Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa kun lapsella ei ole kavereita

Vierailija
15.10.2017 |

Ja aina sitten kiukuttelee kun ei ole mitään tekemistä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina viihtynyt yksin, mutta en ole kärsinyt siitä mitenkään. Sen sijaan minua ahdisti, kun tiesin vanhempieni ja opettajien kyttäävän minun tekemisiäni välitunnilla. En saanut rauhassa touhuta itsekseni vaan minut pakotettiin johonkin porukkaan, jossa en viihtynyt. 

Nuorena sain kuulla vanhemmiltani jatkuvasti, miten epänormaali olen, kun en viihdy muiden nuorten seurassa kaupungilla. Tämä vei minun viimeisetkin itsetunnon rippeet. Vasta nyt kolmekymppisenä olen hyväksynyt itseni ja tajunnut, että saan ihan rauhassa olla tällainen. Mieheni on täysin samanlainen, mutta hänen perheensä suhtautui erilailla asiaan. Varmaan tämän ansiosta hän onkin mielenterveydeltään vakaampi.

Vierailija
42/42 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi voi, ja mitään keinoa et keksi millä asian voi korjata?

En keksi kun olen yrittänyt muiden vanhempien kanssa jutella.

Yrittänyt jutella? Eli et ole muiden vanhempien kaveri?

Itse tutustun aina pariin naiseen lapsien luokalta, jos lapsi vähänkään tykkää näiden lapsista. Sitten järjestän yhteistä tekemistä kerran kahdessa viikossa tai kerran kuussa. Olen saanut itsekin näin muutaman kamun vaikka olisin tehnyt tämän lapsen vuoksi omasta mukavuudesta huolimatta.

Valitettavasti vetäytyvän vanhemman lapsi jää kutsumatta juhliin jne. Lapsi on melko pieni huolehtimaan näistä kuvioista itse.

Miksi vain naisiin, miehetkin on vanhempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla