Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kitkat alla ja tiet jäässä etäläsuomessa.

Vierailija
30.12.2024 |

Ihan kauheet kusiluistimet,,kyllä kaduttaa kun ostin kitkat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee ostaa nastat.

Vierailija
2/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkarenkaat toimivat jos on riittävästi ajettu nastoilla jää rosoiseksi ensin. Jos edellä ei ole mennyt kuin muutama nastoitettu rengas, ei se kitkakaan pidä kovin häävisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, osaatko ajaa?

Vierailija
4/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulje bussilla jos et osaa ajaa. Olen ajanut kitkoilla 20 talvea ilman ongelmia.

Vierailija
5/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin ratkaisu ongelmaan on soittaa rengasfirmaan ja pyytää heitä kaivamaan sopivat nastarenkaat valmiiksi. Sitten ajat kieli keskellä suuta rengasfirmaan ja hetken päästä sinulla on nastarenkaat alla. 

Vierailija
6/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nastakengät ja kulje kävellen. Osaamattomilla ei ole mitään asiaa yleiseen liikenteeseen autolla.

Vierailija
7/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ainaki Subaru Forester menee kitkoilla.

Vierailija
8/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasket vain tilanne nopeutta ja huolehdit turvaväleistä...kyllä kitkoilla pärjää liukkailla ..

Itse ajan kitkoilla ja en huoli nastarenkaat kun kausi on pitkä ja enimmäkseen kuitenkin on lunta tai vesikeliä

Vierailija
9/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasket vain tilanne nopeutta ja huolehdit turvaväleistä...kyllä kitkoilla pärjää liukkailla ..

Itse ajan kitkoilla ja en huoli nastarenkaat kun kausi on pitkä ja enimmäkseen kuitenkin on lunta tai vesikeliä

Eli sä olet just se joka vetää pitkää autoletkaa perässään kun kitkojen takia et uskalla ajaa kovempaa.

Vierailija
10/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä moi...

Olen tosiaan nainen enkä oikein osaa ajaa autolla enkä hahmottaa tilanne nopeuksia enkä osaa ajaa talvella ..

Vierailija
11/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap eikö teillä siellä rengasliikkeessänne ole muita renkaita jos hyvin pitävät kitkat harmittaa.

Vierailija
12/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap eikö teillä siellä rengasliikkeessänne ole muita renkaita jos hyvin pitävät kitkat harmittaa.

Kitkat ei pidä peilijäällä niinkuin nastat ja se on fakta.

Vierailija
13/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkat huulessa

Vierailija
14/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ollaan suu makiana

Vierailija
15/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktasta huolimatta peilijäätä on harvoin ja kitkoilla ja nastoilla on syytä ajaa hitaamin ja turvallisemmin, sekin on faktaa...

Vierailija
16/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kitkoilla lähtee ajamaan liukkaalla, ensin se meinaa sutia mutta jo muutaman sekunnin päästä alkaa jotain pitoa löytymään kun pinta hieman lämpenee. Kaupungissa pitää risteykset ja ympyrät mennä aika sukkasillaan, ja pieneen rakoon ei kannata yrittää kun paikaltaan lähtö on hidasta. Pöndellä pärjää kitkoilla vallan hyvin.

Mulla on nyt ekat kitkat kun auton mukana tuli sellaiset, enkä viitsinyt poiskaan heittää muuten hyväkuntoisia renkaita, joten päätin kokeilla ennen nastojen ostoa ja hyvin on selvitty.

Vierailija
17/17 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktasta huolimatta peilijäätä on harvoin ja kitkoilla ja nastoilla on syytä ajaa hitaamin ja turvallisemmin, sekin on faktaa...

Olen aina ajanut vanhoja käytettyjä ja vanhat kitkat pitää sata kertaa paremmin kuin vanhat nastarenkaat, jotka kaikilla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä