Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheleikkejä

Vierailija
07.04.2006 |

Hyvät miehet, oletteko huomanneet, että osa naisista innostuu lähinnä vain kotileikeistä. Heitä ei seksi just nappaa. Seksi on näille naisille lähinnä pakollinen kuvio, jota on siedettävä parishteen takia. M38

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllästynyt jo kotileikkeihin.

Vierailija
2/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ees eronnut????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahan alku ja loppu ja siitäpäs ei paljon puhuta vaikka se tiedossa onkin. Ihmisen normaali toiminto estetään ja seksikään ei sitten enää kiinnosta. Tässä ois ratkaisu monen parin ongelmiin mutta kun pittää ehkäistä, ristiriitaista sanon mä.

Vierailija
4/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ikävää, mutta totta tuo on. Itsekin aivan kuin synnyin uudestaan seksuaaliseksi olennoksi, kun pääsin eroon pillereistä (mies steriloitiin).

Kamalaa, että tuollaisen asian takia moni parisuhde menee karille. Olisi hienoa, jos nainen saisi nuorena olla vapaa hormoneista, ja synnyttää niitä vauvoja luonnollista tahtia. Kun lapsiluku olisi täynnä, miehen kannattaisi steriloida itsensä.

Vierailija
5/5 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun kohdalla ei edes johdu hormonaalisesta ehkäisystä. Mieluummin sitä käyttää aikansa johonkin mukavempaan, hyvään kirjaan tms mistä ei tarvitse potea vitutusta jälkeenpäin eikä mököttää tai riidellä.