Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo mies - mitä mieltä

Vierailija
14.10.2017 |

Olen treffaillut muutamia kertoja miestä, joka vaikuttaa hyvin kunnolliselta, enempi sellainen nörttityyppi. Nyt minua on alkanut kuitenkin hieman häiritä se, että hän vaikuttaa hieman liian kiinnostuneelta parista asiasta, joissa minusta olisi hänelle hyötyä. Meidän molepien pitää suorittaa eräs koe, jonka minä olen nyt tehnyt. Hän kärttää opiskeluvinkkejä ja materiaaleja siihen. Tämä on sinänsä ymmärrettävääkin. Toinen ehkä vakavampi juttu on se, että on kovin kiinnostunut asumisjutuista: tilanne on se, että muutaman kuukauden päästä edessä on ehkä hänellä epävarmempi työtilanne ja mahdollisesti jonkunlainen odotusaika asuinpaikkakunnallemme, ennen kuin kuviot selkenevät. Hän oli kovin kiinnostunut siitä onko minulla varmasti asunto täällä silloin ja mitkä omat kuvioni ovat. Emme ole kummatkaan mitenkään erityisen varattomia, mutta kuten sanottu hän oli "liian" kiinnostunut tästä ja asuminen täällä ilman työtä lyhyemmänkin aikaa olisi melkoinen rahanreikä.

Muuten hän on sinänsä ihan miellyttävä henkilö, kyselee kyllä minunkin kuulumisiani myös ilman taka-ajatuksia ja vaikuttaa kunnon ihmiseltä. Jonkunlaista kipinääkin on mutta ei ehkä vielä mitään maata järisyttävää, seksiäkään ei ole ollut. Olen vaan aiemmista kokemuksista melko tympääntynyt miehiin, jotka jatkavat tapailua (ilman seksiäkin) tai seksisuhdetta paremman puutteessa tai siksi, että sen jostain käytännön syystä heille kätevää. Näitä on tullut nähtyä aika monta tähän ikään mennessä.

Tuli tuosta 30-40 vuotiaat kelpo miehet keskustelusta mieleen, että hän on juurikin yllättävän vanha perheettömäksi (mikä ei sinänsä minua haittaa) ja herää kysymys onko joku syvempi ongelma, miksi ei ole asettunut aloilleen (hyvä ammatti, nykyisin omasta halustaan noissa hyvin palkatuissa pätkähommissa).

Mitä mieltä olette tästä? Itse en ikinä viitsisi ylläpitää minkään sortin ihmissuhdessa jonkun vähäisen materiaalisen tai muun hyödyn takia, mutta onhan näitä tyyppejä maailmassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi