Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, harrastaisitteko seksiä exän kanssa?

Vierailija
15.10.2017 |

Jos exänne ottaisi yhteyttä ja olisitte itsekin sinkkuja, niin harrastaisitteko seksiä exän kanssa? Tilanne on se, että erosin pitkästä suhteesta enkä harrasta yhden illan juttuja. Kannattaako koittaa exää?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. En ole ikinä nainut eksääni eikä ole tullut mieleenikään mikään eropanokaan.

Se tekee naisesta takertujan ja luo ajatuksen että olet markkina-arvosi menettänyt ja epätoivoinen.

Eron jälkeen naisen kuuluu päästä eteenpäin..->

Terveisin: mies

Vierailija
2/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Top3 seksikokemuksistani on eroseksi The Exän kanssa 8kk eroamisen jälkeen, kun hän halusi nähdä & puhua asiat loppuun. Mitään puhuttu kun panemiseksi meni hänen aloitteestaan, vaikka seurusteli minusta seuraavan kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan ok, jos naisystäväni olisi harrastanut yhden illan suhteita. Mutta exänsä kanssa paneskelevaa en ottaisi. Siinä kun saattaa olla tunteet pelissä.

Vierailija
4/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanut seksiä likimain kaikkien exieni kanssa jossain kohtaa. Jos se menee oikein niin jotenkin hassusti sen jälkeen se ero ei ole jäänyt puristelemaan kumpaakaan. Ikään kuin jonkinlainen epilogi suhteelle.

Vierailija
5/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen mutta vastaan että kyllä ainakin minun ex harrastaisi seksiä minun kanssa, vaikka molemmat ollaan varattuja niin harrastaisi silti, on sanonut niin tiedän.

Vierailija
6/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä.

Vierailija
7/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja hyvia panoja ovat olleetkin, jotenkin siina kohtaa jokin pinnan alla ollut viha ja raivo mahdollisesti purkautuu hyvin fyysisena reaktiona etta nyt toi hutsu otetaan niin etta muistaa viela huomennakin. Lisaksi suhteen jalkeen voi olla todella kunnolla avoin (miksei suhteen aikana, hyva kysymys) ja ottaa vaikka toista tukasta kiinni ja laittaa tekemaan vaikka ja mita.

Vierailija
8/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mitä sitä turhaan pihtaa ja jäisi siitäkin ilosta vaille.😉

Vierailija
9/9 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä suhteesta tämän exän kanssa on jo 10 vuotta aikaa, joten mistään ripustautumisesta ei ole kyse. Itselle vain tuntuisi luontaisimmilta ottaa häneen yhteyttä, kun tiedän kyseessä olevan turvallisen henkilön, jonka kanssa on aiemmin vaihdettu kuulumisia ja harrastettu seksiäkin, vaikka suhde oli jo päättynyt. Baareissakaan en käy ja enkä helposti tutustu miehiin, niin puutteessa varmaan elettävä :( :D

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi