Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuntosalin ryhmätunti

Vierailija
07.03.2006 |

Tekisi mieli mennä edes kokeilemaan (kehuttu bodypump) mutta...

En uskalla. En kerta kaikkiaan. Jo pelkästä ajatuksesta muistuu mieleen ne nöyryyttävät aerobic-tunnit, jossa en osannut liikkeitä, läskeilleni virnuiltiin ja opettajakin huuteli että kyllä nyt nuoren tytön pitää jaksaa...

Järki kyllä sanoo, että nyt ollaan aikuisia ihmisiä ja tunnit ovat taatusti erilaisia kuin yläasteaikoihin, mutta miten tuon tunnepuolen saisi kuriin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miltä sinusta tuntuu! voi miten moni on anonut minulle ihan samaa!! en voi muuta kun kehottaa sinua tulemaan, ja aloita niistä helpoista tunneista, joissa ei niin sanottua korea ole ollenkaan! eli juuri esim. bodypump, tai pelkkä pump, joka on puhtaasti lihaskuntotunti! lupaan sinulle, että tunnin jälkeen olosi on parempi, huomaat että jännitit turhaan! tunnilla on ihana yhdessä tekemisen meininki, ei siellä kukaan toista tuijota!! rohkeutta ja mukaan vaan, se kannattaa!!

Vierailija
2/2 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein sanon ohjaajalle, että olen ekaa kertaa tunnilla (jos siis olen) ja hän kertoo vähän tarkemmin liikkeistä. Ei silti osoittele mitenkään, että kerron tuolle ekakertalaiselle.

Ja välillä menen takariviin, mutta siellä on se huono puoli, ettei näe itseään peilistä eikä siis voi tarkkailla tekeekö liikkeet oikein. Hyvällä salilla voi aina mennä ryhmätunnille, eikä tule sellainen olo etten sovi tänne. Mene rohkeasti mukaan vaan. Siellä on taatusti aika monta kaltaistasi, eivät kaikki ole supereita (vaikka niitä on mukana joka tunnilla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla