Minkä takia noissa gallupeissa ihmiset nyt väittää että ne äänestää niinistöä eikä esim .vanhasta
kun sitten vaalipäivänä kuitenkin vanhanen saa sen jotain 14% eli kepun kovan ytimen äänet, eikä suinkaan vain sitä paria prosenttia? Miksei voi jo nyt sanoa että äänestää kepun ehdokasta?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
kun sitten vaalipäivänä kuitenkin vanhanen saa sen jotain 14% eli kepun kovan ytimen äänet, eikä suinkaan vain sitä paria prosenttia? Miksei voi jo nyt sanoa että äänestää kepun ehdokasta?
Muuten ei ole niin suurta väliä, kunhan on nainen.
Ja oikeistohegemonia alas!
Suomessa saa pitää vaalisalaisuutensa. Minä ainakaan en kertoisi ketä äänestän. Gallupeihin en muutenkaan ota osaa, ne ovat ihan turhaa ajanhukkaa jolla yritetään ohjailla ja horjuttaa äänestäjiä. Kun epävarman äänestäjän saa gallupeilla tarpeeksi sekaisin niin siitä on luultavasti seurauksena sohvalle jäänti vaalipäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten kukaan äänestää vanhasta. Niin väritön, hajuton ja muutenkin huomaamaton ettei sitä muista kahta sekunttia tapaamisen jälkeen. Oli se muka pääministerinäkin mutta sitäkään ei meinaa muistaa. Oikein harmaan ja kuivan politikon esikuva.
Mitään sanomaton, kohtelias, täydellisesti unohdettava, lahjaton eli hyvin sopiva ehdokas vaikka mihin virkaan. Voi olla jopa pätevä mitä kyllä epäilen. Eihän tuollaisesta tyypistä osaa sanoa oikein mitään kun se on niin anteeksi että olen olemassa.
Totta, mutta samalla se on oikeasti paha ihminen. Melkoinen saavutus...
Ihmettelen miten kukaan äänestää niinistöä. Niin väritön, hajuton ja muutenkin huomaamaton ettei sitä muista kahta sekunttia tapaamisen jälkeen. On se muka presidenttinäkin mutta sitäkään ei meinaa muistaa. Oikein harmaan ja kuivan politikon esikuva.
Mitään sanomaton, kohtelias, täydellisesti unohdettava, lahjaton eli hyvin sopiva ehdokas vaikka mihin virkaan. Voi olla jopa pätevä mitä kyllä epäilen. Eihän tuollaisesta tyypistä osaa sanoa oikein mitään kun se on niin anteeksi että olen olemassa.
Galluppiin ei ole mikään pakko vastata rehellisesti. Vastaa vaikka kuten poliitikotkin, vain niin "rehellisesti" kun osaat tai haluat :)
Kuka äänestää "miestä" joka pyytelee pyytämättä kaikkien suomalaisten puolesta anteeksi ähmäteiltä jonkun muun maalaisen piirtämän pilakuvan vuoksi?
Asiallehan naurettiin jo South Parkissakin missä suomen pääministeri pyyteli anteeksi ja ilmiantoi muut maat avaruusolioille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten kukaan äänestää niinistöä. Niin väritön, hajuton ja muutenkin huomaamaton ettei sitä muista kahta sekunttia tapaamisen jälkeen. On se muka presidenttinäkin mutta sitäkään ei meinaa muistaa. Oikein harmaan ja kuivan politikon esikuva.
Haavisto ei ainakaan ole hajuton. Sellainen napakka anuksen katku leijailee ympärillä.
Ihmettelen miten kukaan äänestää vanhasta. Niin väritön, hajuton ja muutenkin huomaamaton ettei sitä muista kahta sekunttia tapaamisen jälkeen. Oli se muka pääministerinäkin mutta sitäkään ei meinaa muistaa. Oikein harmaan ja kuivan politikon esikuva.