutta tätä toista kohtaan. Tämä on tyypillistä tälläkin palstalla. Huono itsetunto aiheuttaa alemmuudentunteen, joka taas aiheuttaa vähättelyä tai toisen tekemään mokaan takertumista ja siitä pilkkaamista.

Vierailija
14/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö te mistä minä olen saanut ulkonäköni?

Vierailija
15/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juma nyt, kaikki varmaan ymmärsi mitä ap tarkoitti, mun mielestä ihan kiinnostavaa nippelitietoa. Joku sen sijaan vois vaikka ottaa kupin kahvia ja miettiä, että miksi mua ottaa päähän kun tuntematon ihminen sanoo alienia ufoksi.

Vierailija
16/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ufo on avaruusalus ja sinä et tiedä mitään ;) avaruusolentoja on nähty ja ovat sen näköisiä kuin esitetään. Minäpä tiedän, sä et :)

Vierailija
17/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juma nyt, kaikki varmaan ymmärsi mitä ap tarkoitti, mun mielestä ihan kiinnostavaa nippelitietoa. Joku sen sijaan vois vaikka ottaa kupin kahvia ja miettiä, että miksi mua ottaa päähän kun tuntematon ihminen sanoo alienia ufoksi.

Moi ap !

Sanotko sinä myös makkaraa juustoksi? Koska molemmathan on syötäviä mutta kuitenkin eri asioita.

Vierailija
18/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi ap !

Sanotko sinä myös makkaraa juustoksi? Koska molemmathan on syötäviä mutta kuitenkin eri asioita.

No moikka, besserwiser!

Ensinäkään en kyllä ole ap mutta vaikka sanoisinkin juustoa makkaraksi, niin mitä helvetin merkitystä sillä sulle on? :D

Vierailija
19/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Roswellin_tapaus

Tapaus Roswell inspiroi monia alienintoilijoita.

Vierailija
20/39 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi ap !

No moikka, besserwiser!

Ensinäkään en kyllä ole ap mutta vaikka sanoisinkin juustoa makkaraksi, niin mitä helvetin merkitystä sillä sulle on? :D

Ja sitten kyselet tietäväisenä palstalla mistä makkara on saanut muotonsa vaikka tarkoitat juustoa. Ja vedät kilarit, kun jengi ei tajuu.