Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu näyttämään toisen naisen viestejä

Vierailija
15.10.2017 |

Mies jäi kiinni pettämisestä ja pyysin nähdä toisen naisen kanssa lähetetyt viestit. Mies ei kuitenkaan suostu niitä näyttämään. Minä perustelin miehelle, että haluan nähdä totuuden ja siksi lukea viestit itse, mutta mies perustelee, että häntä nolottavat viestit ja että ei muista itsekään mitä kaikkea on kirjoittanut. Viestejä on n. kuukauden ajalta ja suurin osa niistä on seksiviestejä, sen tiedän jo valmiiksi. Haluaisin kuitenkin nähdä onko mies mennyt sanomaan naiselle että haluaisi olla vain tämän kanssa tai esimerkiksi tunnustanut rakkauttaan tms. Koska mies ei suostu näyttämään viestejä, niin oletanko, että siellä sitten on jotain rakkaudentunnustuksia ja että mies valehtelee minulle, kun kieltää sen? Sanoin miehelle, että en pysty jatkamaan ennen kuin olen saanut nähdä viestit, sillä haluan tietää totuuden, mutta mies ei silti suostu niitä näyttämään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat nähdä viestit? Mulle riittäisi eron syyksi pelkästään tieto tuollaisista viesteistä.

Vierailija
2/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sua

Vierailija
4/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niissä viesteissä haukkuu sinua joka suhteessa ja sanoo rakastavansa sitä toista ja jättävänsä sinut heri, kun väittämässään mielisairaudessasi on parempi vaihe psyykenlääkkeiden alkaessa tehota. Jotain tällaista.

Vierailija
5/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei suoraan sanottuna ole sun asia, vaikka kipeältä se tuntuukin. Kannattaa vaan nyt edetä kohti parempaa tulevaisuutta mieluiten ilman tuota miestä.

Vierailija
6/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat nähdä viestit? Mulle riittäisi eron syyksi pelkästään tieto tuollaisista viesteistä.

Mikäli kyse on pelkästään seksistä, niinkuin mies väittää, niin olen valmis yrittämään suhteen pelastusta. Meidän seksielämämme on ollut melko huonoa, joten pystyisin jotenkin ymmärtämään, että mies on hakenut sitä muualta.

Mikäli taas kyse on tunteista, niin en halua enää jatkaa. Haluan siis tietää totuuden ennen päätöksen tekoa.

Ap

Vierailija
7/7 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noissa pidemmissä kuin yhdenyönjutuissa on aina tunteet pelissä. Ne viestit nyt ei muuta asiaa suuntaan tai toiseen,parempi sun nyt ymmärtää tämä joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi