Onko normaalia, että mieheni ku**e lavuaariin samalla kun hän pesee hampaita?
Eli siis olen huomannut miehelläni jatkuvan tavan. Silloin kun hän menee pesemään hampaita, oli sitten aamu tai ilta, nii samalla pissii lavuaariin. Olen tästä sanonut, mutta ei näytö häntä kiinnostavan. Onko teillä ollut vastaavanlaisia kokemuksia? Mikä avuksi?
Kommentit (21)
Että te naiset valitsette oikeita äijiä :DD
Hyi vittu..
Kyllä jos minun talossa joku muija tekis noin niin tulis lentävä lähtö!
Liittyykötuohon voimakas yhtäaikainen erektio?
Hyi helvetti. Lentäisi kaaressa pihalle jos ei oppisi käytöstapoja. Minkä hiton elukan olet puolisoksesi valinnut? Onko muutkin tavat yhtä hienostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Siis niin että taju lähtee..
Vierailija kirjoitti:
En tarkemmin ole tutkinut, mutta en kuitenkaan usko että liittyy.
Voiko tämä liittyä mieheni ylennykseen, jonka sai noin 3kk sitten? Silloin tämä paha tapakin alkoi.
Muut tavat melko normaaleja ei siis mitään kummempaa, mutta tästä ei kyllä suostu luopumaan.
-Ap
😨
Ei ole normaalia. Ei, vaikka vauvojen kakkapyllyt kuinka pestään lavuaarin yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tämä liittyä mieheni ylennykseen, jonka sai noin 3kk sitten? Silloin tämä paha tapakin alkoi.
Muut tavat melko normaaleja ei siis mitään kummempaa, mutta tästä ei kyllä suostu luopumaan.
-Ap
Ei hän sinne lavuaariin kuse, hän pesee etuhäntäänsä.
Sä oot vaan katellinen kun et itse osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Ei hän sinne lavuaariin kuse, hän pesee etuhäntäänsä.
Usko tai älä, olen nähnyt pitkiä kusemisia sinne lavuaariin niin, ettei hana ole edes päällä.
Mun mies ei pese hampaitaan ollenkaan, että tuskin kuseskeleekaan.
Se on kosto siitä että ap tyhjää kuukuppinsa lavuaariin samalla kun pesee hampaitaan.
Ihme, ettei ne ole vallanneet jo ketjua, joiden mielestä pöntön kannenkin on oltava kiinni bakteerien leijumisen takia, kun samassa tilassa pestään hampaita 😬
Onko miehelläsi pieni silmienväli?
Itse teen samaa. Lyhyet miehet ei ylety lavuaarin reunalle joten miehesi on n. 185 tai pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse teen samaa. Lyhyet miehet ei ylety lavuaarin reunalle joten miehesi on n. 185 tai pidempi.
Vitsikästä.
Et ole sitten huomannut että vanhemmissa taloissa on matalammalla lavuaarit kuin uusissa?
Kutee lavuaariin? Sinun pitäisi käydä laskemassa mäti sinne ensin.
Ala sinä hampaita pestessäsi paskantamaan lavuaariin.