Järjetön makeanhimo koko raskauden ajan. En pysty hillitsemään sitä !!!
APUA! Neuvolassa olen puhunut asiasta, mutta en ole mitään erityistä apua saanut, naureskelua vain. Kai tämä vähän huvittavaa onkin. Kaikenlaisia herkkuja pitäisi syödä koko ajan, TUNTUU siltä. Karkkia, suklaata, jätskiä, pullaa jne. Nyt on menossa rv 32 ja painoa on tullut 14 kg :-(
Kommentit (17)
Sillähän tulee rauhallisia vauvoja tutkimusten mukaan :). Päti kyllä ainakin meillä. Söin raskausaikana tosi paljon suklaata ja laitoksen hoitsutkin sanoi että onpa rauhallinen ja tyytyväinen vauva.
Tietysti joitain yrttiteitä tai lääkkeen tavoin vaikuttavia teitä ei suositella. Mutta älä nyt hysterisoi.
Sillä mitä enemmän syöt karkkia, sitä enemmän se mielessäsi pyörii ja sitä enemmän syöt jne. jne.
Mene vaikka ulos kävelylle! Leffaan! Taidenäyttelyyn jne. jne.
Et kai vain käytä raskauttasi tekosyynä saada ahmia makeaa?!
Miten saisin pysymään itseni pois tuolta jääkaapilta ja kaupan suklaahyllyiltä. Suklaa on kyllä ehdottomasti pahin mulla. rv 30 menossa ja painoa tullut...en oo vähään aikaan uskaltanu vaa´alla käydä, mut viimeks jotain reilu 10kg. Edellisessä raskaudessa ei minullakaan ollut mitään. Ainoastaan hedelmiä teki mieli...
Sokerirasitustesti on tehty, se oli ok. Voi että tätä elämää. Just vetäsin lasin vettä tuskissani, yritän estää itseäni menemästä keksipurkille.
ap
minua makeasta. Heti tuli mieleen, et pitäiskö käydä kahvit keittämässä, ku eilistä rahkakääretorttua on tuolla jääkaapissa vielä :) En nimittäin ole tänään vielä mitään makeaa syönyt t:13
vaikka se just silloin maistuisikin hyvälle. Ensin leipää tai jotain oikeaa ruokaa ja sit miettiä makeaa uudelleen. Eipä teekään enää samalla tavalla mieli.
Olen kadottanut elämäniloni työttömyyden myötä, mitään ei voi tehdä kun ei ole rahaa tai jos onkin se vähä pitää säästää, että jos tulee joku ihmeellinen meno. Syön kaiket päivät vaan karkkeja, oikein ahmin niitä, inhoan heikkoa mieltäni ja kasvavaa läskivuortani, mutta miten mä nyt pystyisin tätäkään asiaa hoitamaan, enhän mä ole kelvannut töihinkään mihinkään, parin vuoden koulutuksesta huolimatta en pääse edes siivoojaksi. Että mitä masentuneelle voisi sanoa, että se lopettaisi syömisen?
itsesi ja lapsesi vuoksi, kokeile hyväkarppaamista
www karppaus info tai vauva-lehden omalla haku-toiminnolla tai googlettamalla
verensokerilla ei kannata leikkiä raskausaikana :(
kittaa