Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on yksi huono tapa mikä ärsyttää minua itseäni suunnattomasti

Vierailija
15.10.2017 |

Jos juttelen kasvotusten jonkun kanssa, niin mä kyttään sen toisen hampaita ja suuta kun se puhuu. Mä tiedän että se toinen huomaa sen, mut en mahda sille mitään. Jos huomaan että joku katselee mun hampaita kun puhun, niin väkisinkin ajattelen että onko hampaissani jotain likaa vai miksi se niitä katsoo. Joudun välillä oikein keskittymään, etten siihen suuhun tuijottaisi. Katselen ympärille ja silmiin ja sit taas huomaan tuijottavan sen toisen hampaita. Mikä hitto mua vaivaa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammas-fetissi :)

Vierailija
2/2 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina epävarmuus tai pakkomielle jostakin omasta ruumiinosastani tai ulkonäköseikasta kerrallaan. Se voi olla hiukset, kaksoisleuka, hampaat, kulmakarvat, farkkujen takasauma tai mikä vaan, mutta silloin tuijotan sitä pakkomielteisesti myös muissa ihmisissä. Onko sulla joku ongelma oman suusi kanssa, että siksi tuijottelisit muiden suita, vertaillen?

Joskus vuosia sitten tuijottelin ihmisten finnejä fantasianani puristaa ne, enkä meinannut päästä tavasta eroon. Lopulta pääsin, kun vain tiukasti kielsin itseltäni tuijottelun ja ohjasin huomioni johonkin muun asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi